"Bir süre daha Ardanın saçını okşayarak kaldım ve daha sonra adanaya varmıştık otele girdik ve odalarımıza çıktık, tabi ben abimle kalacaktım. Ben çantamı abim ise bavulunu aldı ve odalarımıza gittik Arda'da yan odamızda irfan abi ile kalıyordu. Akşamki maça minel de gelecekti o yüzden mutluydum.. Üstüme rahat bir şeyler giyip uzandım ve instagramda gezinmeye başladım sonra karşıma bir fotoğraf çıktı Arda.. Ve yanında bir kız.. Karşıma çıkan o gönderiden sonra telefonu elimde zar zor tutuyordum.. Gözlerim dolmuştu ama abime belli etmemek için telefonu kapatıp uyuyormuş gibi numara yapmak zorunda kaldım.. Daha sonra minelden mesaj geldi.."
———-———-———-———-———-————
Minel'im 🫶🏻:
M: kuzuu
L: ?
M: biz yoka çıktık stadyuma doğru
L: tamam
M: iyi misin sen?
L: bilmem ki
M: ardayla ilgili bişey mi oldu yoksa
L: instagrama gir anlarsın minel
"Minel 5 dk sonra mesaj attı"
M: lan o kız kim
L: ya nerden bileyim ben
M: allah allah ya
L: neyse minel gelince konuşalım uyucam biraz
M: tamam kuşum kendini çok üzme bak kızın kim olduğunu bile bilmiyoruz daha
"Minele cevap vermeden telefonu kapattım ve abimin yatağının olduğu tarafa dönerek gözlerimi kapatıp ardayı düşünmeye başladım.. Uzun süre geçmeden uyuya kalmışım."
——————————-——————————
Saat: 16.30
Altay: lavin! Lavin! Kalk artık uykucu
"Abim beni sarsıyordu"
-off beş dakika dahaa
Altay: olmaaz, hadi kalk üstünü giyin yemek yiyip ordan stadyuma geçicez
-of tamam
Altay: abiye oflanmaz
-taaamaamm
"Abim gülerek lavaboya girdi bende yataktan doğruldum telefonumu alıp uçak modundan çıkarttım ve gelen bildirimlere baktım ardadan mesaj gelmişti ne alaka ne yazmıştı ki? Neyse hemen bakmayacaktım ki zaten mesajın 2 saat önce atıldığını gördüm, o yüzden bakmaya karar verdim."
——————————-——————————
🤍:
A: giderken de beraber mi oturuyoruz?
L: bilmem
——————————-——————————
"Mesajı yazıp telefonumu kapattım ve üstümü giyinmeye gittim bir forma ve altıma da eşofmanımı giydim nike blazer ayakkabılarımı giydim ve saçlarımı saldım hafif bir makyaj yaptım ve montumu giydim zaten abim de hazırlanmıştı ve odadan ayrıldık.. Tesadüf Arda ve İrfan Abi'de bizimle aynı anda çıktılar."
Altay: hazır mısın İrfan?
İrfan: eeeeveeett
"İrfan abinin kelimeyi uzatmasına hepimiz gülmüştük.. Tabii Arda'da gülmüştü.. Onu gülerken görmek, tekrar aşık olmuştum resmen.. abim ve İrfan Abi önden yürüyünce ardayla ikimiz arkada beraber yürüyecektik.. Ardanın parfümü o kadar güzeldi ki kafa bulucu bir kokusu vardı.. ona o kadar aşıktım ki tarif edebilmek için hiç bir bulgu yoktu.."
Arda: sana attığım mesajı gördün mü?
-evet, sen benim yazdığımı gördün mü?
Arda: evet, ne yapıyoruz, yine aynı mı?
-sanırım
Arda: derken?
-evet anlamında
Arda: sevindim
"Diyerek gülümsedi bana.. İçim gitti o sırada.. Tabi karşılık vermeyi unutmadım. Yemeğimizi yedik ve saat 17.30'da otobüse bindik ve stada doğru yolculuk başladı.. Otobüste yine Arda ile oturmuştuk, bu sefer cam kenarında o vardı ben yine kulaklıklarımı taktım ve telefondan ardanın o kızla olan fotoğrafına bakmaya başladım.. Baktıkça içim acıyordu ama çok üzülüyordum.."
Arda: bu kadar üzgün neye bakıyorsun?
"Onu duymamıştım o da eğilip telefonuma baktı ve halince fotoğrafa baktığımı gördü hızlıca telefonu her ne kadar çekmiş olsam da.."
-arda napıyosun
Arda: sadece merak ettim.. Seni bu kadar üzen şeyi
-önemli değil zaten artık biliyosun
Arda: o benim en yakın arkadaşım
-nasıl
Arda: ankaradan çocukluk arkadaşım yani
-haa olabilir öyle şeyler ya
"Arda güldü. Bende utanmış ve kızarmış yanaklarımla gülümsedim."
-aa gelmişiz
Arda: çok çabuk geldik ya
-dimi
Arda: evet
"Otobüsten indik ve ilerlemeye başladık stadyuma girdik en önden izleyecektim maçı çok mutluydum maçı en önden izlemeyi seviyordum.. Arda'lar soyunma odalarına gitmden ardaya seslendim bir cesaretle.."
-Arda!
Arda: Efendim??
-Başarılar..
"Diyerek ardaya sarıldım.. Hiç beklemiyordum ama o da karşılık verdi.."
Arda: Teşekkür ederim
"Uzun süre sonra ayrıldık ben tribüne o ise abimlerin yanına gitti. Daha sonra oturacağım yerde mineli görünce yürümemi hızlandırdım."
Minel: kuzuuuu
-gelmişsinn
Minel: evett az önce geldim ve ardayla sarılmanızı gördüüüüüümmmm
-ha evett, bu arada o kız ardanın ankaradan arkadaşıymış
Minel: ee dedim ben sana
-sus
Minel: hadi diğer olanları da anlat meraktan çatlıcamm
"Maç başlamadan minele her şeyi anlattım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.