Jake POV.
Dupa ce a adormit, i-am luat Sarei caietul din poala si am mers in camera mea.L-am aruncat pe pat si m-am asezat langa el.L-am deschis, curios sa vad ce poate scrie o fata ca Sara intr-un jurnal.
Am ramas uimit.Pe prima pagina era un portret cu mine si Krista.Era chiar reusit, desi nu imi convenea faptul ca pe mine m-a desenat mai ciudat, mai...intunecat.
Dupa ce mi-am revenit din socul care pusese stapinire pe mine, am dat pagina, si am vazut ca pe spate scria ceva.Am citit si am constatat ca era o scurta descriere a primei ei zile de scoala in New York.
M-am uitat pe toate paginile scrise.
Erau portrete cu mine, cu Krista, cu Ryan, cu Mike.
Era chiar si unul cu Hanah, care semana leit cu ea, cu exceptia coarnelor pe care i le-a adaugat Sara.
Adica, stiu ca are coarne, dar nu sunt asa de evidente. :)))Pe fiecare pagina era cate o scena dintr-o anumita zi.Imediat dupa portretul cu mine si Krista, era un desen cu ea, stand pe un scaun la cafeneaua unde m-a tarat Krista, iar eu statea cu mainile pe masa si eram aproape de ea.
Imi aduc aminte de faza aia.Voiam sa-i spun vreo doua, dar nu m-a lasat Krista...
Apoi portrete cu Ryan, Mike, Krista, si un desen ciudat cu mine.
Jumatate din fata mea era invaluita de umbre de creion, iar cealalta era perfect alba, iar deasupra scria Bun sau Rau?!Apoi am vazut un portret neterminat cu Ethan si atat.
Ma uit la ceas si vad ca e ora 2:40.
Ma ridic dfin pat, iau caietul si ma rog sa nu se fi trezit nebuna, pentru ca, daca afla ce am facut, nu mai am mult de trait... :)Sara POV.
Ma trezesc si simt o greutate pe abdomen.
Ma ridic si vad ca era decat caietul meu.Multi ar spune ca e un jurnal, dar eu nu fac asa ceva.
E doar un mic caiet unde schitez cateva portrete si scriu unele insemnari.Jurnalele sunt lucruri personale, unde sunt scrise cele mai adanci ganduri, eu nu am nevoie de asa ceva.
Il iau si il pun in ascunzatoarea mea din dulap.
Merg la baie, ma spal pe fata si pe dinti, fac un dus scurt, apoi merg sa ma schimb.Afara este din ce in ce mai frig.Vine iarna...
A venit deja desteapto!Esti in decembrie, in caz ca nu ti-ai dat seama!!!Ce sa faci si tu ca sa apari in peisaj...Sa ma enervezi pe mine, pai se putea?Mi-am luat un plover largut, de culoare neagra, o pereche de blugi albastri deschisi, nelipsitii mei tenesi negrii si am mers in bucatarie.
-Neatza'!spun eu vesela.
-Neatza'!raspund Krista, Ryan si Derek in cor.
-Unde sunt Ethan si Jake?intreb curioasa.
-In lumea viselor.spune Derek luand o gura din cafeaua lui.
-Cand se trezesc si ei trebuie sa vorbim serios despre ceva.spune Ryan cu o expresie faciala care nu arata niciun sentiment.
-Ok.spun eu si imi aduc aminte de radiera lui Jake.
Ma duc in camera, iau radiera dupa noptiera, si ma indrept spre camera lui Jake.
Intredeschid putin usa, si il vad stand in pat, sper ca, dormind.Intru incet si merg spre birou.
In secunda a doua ma trezesc din nou la perete cu mainile imobilizate la spate.
-De ce tot faci asta?intreb.
-Tu de ce tot intri in camera mea?spune el cu o voce somnoroasa care e asa de draguta.
-Am venit sa-ti aduc radiera.spun iar el imi da drunul la maini si ma lasa (,) sa ma departez de perete.
Imi ia radiera din mana, si o arunca in primul sertar al biroului.
-Dormeai cand am intrat...spun eu.
-Da, dormeam.Dar ai intrat tu, si ai stricat asta.spune si imi zambeste.
-Ryan a spus ca vrea sa vorbeasca ceva serios cu noi.spun incercand sa schimb subiectul.
El se incrunta si isi musca buza.Cu greu ma abtin sa nu sar pe el si sa risc sa afle ca sunt moarta dupa el.
Merge la dulapul lui, isi ia niste haine si merge la baie.
Eu raman blocata, gandindu-ma la tot felul de lucruri.
Meditez asa cateva clipe, care mi se par secunde, apoi il vad pe Jake iesind din baie imbracat foarte ciudat.Ma uit la el si ma incrunt.
-Inca esti aici?intreaba el zambind.Cred ca am stat cam doua zeci de minute in baie...
-Doua zeci de minute?!?intreb socata, deoarece mie mi s-a parut ca au trecut doar cateva secunde.
-Dap...de ce te tot holbezi la mine?Am ceva le fata?intreaba razand.
-Pai...nu, doar ca...esti imbracat...diferit.spun eu.
Chiar era diferit.Blugii lui rupti si negri, cu tricoul de culoare inchisa au fost inlocuiti cu o pereche de blugi de culoare albastra deschis si un tricou alb.
-Ce-i cu schimbarea de look?intreb curioasa.
-Nu stiu...pur si simplu.M-am plictisit de culori inchise..spune si isi musca buza.
Ador cand face asta.Un simplu gest de-al lui ma innebuneste!!!
Mergem la bucatarie, unde ne astepta Ryan.
Derek vorbea cu Krista, iar Ethan manca cereale.-Bun!Acum suntem toti.Trebuie sa vorbim ceva foarte important.spune el serios.
-Poti trece la subiect?intreaba putin nervos Jake.
-Ok,ok. Trebuie sa vorbim despre.....Craciun!!!!spune el, iar noi incepem sa radem.De ce radeti?adauga confuz.
-Fraiere, noi credean ca e ceva serios.spune Derek.
-Pai chiar e!Vreau sa va propun ceva..zice el.
-Ce?!?intrebam toti in cor.
-Sa facem Craciunul impreuna!striga el.Va fi super.
In Ajun mergem la familie, apoi ne intoarcem seara.Toti aprobam fara nici un argument contra.Ador sa locuiesc cu ei, asa ca sunt sigura ca voi adora si Craciunul alaturi de nebunii mei.
Jake se apuca sa faca clatite, iar eu merg sa raspund la usa a carei sonerie suna incontinuu.
Cand deschid usa vad....
Pam-pam-pam!In cartea mea vine Craciunul! :))
Va iubesc nebunii mei!!!