נ.מ. סופי
"מה בדיוק קרה שם, פיץ?" שאלתי את פיץ, אחרי המופע. לא הבנתי מה הקטע של פרסי, מה הוא בכלל עשה בכל המופע הזה? אם כי לא זכרתי שהשליטה של לין במים כל כך טובה...
"המחשבות של הנערה ההיא היו בלתי חדירות, חזקות הרבה יותר מאלה של הענקים..." פיץ לחש, כי טאם ולין בדיוק עברו על פנינו עם ג'יני לכיוון היציאה מחדר המועדון של בית המעורבים.
זה נשמע ממש... מוזר.
"אני בטוחה שהיינו מצליחים אם היינו מופיעים ביחד כקוגנאטים" לחשתי. פיץ חייך.
"אני בטוח שתעלי לגמר" פיץ אמר בחיוך.
"ובכן, אני לא בטוחה" ביאנה הופיע ביני לבין פיץ.
"ולמה? סופי הייתה ממש מדהימה" פיץ חייך.
"ראית מה הקבוצה של טאם ולין עשתה? או מה הקבוצה של קיף עשתה?" ביאנה אמרה במעט כעס.
"אני עדיין לא מאמין שהוא גילה לזרים גמורים על הסוד הכי גדול שלנו" פיץ לחש בכעס.
"אתם יודעים, זה שאתם כל הזמן מדברים עליי גורם לי להרגיש שאני מפורסם" קיף חייך את החיוך הרגיל שלו.
"מה אתה רוצה?" פיץ שאל בכעס.
"תיזהר בנימת הדיבור שלך, חבר" טאם וניקו, שנראו דומים יותר מאי פעם, הופיעו מאחורי קיף.
"די אימורטאלס, שניכם! ואני מסתדר בעצמי!" קיף חייך.
"מה זה בכלל די אימורטאלס, 'הו אלי הגדול'?" פיץ דיבר בלעג.
"קרוב, אבל לא" ניקו חייך, אבל בכלל לא נראה שמח.
"לפעמים קשה לי להאמין שאנחנו בני דודים" קיף מלמל.
"על מה אתה מדבר?" שאלתי.
"כן, הוא לא אלף, אז הוא לא יכול להיות קרוב משפחה שלך" פיץ אמר.
"מאיפה לך?" קיף חייך חיוך יודע סוד.
"תפסיק להיות כל כך דרמתי" טאם גלגל את עיניו, אבל עדיין חייך.
"שלום!" לין הופיעה משום מקום, ואני לא מתכוונת הופיעה בפתעומיות, אלא ממש הופיעה באמצע החדר.
"התכוונת להגיע לכאן?" ניקו באמת חייך בשעשוע?!
"לא..." לין הודתה במבוכה.
"גם אני עדיין לא שולט בזה לגמרי" טאם דיבר גם הוא במבוכה.
"זה בסדר, גם לי זה לקח כמה זמן... בואו, אני אעזור לכם" ניקו, טאם ולין הלכו ביחד אל מחוץ לחדר המועדון.
"ביי" וקיף גם הוא הלך.
"מה...?" פיץ גמגם.
‐---------------------------
הנה ההמשך! יאיי!
YOU ARE READING
סודותיו של וולדמורט
Fantasyיש לוולדמורט שלושה נכדים מהחצויים, פרסי, ג'ייסון ותאליה. הארי מגלה קשיים בהתחברות לחבורה המוזרה, וחושד בהם על כל דבר קטן. בנוסף, שבעה אנשים נוספים מצטרפים אליהם להוגוורטס. אחרי גיבורי האולימפוס, לא כולל גורלו של אפולו (ספר גרועע!) אחרי הספר השישי של...