Sara POV.
Am scos panglica (,) cu bulinute si am deschis cutia.
Nu se poate!
Inauntrul cutiutei albastre erau acele cliseuri romantice, dar dragute, si anume un lantisor cu o jumatate de inima pe care erau scrise niste lucruri dar din cauza lipsei celeilalte jumatati nu le-am putut descifra.Stateam in fotoliu si ma uitam atenta la lantisorul destul de dragut.Cred ca e cel mai frumos cadou pe care l-am primit pana acum.
-Ce-ai acolo, draga?aud vocea Marthei din pragul usii.-Cadoul de la Ryan...spun eu oftand.
-O, dar e minunat!Vrei sa ti-l pun eu?ma intreaba ea.
-Nu multumesc, Martha.Nu cred ca o sa-l port prea curand.zic punand lantisorul inapoi in cutie.
-Cum doresti..Vrei un ceai?
-Ok..
Ryan POV.
-Ia ma, profitorule!zic eu dandu-i lui Derek un laptop nou care m-a costat un car de bani.-Eu, profitor?zice el razand draceste.
-Da.Profiti de oamenii tristi..zic trantindu-ma pe canapea.
-Oamenii tristi...si in stare de ebrietate, nu uita asta.zice el asezandu-se langa mine.Deci...pana la urma de ce s-a mutat Sara inapoi la mama ei?
-E suparata pe mine.
-De ce?
-Pentru ca inainte sa plec la aeroport mi-a spus ca ma place, iar eu nu am facut nimic.zic simplu.
-Ăăm, si acum stie ca o placi si tu?
-Daca deschide cadoul de la mine, va sti.
-Si dupa ce va sti...ce vei face?intreaba curiosul de langa mine.
-Nu stiu..O sa incerc s-o conving sa ma ierte, cred.
-Doar atat?Frate nu trebuie sa incerci, trebuie sa faci tot posibilul!Nu-i ok sa te departezi de Sara, e o fata super.zice el.
-Si ce ar trebui sa fac?
-Arata-i ca-ti pare rau.Prin fapte, nu vorbe.spune Derek retragandu-se din camera.
Krista POV.
-Am plecat!!!strig eu la Derek ca sa ma asigur ca ma aude.-Timpanul meu!!striga el inapoi.
-Deci m-ai auzit!Bun.zic eu iesind pe usa.
Trebuie sa iau autobuzul ca sa ajung la casa unei nebune.Sara a plecat asa, din senin.Trebuie sa-i cer niste explicatii!Asta si sa-i mai stau putin pe cap si sa o stresez.
***
-E frumos!spun eu cand vad lantisorul primit de la Ryan.-Mda...zice ea evitandu-mi privirea.
-De ce nu ti-l pui?Ti-ar sta super..zic eu dandu-i lantisorul.
-Nu.Inca nu stiu ce a vrut sa spuna prin cadoul asta si nu-l voi pune pana nu voi fi sigura ce reprezinta.zice ea autoritara.
-Ok, dar eu cred ca...
Ding-Dong!
-Cine e????striga Sara la Martha.-Ryan!
-Iarasi?se plange Sara exasperata.Nu-s acasa!
-Prea tarziu..spun eu cand il vad pe Ryan in hol.
Eu..ma duc la baie!mint eu mergand in bucatarie.E clar ca porumbeii astia doi trebuie sa discute.Singuri.
Chiar ii vreau impreuna...Si daca nu va fi de la sine, ii voi incuia in casa o zi intreaga.Sara POV.
-Eu...ma duc la baie!striga Krista.-Dar...incep eu.
Nu pot sa cred ca pupaza asta ma lasa singura cu afurisitul de Ryan.
Ma ridic dupa canapea, imi pun mainile solduri si zic:
-Ce cauti aici?