"18"

1.6K 65 15
                                    

Sabah saat 06.00;
"Baş ucumdaki alarmın çalmasıyla gözlerimi açtım. Uzun zaman sonra rahat ve keyifli uyumuştum. Alarmı kapatarak yattığım yerden doğrulup gerindim. Ve perdemi açarak olmayan gün ışığının içeriye girmesini bekledim. 06.30/07.00 civarında hava aydınlanıyordu, benim odam da çok fazla güneş alıyordu. Gün doğumunu, batımını izlemeyi çok seviyorum.."

"Bu düşünceleri bir kenarıda bırakıp yatağından kalktım. Banyoya elimi yüzümü yıkamaya gittim."

"Elimi yüzümü yıkadıktan sonra odama geri döndüm. Ve yatağımı topladım. Daha sonra çantamı kontrol ettim. Antrenman kıyafetlerimi hazırdı. Bugünün kitapları hazırdı ve diğer her şeyi eksiksiz koymuştum."

"Üstüme okul formalarımı giydim. Ve saçlarımı yukarıdan at kuyruğu yapmıştım. At kuyruğu yapmayı seviyordum, rahat ediyordum. Salık saçı herkes kullanıyor, çok klasik ve ben rahag edemiyorum açıkçası."

"Saçımı topladıktan sonra çoraplarını giydim, ve aşağıya inip kahvaltıyı hazırladım. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra abimi kaldırmaya gittim."

-abiciiim. Sabah oldu kalkma zamanı!
Altay: kalkıyoruummm
-kahvaltı hazır başlıyorum ben
Altay: tamam başla sen

"Aşağıya inip televizyondan izlediğim filmi açmıştım. Reality show izlemeyi seviyordum. Şu an bir Futbolcunun transferi ile ilgili olan *El Caso Figo* yu izliyordum."

"Kahvaltımın yarısına geldiğimde abim giyinik bir şekilde aşağıya inmişti. Ve yarım kalan kahvaltıyı beraber tamamlamıştık."

"Kahvaltı bittikten sonra masayı toplayıp bulaşık makinesine yerleştirdim. Mutfaktaki işim bittikten sonra yukarıya çıktım. Lavaboya gidip dişlerimi fırçaladım. Daha sonra odama gidip Çantalarımı alıp aşağıya indim. Saat 07.25'i gösteriyordu."

"Koltuğa oturup biraz telefonumla ilgilendim."

"Hazal bana instagramdan istek atmıştı. Ben nr alaka? Her neyse Arda'dan mesaj gelmiş.. Ve tabii ki Minelden. Diğerleri günlük gelen bildirimlerdi. İlk önce Minelden gelenlere baktım."

——————————-——————————-
Minel'im 🫶🏻:
Minel: kankaaa naptınız Ardayla
Minel: alooo uyudun muu??
-bebeğimm günaydınn. Dün akşam uyumuşum ya özür dilerim. Okulda anlatayım mı sana, şu an burda yetmeyebilir djekdlakflel
"Minel 10 dakika sonra mesaj attı"
Minel: tamam aşkım sorun değil zaten saat 8 de servisim gelecek benim, servisle geleceğim yani
-haa tamam aşkım beni de şoför bırakacak
Minel: tamam bebeğim
-hadi görüşürüz aşkım
Minel: görüşürüzzz

"Minel ile olan konuşmamdan ayrılıp Arda ile olan sohbete girdim."

——————————-——————————-
🤍:
Arda: Günaydın Sevgilim..
-Günaydııınnn
"Arda hemen cevap yazdı."
Arda: Okula nasıl gideceksin?
-Abimin şoförü bırakacakmış beni.
Arda: Hmm anladım.
-Eğer istersen Çarşamba günü beraber gidelim?
Arda: Yürüyerek mi?
-Hayır tabii ki, öyle çok uzak. Senin ya da bizim şoför ile.
Arda: Haa çok güzel olur :)
-Tamam o zaman anlaştıkk.
Arda: O zaman, okulda görüşürüz sevgilim..
-Görüşürüz sevgilim..

