09.07
"Dün geceden kurduğum saat 9 alarmım çalıyordu."
"Alarmın çalmasıyla beraber gözlerimi açtım ve gözüme giren güneş ışınları yüzünden tekrar kapattım.. Biraz sonra farkettim ki alarmım hala çalıyordu, hemen kapattım."
"Alarmımı kapattıktan sonra yatakta doğruldum. Yüzümü elimde ovduktan sonra elime telefonumu alıp bildirimlere baktım."
"Dün attığım postun beğeni ve yorum bildirimleri, 🤍'den bir mesaj, "Geç roma, erken bizans" tan bir mesaj, ve gibi gibi bir çok bildirim.."
"diğerleri umrumda değildi, ben Ardayla olan sohbetime girdim."
——————————————-
🤍:
Arda: günaydın sevgilimm 🥰
-günaydın birtanemmm
——————————————-"Arda'ya günaydın mesajımı attıktan sonra telefonumu kapatıp lavaboya gittim.. Önce elimi yüzümü yıkadım, yüzüme biraz bakım yaptım ve işimi bitirip abimin odasına gittim."
"Kapıyı tıklattım ve *Gel!* sesini duyunca içeriye girdim."
-Günaydın abicimmm..
Altay: Günaydın güzelciğimm
-kahvaltıyı hazırlayayım mı?
Altay: olur, bende giyinip geliyorum.
-tamamdırr"Abimin odasından çıkıp aşağı mutfağa indim. Televizyonu açıp kahvaltıyı hazırlamaya başladım."
"Abim aşağı indi beraber kahvaltımızı ettik. Daha sonra ben sofrayı toparladım, işim bitince de yukarıya çıkıp üstümü giyindim hem de kamp çantamı hazırladım. Antrenmanlardan sonra takılırız diye düşünerekten güzel kıyafetlerimden de koydum."
"Abimle hazır olduğumuzda saat 10.40 idi. Hazırlandıktan sonra ayakkabılarımızı giyip evden çıkmıştık. Ben antrenman çantamı da almıştım çünkü tesise abim götürecekti, otobüsler tesisten kalkıyordu."
"Abimle arabaya bindik bizi uzun bi yolculuk bekliyordu. Annemle babamızın mezarlığı biraz uzaktaydı."
"Ve ben.. İlk defa onları ziyarete gidiyordum. İlk defa onlarla bayramlaşacaktım, ilk defa beni göreceklerdi.."
"içimde biraz heyecan, biraz da bir burkuntu vardı."
"heyecandan daha çok burukluk vardı.. Kelimelerle anlatamayacağım bir burukluk."
"Abim dalıp gitmiş olmamı gördü ki arabada ki sessizliği bozdu."
Altay: iyi misin bebeğim..?
-Yani, garip hissediyorum..
Altay: Normaldir, ilk defa onları göreceksin.
-Yani, evet..
Altay: mezardan sonra bir yerlere gidelim mi?
-bilmem ki, nereye gideceğiz?
Altay: beraber yemek yemeğe gidebiliriz. Hem istersen Arda'yı da çağırırsın.
-Ciddi misin?
Altay: Evett. Ben de Mert Hakan'ı çağırırım. Beraber otururuz öyle.
-oluurr
Altay: tamaam anlaştık."Arabada giderken bir anda içimdeki burukluk gitmişti."
"Daha iyi hissediyordum, ne kadar iyi olabiliyorsa işte."
"Abimle konuşurken zaman su gibi akmıştı sanki, gelmiştik."
"Mezarlığın önünde bir çiçekçi abla vardı, abim ondan 2 tane çiçek aldı. Birini elime verdi diğerini de kendi elinde tuttu."
"Abim önden yürüyordu, ben de arkasından onu takip ediyordum."
"Mezarların en sonuna geldikten sonra bir araya girdik ve oradan mezara ulaştık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.