נ.מ. פרסי
אחרי שעברנו דרך הדלת היא התכווצה והפכה לצמיד קטן שאנבת' ענדה על ידה.
"כנראה כדי שלא יעקבו אחרינו" היא הסבירה
"ברוכים הבאים למחנה החצויים!" אמרתי. ברגע שהתקרבנו עוד קצת למחנה זה התחיל. ההכרות בכמה מהחצויים. מסתבר שג'יני בת פוסידון (אחותי, יאיי!! יש לי עוד חצי אחות!), לונה (כן כן, לונה חצויה) בת אפולו, הרמיוני בת אתנה ונצר לזאוס, טאם ולין בני האדס ונצר לפוסידון , וקיף עדיין לא הוכר, וכך גם רוב השאר. נכנסנו למחנה והפתענו את כירון שישב וחשב בבית הגדול, ולידו רייצ'ל. הוא שמח לשמוע על היוזמה שלנו למציאת עוד חצויים בהוגוורטס, וקרא לראשי הביתנים לעשות סיורים. וויל שמח לעשות ללונה ולכל השאר סיור, ניקו (בעזרתה של הייזל) עשה סיור וללין, אנבת' עשתה להרמיוני סיור, ואני עשיתי סיור לג'יני ולקיף, שעדיין לא הכירו בו ולכן החלטתי לעשות גם לו סיור. הוא התלהב מאוד מהמחנה, ובסוף הסיור פנה לכירון ואמר לו משהו. כירון מאוד הופתע.
"קיף, תוכל להסביר לכולנו?" כירון שאל.
"כן, אמממ... טאם ולין יודעים" הוא לחש. טאם ולין שבדיוק הגיעו הנהנו בשקט.
"אנחנו... אנחנו לא חצי בני אנוש וחצי אלים" לין אמרה בשקט.
"מה זאת אומרת, מה עוד אתם יכולים להיות אם אתם כאן?" הרמיוני שאלה.
"אנחנו... אנחנו חצי אלים חצי אלפים." ופתאום הכל הואר על ידי סמל קטן בצורת ברק שריחף מעל ראשו של קיף.
"קיף, אתה בן זאוס" כירון אמר.
"מה זאת אומרת אלפים?" החכמולוגית שלי שאלה. קיף הסביר הכל.
"אז... איזה יכולות מיוחדות יש לכם?" שאלתי בסקרנות. הם החליפו מבטים.
"אני אמפת, זאת אומרת שאני יכול להרגיש רגשות של מי שאני נוגע בו, ולפעמים גם להרגיש רגשות של אנשים שסביבי. בנוסף, כל אלף מקבל קרן לידה עם המון כסף, אז אני אוכל לתת מהכסף שלי לשיפור המחנה אם צריך..." קיף אמר.
"אני צל, זאת אומרת שאני יכול לשלוט בצללים ו.... עוד כל מיני דברים" טאם משך בכתפיו.
"אני הידרוניקאית (ככה כותבים את זה?), זאת אומרת שאני יכולה לשלוט במים" לין אמרה.
"וואו, זה מתאים להורים האלוהיים שלכם, האדס כי טאם צל ופוסידון כי לין הידרוניקאית" הרמיוני אמרה.
"פיץ טלפת, זאת אומרת שהוא יכול לקרוא מחשבות. דקס טכנופת, זאת אומרת שהוא טוב עם טכנולוגיה. ביאנה מתפוגגת, זאת אומרת שהיא יכולה להפוך לבלתי נראית. וסופי... היא טלפתית, פוליגלוטית, שזה אומר שהיא מבינה את כל השפות באופן אינסטנקטיבי, חוץ מיווונית עתיקה. סופי גם גורמת, זאת אומרת שהיא יכולה לגרום לאנשים סביבה להרגיש כל מיני דברים, למשל כאבים. היא משגרת, מה שאומר שאם היא קופצת ממקום גבוה היא יכולה לדמיין מקום כלשהו ולהגיע אליו, והיא מגבירה, מה שאומר שהיא יכולה להגביר יכולות מיוחדות של אלפים אחרים" קיף סיים.
"זה רגיל שיהיו לך חמש יכולות מיוחדות? כי זכרתי שאמרת שלרוב יש אחת, וששתיים זה נדיר" אנבת' שאלה.
"כן, זה מאוד יוצא דופן. סופי.... היא יוצאת דופן בכל מובן" קיף סיים בחיוך. היום עבר במהירות ובהנאה הטיפוסית של מחנה החצויים, מדורה, עוד כמה מהחצויים קיבלו הכרה, ואז אנבת' השתמשה בצמיד שהחזיר אותנו לחדר ההוא. יצאנו והגענו בדיוק בזמן לארוחת הערב. נכנסנו בקבוצות קטנות לאולם כדי לא לעורר חשד, ושמענו את הבשורה.... המוזרה.
"אזז.... מופע כשרונות" פייפר אמרה כשחזרנו למועדון.
"אתם חושבים שכדאי לי להופיע בהופעת מים?" שאלתי.
"פרסי, זה רק יעורר את חשדם של האלפים" אנבת' דיברה ביוונית עתיקה כי הם בדיוק חלפו על פנינו (ולמקרה שאתם תוהים, בהם אני מתכוון לאלפים, לא כולל טאם ולין שישבו איתנו, וגם ג'יני והרמיוני, שאיכשהו הצלחנו לאשר להן להיכנס לחדר המועדון).
"מה אם נתפצל לקבוצות קטנות כשכל קבוצה תכין הופעה משלה?" הייזל הציעה. ההצעה התקבלה ובסוף התפצלנו לשלוש קבוצות של חמישה ושני קבוצות של שניים (בעצם זוגות, וויל וניקו, אווו סולאנג'לו, וליאו וקליפסו, קליאוו!!). אני הייתי בקבוצה אחת עם טאם, לין, אנבת' וג'יני.
"זו כאילו קבוצת המים?" אנבת' גיחכה. סופי הגניבה אלינו מבט כשאנבת' אמרה את זה.
"כאילו פרסי בן פוסידון, טאם ולין נצר פוסידון, ג'יני בת פוסידון ואני יוצאת דופן..." אנבת' דיברה ביוונית עתיקה שוב.
"אז אולי נעשה במופע כשרונות משהו שקשור במים" ג'יני אמרה.
"רעיון טוב, בואו נמשיך לתכנן מחר"
YOU ARE READING
סודותיו של וולדמורט
Fantasyיש לוולדמורט שלושה נכדים מהחצויים, פרסי, ג'ייסון ותאליה. הארי מגלה קשיים בהתחברות לחבורה המוזרה, וחושד בהם על כל דבר קטן. בנוסף, שבעה אנשים נוספים מצטרפים אליהם להוגוורטס. אחרי גיבורי האולימפוס, לא כולל גורלו של אפולו (ספר גרועע!) אחרי הספר השישי של...