Ärkasime täna väga varakult Lucasega, sõime hommikusöögi juba ära ning oleme teel piljardisse, et midagi koos teha.
Istusime autosse ning kinnitasime turvavöö, sõit ei ole pikk seega jõuame üsna ruttu kohale. Lucas teeb mulle auto ukse lahti nagu tõeline džentelmen.
Lähme sisse ja Lucas maksab meie arve, valisime endale laua ja hakkasime mängima. Ma ei oska seda siiani hästi, kuid siiski paremini kui siia kolides.
Lucas tuli seisis mu selja taha ja kummardas koos minuga, et aidata mul pall auku sihtida. Muigasin ja pall läkski auku.
Siin piljardis möödus aeg nii kiirelt, oleme juba kaks tundi siin olnud ja otsustasime ära liikuda siit, hakkasime välja kõndima ning kõndisime baariletist mööda.
Jäin seisma ja Lucas mind küsivalt vaatama, astusin lähemale ja vaatasin ühte meesterahvast, kes oli seljaga minu poole.
"Isa?" poetasin üle huulte, meesterahvas pööras end minuni ja see oligi isa.
"Sofia tere, rõõm sind näha" sõnas isa
"Mis sa siin teed? Kus sa olnud oled? Keegi ei ole sind kätte saanud" küsisin isalt.
"Joon siin, anna andeks jah, et olen eemal olnud, kuidas teil läheb?" küsis isa.
"Hästi" laususime Lucasega koos.
"Tore kuulda" sõnas isa.
"Me hakkame liikuma aga ära enam ära kao ja võta minuga ühendust vahepeal" laususin isale.
"Luban" lausus ta.
Kõndisime Lucasega käsikäes välja ja meie autoni, istusime autosse ning otsustasime tänase päeva ainult meile kahele pühendada.
Sõitsime poodi, et meile tänaseks midagi osta. Pood on õnneks mõne minuti kaugusel ja kohale jõudes parkis Lucas auto parklasse ja suundusime poodi.
Tõstsime meie korvi erinevaid snäkke ning dipikastmeid, kala letist ostsime suure lõhe ning panime ka korvi sidrunit ja otsustasime poolest lõhest teha salatit ning ülejäänud ahjus.
Võtsime ka kaks veini, et rahulikult nautida seda toidu kõrvale. Suundusime kassasse ja maksime arve, ning hakkasime koju liikuma.
Õhtul
Saime meie toidu ilusti valmis ning ka sõime juba. Nüüd istume Lucasega vannis, Lucas pani siia roosiõitega dekoratsioone. Joome klaasikese veini ja vannitoas põlevad küünlad.
See ruum on nii romantiline, meie hetk on imeline.
"Tule, istu seljaga minu poole ja minu vastu" sõnas Lucas naeratades.
Ta ulatas mulle enda käe ja istusin tema vastu, toetasin enda selja vastu tema keha, ta liikus õrnalt enda sõrmedega mööda mu keha.
Ajasin enda pea kuklasse ja ohkasin tema liigutuste järel. Tahtsin teda suudelda aga ta naeratas ja õrritas. Põimisime huuled ja eemaldus naeratades koguaeg.
"Varsti kallis, varsti" naeratas ta taas.
"Ma ei suuda oodata" muigasin talle.
"Suudad suudad" naeris Lucas.
Ta andis mulle enda sõrmedega märku, et oleksin tasa, tõusime püsti ja hakkasime end pesema. Seisime vee all ning pesime üksteist.
Õigepea kui olime lõpetanud astusime vannist välja, ning kuivatasime üksteist ära.
Lucas astus mulle sammu lähemale ning suudles mind, võttis mu sülle ning suundusime voodisse. Ta asetas mu hellalt voodile ja tuli mulle peale.
Seekord liigutab ta end aeglaselt, kuid jõuliselt, ohked libisevad huulte vahelt välja, naudin seda hetke ja naudin teda.
Ta kiirendas enda liikumist ja vaatas mulle silma.
"Mul tuleb kohe" muigas Lucas mulle.
Kui ta lõpetas siis puhastasin end ära ja läksin Lucase kõrvale pikali. Silitasin ta keha enda käega hellalt.
Lucas tuli mulle lähemale ja tõmbas mu enda haardesse ja suudles mind.
"Armastan sind kallis Sofi igavesti" muigas Lucas.
"Mina sind ka kallis" naeratasin talle.
Asetasin enda pea Lucase peale ja hoidsime üksteist kaisus, ta silitas vaikselt mu pead ja uinusin kiirelt.
YOU ARE READING
Keelatud säde
RomanceLugu 17 aastasest Sofiast, kes on peale traagilist sündmust enda elus, muutunud, kuid kui olukord hakkab kontrolli alt väljuma, saadavad vanemad tüdruku teisse linna enda tädi juurde elama. Lootes, et Sofia muutub seal ning hakkab end avama taas. Sa...