"36"

1K 39 11
                                    

-iyiyim.. Minel lavaboda sinirimi bozdu biraz.
Arda: Biraz olduğuna emin misin?
-Of bilmiyorum.
Arda: tamamm, shh sakin ol.

"Arda kafamı kendi omzuna yatırtıp saçlarımı okşuyordu. Bunu yapması beni rahatlatmıştı.."

"Ardayla biraz öyle durduk daha sonra otobüs çok uzun sürmeden hareket etmişti."

"otobüs hareket ettiğinde çantamdan Telefonumu ve AirPods'umu çıkartıp müzik dinleyecektim."

"Kafam hala Arda'nın omzundaydı. Kulaklığımın tekini Arda'ya verip, öbürünü de ben kulağıma takmıştım."

"Spotify'a girip listelerimin herhangi birinden müzik açtım, açtığım müzik ise; "Sokak Lambası"ydı. Arda ve benim severek dinlediğimiz müziklerden.."

"Müziği açtıktan sonra telefonu kucağıma koydum. Bu müzikten sonra karmaşık bir şekilde çalacaktı.."

"Arda bir kolunu omzuma atmış, iyice göğsüne yaslanmama sebep olmuştu."

"Vereceğimiz molaya kadar o biçimde gittik, zaten 3 saatlik yolumuz kalmıştı."

"Bu 3 saatlik yolun 3'ünde de Arda'nın göğsünde yatmayı planlamıştım, umarım planlarım bozulmaz."

"Kamp'ta bizim 3 Ardaların da oynayacağı 4 önemli maç vardı."

"Eğer oynadığımız tüm maçları kazanırsak her iki takım olarak da lig'de 1. Olacaktık."

"Yani şampiyonluk yarışı gibi bir şey. 1. Olabilirsek eğer yerimizi almaları çok zor olduğundan şampiyon olma ihtimalimiz yükselecek."

"Darısı A takımın başına."

"Bu gittiğimiz kampı okul düzenlediği için Arda A takım antrenmanlarına katılamıyor. Burada yaptıkları da antrenman da yaptıklarıyla hemen hemen aynı olduğundan, bir eksiği olmayacak."

"Arda'nın geleceği şu an gerçekten çok önemli. Bütün futbol severler, spor yorumcuları, gazeteciler ve diğer bir çok kişi."

"Bunların hepsi Arda'yı konuşuyor.. Barcelona Arda ile yakından ilgileniyor, haberlerde okudum."

"Harekete geçebilecekleriyle ilgili bir çok söylenim duydum."

"Ama Arda geleceğini Fenerbahçe de parlatmak ve orada kalmak istiyor. Onun için sadece Fenerbahçe. Tüm hayatı Fenerbahçe'yi şampiyona yapmak. En büyük hayallerinden birisi de, takımı şampiyona yapacak son golü atmak.."

"Onu her zaman destekliyorum ve ondan daha çok bu istediklerine ulaşmasını istiyorum.. Onun mutluluğu demek, benim mutluluğum demek.."

"Yol baya uzun sürüyordu ama dışarıyı izlerken uyuya kalmışım, 2 saattir uyuyorum."

"Arka koltuktan Zeynebin dürtmesiyle uyandım."

Zeynep: Lavinn, kalk hadi 1 saatimiz kaldı.
-Aman yaa of

"Oflaya puflaya eşyalarımı topladıktan sonra tekrar koltuğuma rahatça kendimi bıraktım."

"1 saat daha otobüste olduğumuzdan dışarıyı izlerken, şampiyona olsaydık nasıl kutlardık diye düşündüm. Allahım sen konuyu biliyorsun.."

"Hem kadın, Hem de erkek u19 takımımız şampiyon olursa, şampiyona'ya katılacağımız anlamına gelir."

"Şampiyona'lar için de türkiye dışında, yani yabancı bir ülkede kutlanıyor."

