Sara POV
Razele soarelui intra pe fereastra lasata deschisa si vor cu disperare sa ma trezeasca desi eu nu am niciun chef.
Azi e ziua cea mare.Azi Ryan pleaca in Canada si nu-l voi mai vedea o buna bucata de timp, in care nu stiu daca se va schimba sau va ramane la fel.O bucata de timp care poate rupe prietenia stransa dintre noi, sau acea prietenie care a mai ramas dupa tot ce s-a intamplat in ultima vreme.
Ma ridic moracanoasa din pat si ma duc spre baie.Imi fac un dus si imi prind parul intr-o coada.Ies din baie si raman in pragul usii, uitandu-ma la camera mea.Fiecare lucru de aici imi aduce aminte de Ryan pentru ca am petrecut atat de mult timp impreuna, timp care imi va lipsi al naibii de mult.Ma uit spre dulap si imi aduc aminte ca Ryan ma certa tot timpul ca nu sunt ordonata, ma uit spre pat si imi aduc aminte de bataile noastre cu perne, ma uit la fereastra si imi aduc aminte de noptile cand nu puteam dormi gandindu-ma la el..
Merg la bucatarie unde ii gasesc pe toti pregatiti de plecarea spre aeroport.
-Eu...eu nu merg.spun stins.
Desi stiu ca nu-i ok ce fac, chiar nu am puterea sa-l vad pe Ryan stand acolo, in aeroport asteptand sa plece.Chiar nu pot sa fac asta.
-De ce nu vi?ma intreaba Krista intorcandu-se spre mine.
-Nu ma simt bine.mint eu.
-Cum vrei tu...Cred ca ar trebui sa-ti iei ramas bun de la Ryan aici..spune Krista trista.
-Da...spun.
Ma ridic de pe scaun si merg fara nicio tragere de inima spre camera lui Ryan.Ma opresc in pragul usii, holbandu-ma la toate bagajele si hainele inca neimpachetate.
Ryan era in fata dulapului cautand un anumit lucru, cred.Pur si simplu picioarele mele nu voiau sa inainteze.Am rams acolo, in pragul usii continuand sa ma holbez la Ryan si adunandu-mi puterile sa pot zambi.
Cand Ryan a gasit ce cauta, s-a intors si m-a vazut.Mi-a zambit trist, dar in acelas timp rece, aruncandu-mi acea privire care imi umple sufletul de durere, acea privire de gheata.
-Ce faci?reusesc sa intreb.
-Bagajul...spune el cu o voce incredibil de trista.
-Imi va fi dor de tine..spun.
-Poti pastra teatrul pentru aeroport.zice el calm.
-Teatru?spun incruntandu-ma confuza.
-DA.Teatru.E destul de clar ca nu iti pasa ca plec.
-Ce tot spui acolo?normal ca imi pasa.spun uimita de comportamentul lui.
-Nu prea s-a vazut.Ai fost toata numai un zambet zilele astea, de parca nici nu plec.
-Am fost numai un zambet pentru tine!strig simtind cum ma enervez.Am vrut sa nu vezi cat de mult ma doare ca pleci.Sa nu stau in calea viitorului tau.Am facut totul pentru tine, si tu spui ca nu imi pasa?
-De ce ai face asa ceva?spune el apropiindu-se extrem de mult de mine.
-Pentru ca stiu cat de greu iti este sa pleci, afurisitule!Am trecut prin asta de zeci de ori si de fiecare data era mai greu.Stiam ca daca nu fac mare chestia din asta, vei pleca suparat, dar usor.Nu te vei uita inapoi.Am facut toate astea doar pentru tine.Am suferit in tacere, timp de doua saptamani, iesind ca o furtuna din camera cand simteam ca ma copleseau tristetea si suferinta!am facut-o doar pentru tine, dar se pare ca tie nu iti pasa!
-Sara, e o prostie Normal ca imi pasa!Spre deosebire de tine, eu am fost trist!striga si el la fel de nervos ca mine.
-Dar inainte sa vorbim, plecarea ta era mai usoara, nu?intreb aproape strigand.
-Da, dar..Nu imi pasa cat de greu avea sa-mi fie.Voiam doar sa stiu ca tie iti pasa si ca totusi ti la mine.Voiam sa vad ca macar esti trista..spune el lipindu-si fruntea de a mea.
-Si ce as fi rezolvat asa???Asa ai fi aflat ceea ce sti deja, ar nu vrei sa recunosti?Ai fi aflat ca imi vei lipsi al dracului de mult?
-As fi stiut ca ti la mine.Dar in loc de asta ai facut-o pe fericita fara griji si nici nu stiu de ce..
-Vrei sa sti de ce?intreb eu calmandu-ma.Am facut toate astea si voiam sa-ti fie usor sa pleci in Canada pentru ca...
Simteam cum mi se taia respiratia.Imi era din ce in ce mai greu sa mai vorbesc din cauza emotiilor si a lacrimilor de nervi.
-Pentru ca...M-am indragostit de tine, Ryan!strig.
Pam pam pam!In sfarsit i-a spus!Veti afla in capitolul urmator ce se va intampla.
Mersi mult CreepyPastaGirl232 pentru sugestii.M-au ajutat mult, chiar daca le-am mai schimbat putin.
Love you!