"1"

9.1K 109 63
                                    

adımız: lavin
soyadımız: bayındır
abimiz: Altay
yaşımız: 15
Aile: vefat*
spor dalı: fenerbahçe kadın futbol klübünde orta saha oyuncusuyuz aynı zamanda takımın kaptanıyız
———————-———————-—————
BAŞLANGIÇ

"Günlüğümüze yazı yazıyoruz"
-Sevgili günlük; bugün günlerden pazartesi 13 ekim 2023. Bugün karşıyaka takımı ile maçımız var. Bu maç için çok hazırlandım. Çünkü, en büyük düşmanım karşı takımda. Onu yenmek ve rezil etmek istiyorum, tıpkı onun bana daha önceden yaptığı gibi. Ve diğer olarak bu maça asıl oyuncular da izlemeye gelecek yani; Arda Güler, İsak Vural, İrfan can kahveci, Ferdi kadıoğlu.. Ve tabii ki abim; Altay Bayındır..
Çok heyecanlıyım, iyi oynamalı ve gözlerin benim üzerimde olması lazım. Sevgili günlük; bugünlük bu kadar yeter. Gidip kahvaltımı yapmalıyım. Daha sonra görüşürüz.
"Günlüğümü kapatıp lavaboya yüzümü yıkamak için gittim ki tam o sırada abim seslendi;"
Altay: Laaaaavinnn!
-efendim abi!
Altay: aşağıya gel artık, kahvaltı hazır!
-geliyorum!
"Yukarıdan aşağıya bağıra bağıra konuşuyor olmamız komik. Aşağıya indim ve abimin yanındaki sandalyeyi çekip oturdum. Evet Annemiz ve Babamız yoktu ben küçükken vefat etmişler, bu yüzden bana abim bakıyor."
Altay: maçına hazır mısın?
-oldukça.
Altay: bütün takım orada olacağız. Arda'da gelecek.
-arda hasta degil miydi??
Altay: iyileşmiş, öyle duydum.
"İçimden bir "oley" çektim."
Altay: buradan çok belli oldu o oley.
"Abime bakıp utanmış ifademle gülümsedim. Kahvaltımız bitti. Saat 12.30 idi sofrayı toparladık daha sonra spor çantamı hazırladım 10 numaralı formamı koydum. Giyindim ve evden çıktık. Yarım saat süren yolculuk sonucunda vardık takımların hepsi oradaydı giyinip hemen sahaya cıktım en yakın arkadasım minel oradaydı yanına gittim hemen."
Minel: kızım nerdesin ya
-olmam gereken saatte geldim??
Minel: of sus
"Diyerek bana sıkıca sarıldı"
-ay noluyo kızım
Minel: tribünde bizimkiler var
-arda ve isak?
Minel: nee isak mı
-of mineel
"Diyerek gülüştük"
"Koç yanımıza geldi hepimiz tek sıra haline geldik sağ baştan saydık ve kontrolleri yaptık"
Koç: hazır mısın lavin?
-evet koç
Koç: karşı takımın en az bizim kadar rekabet gücü var ama asla bu bizi yenmelerine engel olamayacak.
Takımca: biliyoruz koç!
Koç: evet haydi başlıyoruz!

"Koç gitti yerlerimizi aldık ve minel kulağıma eğilerek bir şeyler fısıldadı"
Minel: arda seni izliyor.. Gözlerini senden alamamış belli ki
"Diyerek güldü ve maç başladı. Pasımı minele verdim karşı takımda amel vardı yani size düşmanım dediğim kişi. O da orta saha oyuncusuydu bir ara forvet olarak oynadı ama sonra koç'u bir anda orta sahaya koydu normalde böyle bir şey yapılmazdı ama ne yaptı bilemiyorum amel iyi oynuyordu ama farkettim ki benim gibi değil di"
————————————————————

"Yarım saat geçti top bendeydi. Kaleye doğru koşuyordum bilin bakalım arkamda kim vardı tabi ki amel! Nefret ediyordum tam gol atacakken bana çelme taktı ve yere yuvarlandım kafamı da kalenin köşesine sertçe çarptım. Mükemmel!"
-aahh!! Koç!
"Koç hemen yanıma geldi maç zaten 4-0 idi biz yeniyorduk bi problem yoktu ama son 20 dakikasını oynayamadım çok üzgündüm."

"Yedekler kısmından biraz uzakta otururken yanıma birisi geldi ve bana "iyi misin?" diye sordu yüzümü ona çevirmeden."
-evet, mükemmelim.
"Diyerek cevap verdim. Daha sonra elini omzuma atınca kafama koyduğum buzu çekip ona baktım meğer karşımda arda güler varmış şimdi bayılacaktım! Çok utanmıştım kalbim çarpmaya başlamıştı sonra kendime gelip sakinleştim ve buzu tekrar kafama koydum."

Arda: kafanı çok kötü çarptın lavin.. Çok korktum..
-bende çok korktum. Son 20 dakika o aptal yüzünden bile oyuna giremedim!
Arda: boşversene? Diğer üç gol zaten sana ait
"Diyerek bana gülümsedi bende gülümsemesine karşılık verdim daha sonra koçtan izin aldım ve ardayla beraber abimlerin takımının olduğu yere doğru ilerledik beni gören abim telaşla yanıma geldi."

Altay: lavin! İyi misin?! Kafan acıyor mu! Hastaneye gidelim mi??
"Diyerek bana sarıldı"
-abi.. sakin ol, iyiyim ben.
Altay: o kıza nasıl sarı kart verildiğine inanamıyorum!
İrfan can: evet ya tam kırmızı kartlık hareketti.
İsak: hakem keşke karşıyaka formasıyla
gelseymiş
İrfan can: dimi? Neyse lavin, sen iyi misin?
-iyiyim irfan abi sağol. Gözde abla neden gelmedi?
İrfan can: sadece takım geliyor diye onu getirmedim.
-keşke getirseydin ya.
Emre mor: jesus hoca da izin vermedi ama.
-haa o zaman işler durur
"Herkes güldü daha sonra abim takımıyla adanaya gideceklerdi yarın maçları vardı bende gitmek istedim jesus hocayla konuşacaktı abim izin verirse bende onlarla gidecektim. Aslında abim kafam bu haldeyken götürme taraftarı değildi ama ben çok ısrar ettim."
Altay: senin eşyaların hazır mı?
-evet, gerekli şeyleri almıştım.
Altay: aferim
-ne sandın
"Diyip göz kırptım"

"Abim jesus hocayla konuştu izin alabilmişti ama tek sorun onların otobüsü ile gidecek olmam yani bu takımdan biriyle oturmam demekti ya abimle oturacaktım ya da kim denk gelirse.."

"Akşam oldu tesisten otobüse bindik arkanın bir önü olan çift koltuklardan can kenarı olan tarafa oturdum vee bilin bakalım yanıma kim geldi? Tabii ki arda gülerrrr."

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin