"15"

1.8K 69 12
                                    

"Hayır yani Emreye o kadar özlem duymamıştım. Neyse Emre çok ta önemli değildi teneffüs bitiminde Arda'nın yanına Hazal gelmişti. Şaşırmıştım, Ardayı bir şey konuşmak için yanına çağırdı."

"Tabi Ardada gitti. Acaba ne konuşacaklardı çok merak ediyordum. Arda oturduğu yerden kalkıp Hazal ile beraber yanımızdan uzaklaşmıştı onlar az ilerimizde konuşurken ben onları izliyordum, İsak ve Minel çifte kumrular gibi flörtleşiyorlardı. Çok tatlılardı. Neyse İsak ve Mineli boş verip Arda ve Hazala bakmaya devam ettim. Ardadan özür mü diliyordu? Ama Arda çok sinirli gözüküyordu. Ve hafif bağırıyordu galiba."

"Arda Hazala göz devirip yanımıza doğru sinirli adımlarıyla geliyordu. Arda gelir gelmez yanıma oturdu ve kafasını omzuma koydu burnundan soluyordu."

-iyi misin..?
Arda: hayır
-şu an seni ne iyi yapabilir
Arda: omzunda yatıyor olmam
-peki. Ne olduğunu anlatmak ister misin?
Arda: kendimi iyi hissettiğim zaman anlatsam olur mu?
-elbette

"Ardanın saçlarını okşamaya başlamıştım, Sakinleşmesi için.. O bu durumla huzur bulurken ben de huzur buluyordum.. Onu o kadar çok seviyordum ki, Ufacık bir üzüntüsü içimi paramparça ediyor resmen.."

"Aradan 30 dakika falan geçmişti, dersin bitmesine de 10 dakika kalmıştı. Antrenman için hazırlanmaya gitmemiz lazımdı."

-dersin bitmesine 10 dakika kaldı. Hazırlanmayacak mıyız?
Minel: doğru dedin hadi gidip hazırlanalım

"Kafamı Ardaya doğru eğdim, baktığımda uyumuştu.. Kıyamam.. Nasıl uyandırayım ki ben şimdi seni.."

-Arda.. Arda.. Kalkman lazım, dersin bitmesine 10 dakika var
Arda: 5 dakika daha yatamıyor muyuzz!
-yatamıyoruuuzz
Arda: ooff ooff
-kalk hadii

"Arda yavaşça kafasını kaldırdı ve gerindi. Daha sonra da kalkıp soyunma odalarına doğru gittik. Tam 10 dakikada giyinmiştik. Soyunma odasından çıktığımızda servislerin geldiğini gördük. Erkek ve kız oyuncuların servisi farklıydı. Bu yüzden Antrenman sonuna kadar Ardadan ayrılmam gerekiyordu. Tabii Minelin de İsaktan ayrılması gerekiyordu."

"Minel ile erkek soyunma kabininin önüne gidip kapılarına vurmaya başladık."

Minel: hadi ama servisler gelmiş!! Ne yapıyorsunuz bu kadar. Ahh, Lavin iyi misin? Arda koş lavin bayıldı!

"Minele ne yapıyorsun anlamında bakmıştım. Ama bir yandan da gülümsüyordum."

"Arda koşarak kabinden çıktı. Tabi Minelin yaptığı şaka da olsa. Ardanın yüzündeki telaşı gerçekti. Arda telaşla kabinden çıkmıştı. Beni ayakta görünce hemen elleriyle yüzümü okşadı ve bir iç çekerek "İyi Misin?" Diye sordu."

-iyiyim arda.. Minelin küçük ama insanın kalbini durdurabilecek bir oyunu diyelim.
Arda: kalbim atmıyor teşekkür ederim Minel
Minel: ne demek eniştecim

"Minel soyunma kabininin kapısına bir kere daha sertçe vurdu."

Minel: İsak hadi çık artık ya!
İsak: of tamam geliyorum!

"İsak sonunda çıkabilmişti. İsak'ta çıkınca servislere doğru gidiyorduk. Servislerin oraya geldiğimizde birbirimizle vedalaşıyorduk."

İsak: Antrenman çıkışı nasıl buluşacağız Lavin?
-gideceğimiz yerler yakın sanırım hatta antrenman için gittiğimiz tesisler bile yakın diye biliyorum, yanlış mıyım?
Arda: doğru söylüyor. Orada bir kafe vardı önünde buluşuruz
-tamamdır. Antrenmandan sonra görüşürüz
İsak: görüşürüz yenge

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin