"43"

1K 48 6
                                    

UZUN BİR ARADAN SONRA SELAM!
🥰🫂💗

Bölüm 43 başlangıcı;

"Ardayla az daha sohbet ettik ve kısa süre sonra ikimiz de sarılarak uyuya kalmışız."

"Sabah uyandığımda saat'in 08.00 olduğunu farkettim ve daha 1 saatimiz olduğunu hatırlayarak yattığım yerden doğrulup Arda'yı izleyecektim."

"Normalde uyumayı çok isterdim ama uyandıktan sonra bir daha uyku tutmuyordu."

"Arda'nın bedenime olan yakınlığı, o tatlı, o masun uyuyuşu gerçekten çok güzeldi. Yavaştan saçlarını okşuyordum."

"Arda biraz mırıldanmıştı."

Arda: Saçlarımı sevmeye devam et..

"Kulağına eğilip fısıldayarak;"

-seviyorum sevgilim..

"Ardanın yüzünde oluşan hafif tebessüm benim yüzüme de geçmişti.."

"Biraz daha o şekilde kaldık, 20 dakika falan."

"Daha sonra elimi Arda'nın saçlarından çekip ellerimi karnına doğru sardım."

Arda: çok seviyorum bunu..
-bende sevgilim..

"Ardaya sıkıca sarılıyordum, kokusunu içime çekebilmek.. Gerçekten müthiş bir his'ti.."

"Bir 5 dakikaya yakın da o şekilde durduk, sonra artık kalkıp hazırlanmamız gerektiğini anladık ve kalktık."

"Kalkıp lavaboda elimi yüzümü yıkadım, daha sonra formalarımı giydim saçımı tepeden topladım hazırlandım falan filan. Arda'da benimle aynılarını yapıyordu zaten."

"Arda düne göre daha iyiydi. Dün biraz daha sersem gibiydi, bugün toparlanmış görünüyor."

"Sadece bu gece yanında kalmak bahanesiyle beraber kaldık, bugün kızlarla kalacaktım."

"Telefon ve kulaklıklarımızı alıp odadan çıktık. Şans işi ki; bizimkiler ile aynı anda çıktık."

-Günaydınn..
Talya: Günaydııınn..
Efe: Arda bey, rahat uyudunuz mu bakalım?

"Diyerek sırıtıyordu efe."

Arda: benim sevgilim yanımda olduğu sürece rahat uyuyorum da sen nasıl uyudun Efe'cim, sana sormak lazım?
Efe: ben mi, biz mi?
Arda: Ne anladıysan kardeşimm..

"Efe, Talya'nın gözlerinin içine bakarak sırıtmıştı. Talya da bu durumdan etkilenip yanakları kızarmıştı, sanırım utandı. :P"

-belli belli, iyi uyumuş herkes..

"Diyerek göz kırptım ve daha sonrasında hep birlikte aşağıya kahvaltıya indik."

"Aşağıya inerken ya da indiğimizde şeytan suratlı  Minel'i görmek istemiyordum."

"Aşağıya inene kadar hiç bir şekilde karşılaşmadık, kalabalık oturabileceğimiz bir masa seçtik, eşyalarımızı bıraktık ve kahvaltılarımızı almaya gittik."

"Kahvaltı tabağımızı alıp Arda ile ikimiz masaya doğru ilerledik."

"Masaya gittiğimde telefonumun orada olmadığını gördüm ve Arda'ya sordum:"

-Sevgilim, telefonum sende mi?
Arda: Hayır birtanem, sen odadan çıkarken almamış mıydın?
-Evet almıştım diye hatırlıyorum, acaba yatağın üzerinde mi unuttum..
Arda: Olabilir gel gidip bakalım istersen?
-Ben giderim sevgilim. Hem hemen alıp gelirim sen kahvaltını et.
Arda: tamam bebeğim, buradayım.
-5 dakikaya bende gelirim..

"Restoran tarafından çıkıp odama doğru ilerliyordum."

"Odaya sonunda varabilmiştim."

"Odaya girdiğimde telefonumu yatağın üstünde görmüştüm. Ama şarjı yoktu, akşam şarj etmiş olmalıydım, nasıl olur?"

"Bunları düşünürken odamın kapısı aniden kapandı ve farkettim ki kapatıldıktan sonra da kilitlendi."

"Elimdeki telefonu fırlatıp kapıya koştum ve vurmaya başladım."

-HEY!! YARDIM EDİN, BENİ İÇERİYE KİTLEDİLER!! KİMSE YOK MU??!!

"Belki yarım saat, belki 1 saat sesim çıktığı kadar bağırdım, çağırdım duyan olmadı."

"Boşluğa girmek üzereydim, ellerim terli ve tutunacak yeri olmayan bir uçurum pozisyonunda gibi.."

—————————
1 saat önce masada konuşulanlar;

Arda: Lavin nerede kaldı ya, 40 dakikadır yok?



Selam, selam, selaaam
arkadaşlar 1 senedir stresini çektiğim bir LGS sınavım vardı, çok şükür bitti.
bölüm atamadım, sınav öncesi veya sonrası.
bölümü atabilmem için biraz kendimi toparlamam ve kafamı boşaltmam gerekiyordu, kusura bakmayın..
sınav bitti ben netlerime göre internetten hesap yaptım, gecemi gündüzüme kattığım çalışmalarımın emeğini alamadım. mecbur ya ortalamayla gireceğim, ya da özel okula gideceğim. tercih zamanı bakacağız.

sizleri bu konularla yormak istemiyorum, sadece bölüm atamamamın nedenlerini bilmenizi istiyorum.
bu kitabımı 50. bölümünde sonlandırmak istiyorum nasipse.
yeni bir kitap yazıyorum, kim hakkında yazdığımı sizlere söylemeyeceğim, süpriz olsun istiyorum.
ama Fenerbahçe'den bir oyuncu onu bilmenizi isterim.
umarım o kitabımı da severek ve zevk alarak okursunuz.
bu kitabı bitirmek benim için özel olacak öncelikle, olmayan zamanlarımı ayırıp bölüm yazdım, kafamı toparlamak için kendimi bölüm yazarken buldum.
ve siz sevgili okurlarım, en çok desteği de sizlerden aldım.
hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

siz sevgili okurlarım iyi ki varsınız.
🥹🙏🏻💗

-Kitabın 50. Bölümü'nün Final olarak yayınlanması yazar tarafından planlanmıştır, iyi okumalar.-

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin