"17"

1.7K 71 15
                                    

"Evden çıkmıştım, hava biraz soğuktu ama idare ederdi. Yarım saat yürüdükten sonra parkın oraya varmıştım. Arda arkası dönük şekilde bir bankta oturuyordu."

"Ardanın yanına gitmiştim."

-selaamm
Arda: hey, selamm

"Arda ayağa kalkıp bana sıkıca sarıldı. Ve ayrıca belimi de kavramıştı. Sarılmasına karşılık verdim. Böyle bir an yaşandığı için içimde kelebekler uçuşuyordu. Biraz öyle durup ayrılmıştık. Banka oturup sohbet etmeye başladmıştık."

Arda: abin nasıl oldu?
-daha iyi
Arda: sevindim
-senin annenle baban nasıl, İyiler mi?
Arda: iyiler iyiler. Evde oturuyorlar işte.
-sevindim.. Şey arda..
Arda: efendim?
-beni buraya çağırmanın bir sebebi var mı? Yoksa öylesine oturmak için mi çağırdın, merak ettim yani sadece..
Arda: lavin.. Seni buraya çağırmamın bir sebebi var.. Ama sana çok mantıklı geleceğini düşünmüyorum..
-öyle düşünme lütfen
Arda: aslında seni buraya çağırmamın sebebi şöyle oldu. Okuldan geldikten sonra oturuyordum klasik işte. Daha sonra aklıma geldin daha önce hiç hissetmediğim bir şey oluştu içimde. Bu hissimi Hazala bile hissetmemiştim.. Seni özlediğimi düşündüm, yani o an seni görmek istedim. Çok uzakta olmadığını düşünerekten çağırdım. Umarım seni rahatsız etmemişimdir..
-Arda..

"Daha fazla kendimi tutamayıp kendimi Ardanın dudaklarına buldum.. Bu anı uzun zamandır bekliyor gibiydim.. Ki zaten öyleydi. Öptükten biraz sonra geri çekildim, ve elimle Ardanın yanağını okşadım.."

Arda: Daha önce hissetmediğim şeyleri hissediyorum..
-bende..

"Ardanın gözleri dolmuştu. Bunu farkeder farketmez Ardaya sıkıca sarıldım.. Onu gerçekten çok seviyorum. Üzüldüğü, kendini kötü hissettiği her an, her saniye yanında olmak istiyorum.. Onsuz yapamıyordum ama bazı şeylere de katlanmak zorunda kalıyordum.. Sıkıca sarılmamızın ardından geri çekildik, ve ardanın gözyaşlarını sildim.."

-lütfen ağlama.. Ağlanacak bir şey yok..
Arda: özür dilerim..
-hayır ne olur dileme.. Sadece anın tadını yaşa..
Arda: tamam..
-sahile gidelim mi? Zaten çok uzak değiliz
Arda: olur bana farketmez

"Arda ile parktan kalkıp sahile doğru el ele yürüdük.. El ele.."

"Sahile vardığımızda deniz kenarına oturmuştuk hava biraz daha soğumuştu.. Ama bu şu an hiç umrumda değildi.. Kendimi kumlara doğru bırakıp gökyüzündeki yıldızlara bakmaya başladım.. Daha sonra Arda da yanıma uzanmıştı. Kafasını bana doğru çevirip beni izliyordu.."

-beni değil yıldızları izleyeceksinn
Arda: ama yıldızlardan daha güzelsin.. Hatta her şeyden..

"Ardaya bakıp gülümsemiştim.. burunlarımız birbirine deyiyordu.. Nefesini hissedebiliyordum.. Kafamı kumdan kaldırıp Ardanın göğsüne koydum.. Ve bir kolumla da sarıldım.. Bu hayatta bana verilen en değerli 2. Varlık Ardaydı.."

Arda: "Artık ne masumuz, ne yalandan yoksun.. Sadece sen ve ben varız artık, Biz varız.. Seni asla ama asla bırakmayacağım.. Sonsuza dek söz veriyorum.."
-mahşere kadar beraberiz sevgilim.. Ölüm bizi ayırana dek..
Arda: seni seviyorum..
-bende seni..

"En az yarım, yada 1 saat sahilde o şekilde durduk.. Daha sonra telefonum çalmıştı. Abim arıyordu."

—————-—————-—————-————-
-efendim abicimmm?
Altay: saat geç oluyor eve gel artık
-tamam abi geliyorum
Altay: hadi
-taaamaaamm
Altay: öptümm
-bendee
—————-—————-—————-————-

Arda: abin mi çağırıyor?
-maalesef..
Arda: ben seni bırakayım
-ben giderim ya bir şey olmaz
Arda: olmaz çok geç oldu, sizin oralar tekin değil.
-doğru diyorsun aslında. E hadi madem bırak o zaman
Arda: sizin oralar tekin olsa da bırakırdım zaten
-aferim sana romantik cocuk
Arda: taabii
-dhwkdjqldj hadi gidelim de geç kalırsam abim evde yarım saat nutuk çekicek yoksa
Arda: tamam tamam hadi kalkalım

"Sahilden kalkıp eve doğru El ele yürüyorduk.. Yolda giderken bir sürü keko tarzında erkekler vardı. Ürpermiştim ve Ardanın elini sıkmıştım."

Arda: iyi misin sevgilim?
-insanların bakışları beni rahatsız ediyor..
Arda: yanında ben varım. Hiç bir şey yapamazlar..
-öyle diyorsan..
Arda: güven bana..

"Ellerimizi iyice kenetlemiştim.. Ona güveniyordum, ama çevreye asla."

"Yarım saatlik yolun ardından bizim evin kapısının önüne gelmiştik. Vedalaşma vaktiydi.. Ama inanıyordum ki zamanı geldiğinde kendi evimize beraber girecektik.. Sadece sabretmem ve çabalamam gerektiğini çok iyi biliyordum.."

-Gidiyor musun?
Arda: gideyim mi?
-gitme desem.. Kalabilecek misin?
Arda: Güzel soru ama cevabı kötü. Hayır..
-keşke kalsaydın..
Arda: keşke.. Ama evde annem beni bekliyordur şimdi.. Gitmem lazım..
-görüşürüz sevgilim..
Arda: görüşürüz sevgilim..

"Ardaya sıkıca sarıldım.. saçlarını okşadım.. Ve sonra gitti. Bende kapıyı çaldım, abim kapıyı açınca içeriye girdim.."

Altay: ne yaptınız ardayla
-oturduk sohbet falan ettik
Altay: hee güzel güzel hadi saat geç oldu yatıp uyu sen
-sen uyumayacak mısın?
Altay: haberleri izliyorum ya birazdan yatarım kuzucum
-tamam abicim iyi geceler :)

"Abimin yanağından öpüp yukarı odama çıktım. Üstümü değiştirip pijamalarımı giydim telefona bile bakamadan direkt kendimi yatağın içine atmıştım. Bu gece yaşananları düşünürken uyuya kalmışım.."

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin