14.Leppimine ja seks

55 7 0
                                    

Hommikul minu tänane päev on üsna varakult alganud kuna ma ei suutnud ega saanud väga magada.

Küpsetasin singi-juustu kringli ja tegin ka kräsupea koogi. Tädi ja ta mees paksid iga hetk jõudma.

Kuulsin koridoris ukse häält ja läksin koridori. Luisa jõudis, kuid üksinda.
Läksin talle kalli tegema.

"Tsau Sofi, kuidas sul läks siis siin üksinda" küsis tädi.

"Hästi, sa oled üksinda" küsisin tädilt.

"Jah, mees tuleb õhtul pidi tööle leennujaamast ruttama" vastas tädi

"Okeei, mul on üllatus tule kööki" sõnasin naerdes.

Kõndisime kööki ja tädi Luisa silmad lõid särama. "Kullakene sa oled nii tubli, hakkame sööma" naeris tädi.

Naeratasin ja istusime laua taha. Nnautisime kringlit ja kooki. Kui lõpetasime läksime istusime suurde tuppa.

Mõtlesin tädile ausalt ära rääkida, et vahepeal jõin, ehk siis usaldab ta mind edaspidi rohkem kui temaga aus olen.

"Ma tegelikult tahaksin sulle midagi rääkida aga luba, et sa ei saa kurjaks" ütlesin tädile vaikselt.

"Muidugi luban" ütles tädi naeratus suul.

"Ma ei taha lihtsalt midagi varjata ja tahan olla aus sinuga, et usaldaksid mind. Kui teid ei olnud käisin paaril peol ja jõin. Luban, et ei olnud kordagi pilditu ning ööbisin kas tuttava juures või kodus" laususin ettevaatlikult.

"Mul on heameel, et sa oled aus minuga. Tead, ma su emale ütlesin ka, et sa kohe 18-aastane ei saa nemad sulle kätt ette panna ega ka mina mitte. Me oleme ka emaga noored olnud ja paraku peame ise enda vigadest õppima, see ei tähenda, et käid nüüd iga päev peol või midagi sellist aga kui oled aus minuga siis proovin lubada." sõnas tädi.

Tegin kalli talle ja mõnne aja pärast suundus tädi ka tööle, ning mina läksin istusin enda tuppa.

Minu mõtted takistas taas messengeri heli, ning suunasin pilgu telefoni.

Chris

Tsau, kuidas sul?

Mina

Mul kõik okei :)

Chris

siis hästi, ega sa juhuslikult Lucasest midagi ei tea? Ma ei saa teda kätte eilsest hommikust saadik

Mina

Täiesti ausalt, ma ei tea :)

Chris

Okei, no äkki varsti ilmub välja

Hakkasin mõtlema kas midagi on juhtunud, et ta ei ole peale seda enam vastanud Chrisile, kui ära läksin sealt, teades, et ma ei tohi tema peale mõelda enam.

Ikkagi tõusin ma püsti ja suundusin trepist alla, et taksoga Lucase poole sõita. Sõit möödus muidu rahulikult kui välja jätta minu üle mõtlemine.

Jõudsin kohale ning kiirelt maksin arve kuna nägin, et üks meesterahvas tuleb välja ja see oli minu võimalus sisse saada.

Astusin Lucase ukse taha ning koputasin, teda ei tulnud avama ja koputasin edasi. Lõpuks avas ukse Lucas, ta vaatas mind emotsioonitu näoga.

"Mis sul vaja on?" küsis Lucas tõredalt

"Chris ütles, et sa ei ole talle eilsest saadik vastanud, muretsesin su pärast" sõnasin arglikult.

"Noo, nägid et olen siin nüüd head aega" sõnas Lucas väga tuimalt

"Mis sul viga on?" sõnasin talle valjemalt vastu.

"Tõesti? Mis minul viga on? Kao minema siit, ma pidin litsmees ja sitapea olema, pidid ju mind vihkama"

Ma tõesti ütlesin talle eile nii ja mingi osa minust väga kahetseb öeldut, kuna mul on ta vastu tunded. Nüüd seissb minu ees vihane ja joogine Lucas.

Mul tilkus paar pisat põskedele ja ma ei tea mis mul arus oli selliseks riskimiseks ja ekstreemsuseks aga suudlesin teda.

Üllataval kombel ta suudles mind vastu ja tõmbas mind samal ajal enda käte vahel enda korterisse. Lukustades korteti ukse. Poetasime samal ajal üksteiselt riided seljast ning suundusime tema tuppa.

Ta asetas mu voodile, olin sellili kuni ta kondoomi kiirelt peale pani ning kummardus mulle lähemale. Ootamatult keeras ta mind kõhuli ja seadis mind koera poosi.

Ta sisenes sügavale minusse, mille peale tuli mul vali ohe. Tundsin teda enda sees nii hästi ja see oli parim tunne mida tundnud olen, justkui hõljuksin paradiisis.

"Igatsesin sind tibu, ära mine ära täna" sõnas Lucas samal ajal ohates ka ise mõnust.

Ta liigutas aina kiiremini ja suutsin vastu sõndade läbi ohete "Ma ei lähe su juurest ära kallis..". Tal tuli ning lõpetas ja tegi sõlme kondoomile ja viskas selle enda laua alla olevasse prügikasti.

Haarasin ohjad enda kätte ja palusin tal sellili minna ning võtsin tema riista endale suhu, mis õigepea jälle aina suuremaks hakkas muutuma.

Imesin mõnda aega ja ta ütles, et läheksin tema peale ja imeksin seal. 69 poos siit me tuleme.

Ta tegi mulle nii hästi keelekat, et ma tundsin ennast taas nagu paradiisis. Varsti mul juba pritsis veidi tema lõuale ja ohkisin nagu segane. Ta pani oma sõrmed minusse tagasi ning liigutas neid.

Tegin ka kiiremaid imemis liigutusi ja ta ütles "Mul tuleb kohe ohh".. ignoreerisin ja imesin edasi, kuni tundsin, et mu suhu tuli midagi. Neelasin selle ja läksin ta kõrvale pikali.

"Sofi seda, et mul on ka su vastu mingid tunded ja sa oled mulle väga kallis ning kindlasti sa ei ole minu silmis nagu mingi seksisemu, kuid tahan sinuga rahulikul sammul edasi liikuda" sõnas Lucss mulle pai tehes.

Deem, tal on mu vastu tunded?

"Ka mina tahan rahulikult võtta" sõnasin talle läbi naeratuse.

Ta haaras mind enda embusesse ja pikutasime veidi edasi.

Õhtul vaatame Lucasega netflixi tema suures toas, järsku mulle meenus, et kell on üksteist õhtul ning ma ei ole ikka tädile kirjutanud. "Ulata mu telefon, pean tädile kirjutama, et ma ei lähe koju täna" sõnasin Lucasele.

Lucas ulatas mulle enda kõrvalt kummuti pealt telefoni, "ole lahke tibu" naeratas ta mis pani mind jälle punustama.

Avasin enda ja tädi vestluse ja mõtlesin mida kirjutada.

Mina

Tsau, sorry mul oli aku tühi kas tohiksin täna Lisete juurde ööseks jääda? Grete tutvustas meid ja päris hea klapp meil hehe

Tädi

Nu olgu, näeme homme Sofi. Head ööd sulle meie poolt.

Panin enda telefoni jälle käest ning nihutasin end Lucasele lähemale ja toetasin oma pea tema jalgadele, ning jäin niimoodi telekat vaatama.

Lucas silus mu pead ja teise käega hoidis ümber minu kinni.

Keelatud sädeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin