20. Armastan sind!

44 5 0
                                    

Järgmisel päeval lõuna paiku

Lõpetasime Lucasega juba söömise ning istume tema rõdu peal ja naudime päikselist ilma, kuigi on väga palav. Tunnen ennast juba palju paremini täna, kuigi öösel magasin rahutult.

"Tibu, kindel, et tunned ennast paremini?" küsis Lucas

"Jaa, täna küll palju paremini" vastasin talle.

"Kui küsida tohib ja oled valmis rääkima, siis mis teil juhtus?" küsis Lucas ettevaatlikult.

"Ei midagi erilist, vanemad nägid meie suudlust kuna olid poes käinud. Siis nad kammisid ära seal poe juures, ning tirisid mu koju. Nad karjusid ja pidasid moraali, et sinu hoiak selline, et sa tahad kindlasti ainult seksi ja kõik. Läksin nende peale nii närvi ja karjusin neile, et nende korraliku eluviisi tõttu ma hukka läksin, et kus nad siis olid kui kolm meest mind vägistasid ning nemad aru sellest ei saanud ega küsinud kas midagi on juhtunud. Mul viskas üle kuna nad vaikisid ja läksin enda tuppa, isa karjus veel järele, et pean sinust loobuma, kuigi seletasin neile, et tänu sinule on narkootikumidega lõpu teinud ja tunnen end õnnelikumana, näitasin enda arme ja enda toas kirjutasin sulle, ning edasi sa nägid ise" vastasin talle.

"Mul on nii kahju sinust mida sa pead läbi elama, tahaksin sind nii väga aidata aga ei oska. See oli kohutav mida ma nägin, kui su isa sinust kinni hoidis ning nägin, et sul oli valus tahtsin talle pikki tatti anda selle eest aga hoidsin end tagasi" lausus ta.

"Aitäh. Kas ma tohiksin täna ka siia jääda veel? Vanemad lähevad homme hommikul ära ja siis saan tagasi minna, ma lihtsalt ei taha neid näha" sõnasin Lucsele.

"Tibu muidugi sa võid siia jääda" lausus Lucas.

Me istusime ja nautisime veidi, kuni ta pakkus välja mulle, et võiksime meie seltskonnaga bowlingusse minna.

See tundus väga hea vahelduseks olema jälle seega nõustusin. Chris, Karl, Raul, Carmen, Grete ja Sten tulevad. Istusime autosse ning sõitsime bowlingusse.

Astusime autost välja ning teised siiani ei tea meist, kuid praegu parem ongi, pealegi ma ei tea siiani kes on salapärane tundmatu.

Kõik jooksid kallistama mind ning suundusime sisse. Rentisime kaks rada ning moodustasime kaks tiimi. Esimeses tüdrukud ning teises poisid.

Hakkasime mängima ning Lucas ja Sten tellisid meie lauda juurde snäkke ning šampust, Carmen läks palli veeretama ja Grete kasutas võimalust, tulles minuga rääkima.

"Sa oled kindel, et teil ei susise midagi? Pigem tundub, et susiseb ju" lausus Grete naerdes.

"Ausalt ei, oleme lihtsalt sõbrad" naersin vastu talle.

Mängisime edasi ja aeg möödus nii kiirelt mängisime paar tundi ning läksime ka kohvikusse sööma.

Õhtul

Jõudsime Lucasega tema juurde tagasi, kell on juba hiline ja vaatasin, et tädi on kirjutanud mulle.

Tädi

Tsau, Sofi ma loodan, et sa minu peale ei kurjusta, ma tõesti proovisin sind kaitsta nii palju kui sain, su vanemad asusid hoopis praegu teele enda koju, nii et kui tahad võid täna või homme tulla.

Mina

Ma tean, ma ei olegi sinu peale kuri. Tulen hommikul koju, käisime Lucase ja sõpradega bowlingut mängimas, kohvikus ja jalutamas olen nii väsinud. Nad pidid ju homme minema?

Tädi

Olgu, kuidas sul on? Ootan sind hommikul, ma lähen lõunast tööle ja Andres kohe varakult. Läksid täna sellepärast kuna läksime su ema ja isaga tülli mõlemad ja õhkkond oli nii paks, et otsustasid minna.

Mina

Okei mul on hästi, homme näeme ja head ööd tädi.

Tädi

Näeme, head ööd sulle mu kullatükike

Läksime Lucasega magamistuppa. Ta suudles mind ning seda tegin ka mina, see oli kirglik ja ahne. Ta asetas mu voodile, kui olime riided seljast võtnud.

Ta pani endale kondoomi peale ja tõstis mu laua peale ning sisenes minusse. Iga lükkega aina sügavamale ja kiiremini.

Ohkisime, tunne mis on imeline, saime orgasmi ja tal tuli. Tegi kondoomile sõlme ning viskas selle ära.

Ta võttis mu endale sülle ning viis mind voodisse pikali, ning tuli ka ise mu kõrvale. Vaatasin talle silma ning naeratasin.

"Lucas ma tean, et see tuleb võibolla ootamatult aga ma armastan sind, armastan sind nii kuradima palju" sõnasin talle.

Ta vaatas mind üllatunult, kuid naeratas.

"Sofi, mina armastan ka sind, iga hetkega aina rohkem tibu, ma ei tee sulle kunagi haiget ja ei lase kellelgi teisel ka teha" lausus Lucas.

Naeratasin ning suudlesime, seejärel võttis ta mind tugevalt kaissu ning uinusime.

Keelatud sädeWhere stories live. Discover now