Bowlingus oleme juba tund aega Lucasega mänginud ning kell hakkab viis õhtul saama, otsustasime, et varsti hakkame ära liikuma.
Lucas läks palli veeretama ning mina suunasin pilgu telefoni. Järjekordne sms.
Tundmatu
Tõsiselt noh, soovitan sul ettevaatlik olla.
Ma neelatasin ja Lucas nägi seda ning tuli minu juurde.
"Mis juhtus tibu?" küsis Lucas segaduses olles.
"Järjekordne sms, kõigis on kirjas, et oleksin ettevaatlik sinuga ja nii edasi. Lucas kas ma pean midagi teadma?" küsisin temalt.
"Tibu ma ei tea, kes on selle totruse taga aga ma luban, et sa ei pea millegi pärast muretsema." lausus Lucas.
"Ma loodan, lihtsalt kui ma pean midagi teadma siis ütle mulle kohe, hiljem ei pruugi ma enam andestada" laususin talle.
"Luban, et kõik on korras" sõnas ta.
Tegime veel viimased visked ning hakkasime liikuma. Palusin tal mind sõiduta poe juurde. Kohale jõudes tuli ta autost välja ja suudles ning kallistas mind veel. Naeratasin ja ta istus autosse.
Hakkasin naeratus suul kodu poole kõndima, kuid mind takistas vihane hääl, fuck ei ole võimalik.
"Sofi!!!" karjus ema mu selka tagant.
Pöörasin end nende poole ja nad sammusid mulle kiirelt ja vihaselt järele, isal poekotid käes.
"Mis on?" küsisin lootes, et nad ei näinud suudlust.
"Tüdruk me räägime sellest tädi juures" sõnas iss kurjalt.
Ema sikutas mind koduni välja ja mu peas pöörles ainult üks mõte sellest, kui suures jamas ma nüüd olla võin.
Nad avasid ukse ja ema tõmbas mind edasi, ma nutsin kuna ta tegi haiget. Tädi jooksis esikusse. "Marjanne tal on valus ju" kiljatas tädi.
Ema tiris mind suurde tuppa kus oli ka Andres, ning palus mul istuda. Nii nad nüüd kõik vaatasid mind. Vihane ema ja isa, ning segaduses ja murelike nägudega Luisa ja Andres.
"See oli sul Grete v!" kiljatas ema.
"Mis see sinu asi on" karjusin talle.
"Sa oled nii tänamatu jõmpsikas, me emaga proovime sind kaitsta, sa oled siin ka hukas, kuhu me su viima peame!" karjus isa
"Mitte kuskile ma jään siia" karjusin talle.
"See noormees ei ole sulle õige, ta hoiak oli juba selline, sellised tahavad ainult ühte, mis sinuga juhtunud on laps?! Sa olid nii tubli ja viimane pool aastat oled sa nii kohutav" karjus ema.
"Sa ei tea mitte sittagi temast, ning teie kuradi korraliku elu pärast ma hukka läksingi, kus te siis olite kui mind kolme inimese poolt vägistati pool aastat tagasi, ma muutusin selle pärast, te ei saanud sittagi aru ega küsinud minult kas mul on kõik korras. Käige perse ausalt. Et te teaksite Lucase pärast olen ma narkootikumid jätnud ning olen palju õnnelikum" karjusin üle maja nuttes.
Tädi pani käe suu ette ja istus diivanile murelikult. Ema ja isa vaikisid.
"Miks sa... miks sa midagi ei öelnud ometi?" küsis ema
"Ma oleksin ju saanud aidata sind, ma olen advokaad" lausus isa
"Teil ju polnud kunagi aega, et mind märgata. Süüdistage ainult ennast aga ma ei loobu Lucasest. Nende meeste pärast rikkusin enda keha" laususin kurjalt tõstes enda särki, et nad näeksid mu keha.
"Sa pead loobuma temast" sõnas isa kindlalt.
"Fuck you" sõnasin
Kõndisin otsejoones enda tuppa ning ei plaaninud enam kuulata ühtegi lauset ega sõna. Läksin voodisse pikali ning nutsin edasi.
Võtsin taskust enda telefoni ja avasin enda ning Lucase chati.
Mina
Palun tule mulle kohe järgi
Lucas
Tibu mis juhtus?
Mina
Lihtsalt tule
Lucas
Olen vähem kui kümne minuti jooksul kohal
Panin telefonu käest ning jäin ootama akna juurde. Nägin, et ta jõudis ja suundusin koridori ja panin jalatsid jalga ning avasin ukse.
"Kuhu sa lähed, sa ei lähe temaga" karjus ema mu käest kinni võttes, ning Lucas tuli välja ja ka Luisa, Andres ja isa suundusid ukse juurde välja.
Mul voolasid pisarad ja karjusin "Lase lahti mind, lähen kui tahan".
"Sa ei haugu vastu jääd koju" käratas isa minust kinni võttes tugevalt mille peale hakkasin valust nuuksuma.
"Marjanne ja Raido lõpetage ometi las ta läheb" karjus tädi.
"Kuuled vä?! Lase Sofi lahti!!" karjus Lucas.
Lucas tõmbas mu lahti ning aitas mu autosse ja hakkasime tema poole sõitma. Kohale jõudes olin juba natukene rohkem maha rahunenud.
Läksime tema korterisse ja suundusime magamistuppa, Lucas oli üsna mureliku näoga, kuid sellegi poolest lasi ta mul rohkem rahuneda.
Pikutasime ja ta hoidis mind kaisus, olin nii läbi endaga, et vajusin unne suht kohe.
CITEȘTI
Keelatud säde
DragosteLugu 17 aastasest Sofiast, kes on peale traagilist sündmust enda elus, muutunud, kuid kui olukord hakkab kontrolli alt väljuma, saadavad vanemad tüdruku teisse linna enda tädi juurde elama. Lootes, et Sofia muutub seal ning hakkab end avama taas. Sa...