——————————-——————————-

"Saat 07.50 idi araba gelmişti. Montumu ve ayakkabılarımı giydim. Çantalarım ile kulaklığımı da alıp evden çıktım. Zaten abim biliyordu. Koltukta da biraz uyukladığı için rahatsız etmek istemedim."

"Arabaya binmiştim. Telefonumu kulaklığa bağlayarak bir şarkı açtım. Açtığım şarkı.. Chase Atlantic'ten *Friends* di."

"Okula varana kadar ingilizce listemden dinlemiştim. İngilizce listemi çok nadir açıyordum. Genelde Güneş, Uzi falan dinlerim. Benim özgüvenimi arttırıyor. Yani kendimi iyi hissediyorum açıkçası. Müzik zevkim birazcık karışık. Oralara girersek çıkmamız zor olabilir."

"Dediğim gibi yol sonuna kadar yabancı listemden dinledim. Okula çıkışı antrenmana şoför ile gideceğim için spor çantamı arabada bıraktım. Diğer çantamı alarak arabadan indim."

"Bugün kendimi daha güzel hissediyordum. Her gün güzeldim ama, bu gün daha farklıydım gibi. Her neyse sınıfa doğru yürüyordum. Kulaklıklarım halen kulağımdaydı. Sınıfa girip Sırama oturdum. Zaten bem girdikten sonra hemen hoca girdi. Minel ile konuşmaya fırsat kalmamıştı."

"İlk dersimiz Rehberlikti. Sabah sabah ilk derse  Rehberlik mi konurdu? Her neyse boş ders gibi geçiriyorduk. Rehber hocamızı seviyordum. Ama özel işlerimize çok gereksiz karıştığı zamanlar oluyordu. Mesela bir gün derste minel'e bir şey anlatıyordum. Hemen dinleyip abime anlatmıştı. Neymiş o yaşımda hoşlandığım olamazmış. Abim zaten Ardayı sevdiğim oradan öğrenmişti. Tabi yaşım küçük olduğundan da kızmıştı zaten."

"Bu yüzden onun dersinde bir daha konuşmadık. Sevdiğim yanı da derste müzik dinlememize veya telefona bakmamıza izin veriyordu. Bu yüzden teneffüse kadar kafamı sıraya koydum ve müzik dinlemeye devam ettim."

"40 dakikanın 35 dakikasını uyuyarak geçirmişim. Diğer 5 dakika da instagramdan gelen bildirimlere bakmıştım. Zaten o 5 dakika sular seller gibi akmıştı. Teneffüs zili çalar çalmaz minel yanıma gelmişti. Telefonları dolaba kitlemiştik. Kulaklığımı da çantama kaldrımıştım."

Minel: Hadi, hadi İsakların yanına gideelimmm
-tamam hadi gidelim

"Diyerek ayağa kalkmıştım. Minel ciddi misin der gibi bana bakıyordu."

Minel: ilk defa söylenmedin. Rüyada mıyız?
-Hayır canım welcome to real life.
Minel: neyse bu anı değerlendirmek için gitmeliyiz
-bence dee

"Minel ile beraber sınıftan çıktık. İlk önce bahçeye gitmiştik. Doğru tahmin etmiştik. Bahçenin orta kısmından biraz uzak duruyorlardı, biz de yanlarına gittik."

İsak: günaydın minell
Minel: günaydın isakk
Arda: günaydın sevgilim..
-günaydın sevgilim..

"Diyerek Arda ile birbirimize sarılmıştık.. Minel ve İsak'ta bizi ağızları açık bir şekilde izliyorlardı ahshahwjdj."

——————————-——————————-

Arkadaşlar selaamm. Umarım bölümü beğenirsinizz.. Beni takip etmeyi, bölüme oy ve yorum atmayı lütfen eksik etmeyin.. Şimdiden çok teşekkür ederim.. 🥺🤍

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin