יום ירושלים שמח, כולם! ועכשיו, בחזרה לסיפור:
נ.מ. פרסי
"אז מה תוכנית הקרב שלנו?" דמבלדור שאל את כירון.
"אנבת', ברשותך" כירון אמר. אנבת' הנהנה ונעמדה לצידו של דמבלדור.
"הייזל" היא אמרה. הייזל הנהנה ונקשה באצבעותיה. לפתע, על האוויר מעל כולם הופיעה מפה שהייזל יצרה בעזרת הערפול. קולות התנשפות נשמעו מכל עבר באולם. אנבת' חיכתה שכולם ישתתקו, ואז חזרה לדבר.
"כאן נמצאת עיר הבירה של האלפים" אחד האיזורים במפה נצבע באדום, "שם נמצאים חברי המועצה, ההנהגה שלהם, וכמה מוסדות חשובים כמו המשרדים שלהם ואולם הדין. לכל אלף יש מיומנויות מיוחדות כמו טלקינזיס, יכולות לניתוב כוח ועוד, ולרוב האלפים יש בנוסף גם יכולת מיוחדות. לדוגמא, פיץ הוא טלפת, הוא יכול לקרוא מחשבות ולעשות דברים רבים נוספים. דקס, למשל, הוא טכנופת. הוא יכול ליצור המצאות רבות בזכות היכולת הזו. לסופי, יש חמש יכולות מיוחדות ועוצמתיות, טלפתיה, שיגור, היא 'פוליגלוטית', שאומר שהיא יכולה לדבר בכל שפה באופן אינסטנקטיבי, גרימה, שהיא יכולה לגרום כאב, וכל מיני רגשות, והגברה, היא יכולה לחזק יכולות של אלפים אחרים. אבל, לנו יש יתרון" אנבת' חייכה.
"שהוא..?" פרופור מקגונגל שאלה בעצבנות. אנבת' הנהנה, ודלתות האולם הגדול נפתחו. דרך הדלתות עברו פייפר, ג'ייסון וביאנה, כשפייפר כיוונה פיגיון לגופה של ביאנה, הכפותה.
"יש לנו בת ערובה" אנבת' אמרה. דמבלדור הנהן בכובד ראש.
"מה אתם בכלל? בית ספר נוסף לקוסמים?" פרופסור מקגונגל שאלה וגלגלה את עיניה.
"לא, אנחנו בכלל לא קוסמים או מכשפות" אנבת' אמרה.
"אז מה אתם?" הפרופסור שאלה.
"חצי אלים חצי בני אנוש. ובכן, מר ד' מנהל הפנימייה שלנו, והגבירה ארטמיס, מנהלת פנימיית הבנות, הם אלים. אבל אנחנו ילדיהם של האלים עם בני אנוש" אנבת' אמרה, לקול התנשפויות התדהמה באולם.
"אתתה לא מאמין לזה, נכון, דמבלדור?" אחד המורים שאל.
"אני אכן מאמין. האמת, בין התלמידים שלנו ישנם כמה חצויים" דמבלדור אמר. ואז, כל הילדים שעברו את הבחינה קמו כגוף אחד והגיעו אלינו.
"הבחינה שעשינו נועדה לאתר עוד מאיתנו" אמרתי בחיוך.
"אז מה אתם יכולים לעשות?" אחד התלמידים שאל.
"זה תלוי בהורה האלוהי של כל אחד. אני, למשל, בת אתנה, אז אני אינטיליגנטית באופן יוצא דופן. פרסי וג'יני, לדוגמא הם ילדי פוסידון, אל הים, ולכן יכולים לעשות דברים מגוונים כמו שליטה במים, נשימה מתחת למים ועוד" אנבת' אמרה.
"למה יש לכם כלי נשק?" מישהו שאל.
"המפלצות מהמיתולוגיות צדות אותנו, לכן אנחנו לומדים להילחם. האמת, רובינו מתים בגילאים צעירים..." אמרתי בעצב.
"ועכשיו, זמן לתכנן את האסטרטגיה שלנו למתקפה" אנבת' חייכה חיוך נחשי.
YOU ARE READING
סודותיו של וולדמורט
Fantasiaיש לוולדמורט שלושה נכדים מהחצויים, פרסי, ג'ייסון ותאליה. הארי מגלה קשיים בהתחברות לחבורה המוזרה, וחושד בהם על כל דבר קטן. בנוסף, שבעה אנשים נוספים מצטרפים אליהם להוגוורטס. אחרי גיבורי האולימפוס, לא כולל גורלו של אפולו (ספר גרועע!) אחרי הספר השישי של...