"Geçen sene şampiyona Bulgaristan, Sofia'da kutlanmıştı. Bu sene İngiltere olacağına dair söylenimler var ama göreceğiz."

"Evet tam 1 saat daha otobüsle gittik ve sonunda varmıştık."

"Uçakla gelecektik normalde ama uçağımız arızalanmış, hocalar da uğraşmayalım diye takımların otobüsüyle geldik."

"Arda uyanmıştı. Onu kaldırıp beraber aşağıya indik."

"Bagajdan çantalarımızı aldık ve grupça otelin kapısından girdik."

Zeynep: kızlar, 3'lü kalıyoruz değil mi?
Lavin & Talya: evet evet.
Zeynep: tamamdır. Kimliklerinizi verin, ben odamızı alıp geleyim.
Yusuf: evett beyler, alalım kimlikleri. Bende gidip odamızı alayım.
-iyi hadi siz beraber gidin bari

"Zeynebe dil çıkartıp Talya ile arkamızı dönmüştük."

"Zeynep ve yusuf odaları ayarlatıp yanımıza geldiler. İkimiz için de en güzel odaları almışlar, öyle dediler."

"Odalar yan yanaydı. Ardayla ikimiz kartları alıp önden odalara çıktık."

"Ardayla bizimkiler gelene kadar sohbet ettik bir şeyler yaptık."

Arda: beraber mi kalsaydık?
-bilemedim ki, olabilirdi aslında. Ama kızlar?
Arda: doğru, bizimkiler laf etmesin sonra.
-aynen sevgilim. Boşver ya, zaten bakarsın aynı odaya düşeriz.
Arda: umarımm.

"Ardanın boynuna sıkıca sarıldım. Gerçekten ona sarılmak bana huzur getiriyor."

"Onun bedeniyle temas etmek bana bambaşka hissettiriyor."

"Sarıldıktan uzun bi süre sonra geri çekildim, çünkü bizimkiler gelmişti."

Zeynep: biizzz gelddiiikk
-hoş geldiniizz!!
Talya: yemekte görüşürüzz
Efe: görüşelim

"Talya Efe'ye ufak bir gülümsemişti. Bu çocuklar da birbirlerini seviyorlar ama işte.. Kapıları açtık ve odalara girdik."

"Odaya girer girmez kendimi yatağa attım."

"Çoooook yorulmuştum."

"Ve oda aşırı büyüktü. Ardalarınki nasıl bilmiyorum ama bizimki hem otelin havuzunu hem de denizini gören bir manzaraya sahipti. Büyüklüğüne bir şey diyemiyorum zaten, kocaman."

-1 haftada biz bu odayı eve çeviririz benden söylemesi
Zeynep: kdowkfladowğ cidden bu arada oda çok iyi
Talya: ayy evettt
-çok eğlenicez çook. Ama tabi antrenmanlar da var olsun canım
Zeynep: aynen ya nolcak en fazla akşam sızarız
Talya: ahshqhshqldjqp hee ya
-susun da uyuyayım biraz ya
Zeynep: sen hiç konuşmuyorsun zaten dimi lavin hanım
-...
Talya: uyuma numarası yapmıyosa bende bişey değilim aga
-susun be
Zeynep: tamam be

"Yatakta en az yarım saat döndüm durdum. Ama kalktığım zaman yorgunluğumu yatağa bıraktığımı hissettim."

"Hepimiz akşam yemeğine kadar güzel bir şekilde dinlendik. Yemekten sonra 2-3 saat antrenmanımız vardı."

"Antrenmandan sonra da serbesttik. Otelde havuz da varmış belki havuza gireriz."

———————————-

Sevgili okurlarım, bölümü nasıl buldunuz?
bu bölüm pek bir olay yok ama, diğer bölümde bakalım Minel'in yeni ortağı kim olacak. Yorumlara tahminleri alalım.. 🙋🏼‍♀️🤍

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin