Istume Lucasega endiselt tema suures toas, kell on juba kaks öösel, kuid meie naudime üksteise seltsi.
Jõime ka aeglaselt ning rahulikult rummi kokteile, ma läksin talle lähemale ja istusin tema sülle.
"Mis sa teed tibu?" küsis Lucas.
Ma teadlikult ignoreerisin teda ning suudlesin teda, ta suudles mind vastu. Suudlesin teda nii kirglikult ja ahnelt, et ta põimis enda käed mu puusadele.
Ma lõpetasin ta suudlemise ja läksin põlvedega maha, tõmmates tema pükse alla. Tema pidi meie kokkuleppe juht olema, kuigi haarasin enda kätte nüüd kaardid.
Tema peenis oli ammu kõva, proovisin seda endale nii sügavale võtta kui suutsin, liigutasin seda enda suus ja lõpuks selle pea otsas tehes ringe. Lucas ohkas ja tõmbas mu endale sülle.
Ta kõndis minuga koos enda tuppa ning asetas mu voodile. Ta tuli mulle lähemale ja sosistas kõrva "Kindel, et sa tahad? Me ei pea tegema midagi mida sa ei soovi tibu".
Tõmbasin ta endale lähemale, "Ma tahan" sosistasin talle.
Ta haaras enda sahtlist kondoomi ja asetas selle enda peenise peale. Ta kummardus mu kohale ja sisenes minusse vaikselt.
Ohkasin mõnust, ning ta sai kinnitust, et mulle meeldib, seejärel hakkas end kiiremini liigutama ja läks sügavamale.
Ohkasime mõlemad ja sain kinnitust, et ka temal on hea minuga. See kõik oli imeline, tal tuli ning vabastas enda seest suurema mõnu ohke.
Ta tuli mu pealt maha ja sidus kondoomile sõlme ning läks seda ära viskama. Ta tuli mu kõrvale tagasi ning proovimine oma hingamist tagasi rütmi saada. Õigepea me mõlemad uinusime.
Hommikul avan enda silmad ning Lucast ei ole mu kõrval. Tõusin voodist ning läksin kööki. Lucas oli äsja söögi tegemise lõpetanud.
"Hommikust, tule istu" ütles Lucas naeratus suul.
Naeratasin ning läksin istusin laua taha. Ta tegi hommikusöögiks omletti ning kõrvale kurgi, tomati, paprika salati, ning kõrvale apelsinimahla.
Sõime lõpuni ning istusime suurde tuppa. Pean temaga aus olema enda tunnetega.
"Ma pean sulle midagi rääkima" laususin arglikilt.
"Kuulan" sõnas Lucas end minu poole pöörates.
"Me ei saa enam seksisemud olla, pean taganema" ütlesin talle.
"Mis mõttes?" Küsis ta segaduses olles.
"Sest asi on seatud tingimustes, sa ütlesid, et me ei räägiks minevikust, ning ei puutuks üksteise isiklikesse asjadesse, kuid öösel me seda tegime. Ja ütlesid, et igasugused tunded ning armumine tuleb samuti eemal hoida aga minu tunded on teistsugused." sõnasin talle.
"Mida sa öelda tahad" küsis ta juba tõsisemalt.
"Seda, et mina tahan midagi enamat kui seksisemuks olemine, mul on tunded su vastu ja olen armunud, me oleme mitmeid tingimusi rikkunud ja ühel hetkel tundub nagu ka sina tahaksid midagi enamat, kuid teisel mitte" ütlesin tasase häälega.
"Sa ei saa taganeda, see kestab nii kaua kui mina ütlen" ütles ta noomiva häälega.
"Olengi sulle ainult nikkumiseks, et peale nikkumist oled minuga jälle sama sitapea" käratasin talle.
Ta ei vastanud ja jäi mind vaikides vaatama. Tõusin püsti ning suundusin esikusse. Enne minemist ütlesin talle veel.
"Muide ma kahetsen juba, kokkulepe
on katki ja ma vihkan sind" käratasin talle ning lõin ta korteri ukse pauguga kinni, et hakata koju kõndima. Pealegi tädi tuleb nagunii juba homme hommikul, seega teen suur puhastust parem.Õhtul istun enda toas nüüdseks, olen nii väsinud, koristasin tervet elamist ning tegelesin enda asjadega.
Muidugi mõtlesin ka Lucasele aga ta ei ole suvatsenud mulle isegi kirjutada. Uskumatu, et ma allusin talle öösel täielikult. Uskumatu kui loll ma olen.
Proovisin mõtteid tema pealt eemale saada ning lõpuks õnnnestus mul uinuda.
YOU ARE READING
Keelatud säde
RomanceLugu 17 aastasest Sofiast, kes on peale traagilist sündmust enda elus, muutunud, kuid kui olukord hakkab kontrolli alt väljuma, saadavad vanemad tüdruku teisse linna enda tädi juurde elama. Lootes, et Sofia muutub seal ning hakkab end avama taas. Sa...