"26"

1.3K 50 23
                                    

"Sinirle yemekhaneden çıktım ve banklardan birine doğru ilerledim. İsak ve Arda da iki yanıma oturdu."

İsak: Kızım ne yaptın sen öyle ya?
-Rezil olsun, k@hpe ya!
Arda: Güzel sevgilim benim..

"Arda kolunu omzuma atıp beni sarıp omzuna yatırdı.. Bütün gerginliğim 1 dakika içerisinde gitmişti.."

İsak: Ben gidip çantamı alayım sonra otobüste görüşürüz.
-Görüşürüz isak.

"İsak çantasını almak için yanımızdan ayrıldı. Biz de Arda ile baş başa kalmıştık.."

-Kokun.. Huzur veriyor insana..
Arda: Senden başka kimseye huzur veremez..
-Nasıl yani?
Arda: Senden başkası göğsüme yatıyor mu sence?
-Haa anladımm..

"Arda saçlarımı okşayıp öpmüştü.."

-Yarın maçın var hazır mısın?
Arda: Gelecek misin?
-Beni boşver, sen hazır mısın?
Arda: Ben hazırım, önemli olan senin de orada olman..
-Ben orada olurum merak etme..
Arda: Canım sevgilim..
-Efendim bebeğim..
Arda: Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?
-Asıl ben seni çok seviyorum, sen bunu biliyor musun?
Arda: Bilmez miyimmm..

"Arda kollarıyla beni sıkıca sarıp sarmalamaya başlamıştı.."

-Ölücem şimdii!!
Arda: Ölmezsinn

"Ardayla birbirimize bakıp gülümsüyorduk.. Yanında çocuklaştığım, neşemin yerine geldiği tek kişi Ardaydı.. Başka zaten kimim vardı?"

-Saat kaç oldu bu arada?
Arda: Öğle teneffüsü bitmiş. Bak otobüsler de geliyor hadi gidelim.
-Tamam birtanem..

"Ardayla oturduğumuz yerden kalktık ve elele servislere doğru ilerledik."

"Servise binmeden önce sıkıca sarılıp vedalaştık. Daha sonra servislere binip ayrıldık. Yine yakın olan tesislere gidecektik. Yarın Ardalar daha doğrusu A takımı yarın sabah erkenden yola çıkacaktı. Yolculuk zaten 4 Saat sürüyordu 6 gibi yola çıkacaklardı. Gittikten sonra otelde biraz dinlenip antrenmana gideceklerdi. Akşam zaten maç vardı."

"Abimle antrenman dönüşü konuşacaktım. Maçı izlemeye bende gitmek istiyordum.. Ardayla sevgili olduktan sonra onu ilk defa izlemeye gidecektim."

"Servise bindiğimde direkt olarak en öne oturdum. Normalde arka 4'lüde Minel, ben, Azra ve Asuda beraber otururduk Azra ve Asude ile zamanla küstük, aramızda bir takım şeyler oldu. Minel ile de artık konuşmuyoruz, biliyorsunuz."

"Arka 4'lü dediğim gibi artık boş. Hayatımın 2 sene öncesine gidersek her şey biraz daha iyiydi. Minel ve ben kardeş gibiydik, Azra ve Asude ile yakındık, Ardadan hoşlanıyordum, Ama bu beni aşırı derecede etkilemiyordu, Abimle aramız iyiydi, Antrenmanlarım güzel geçiyordu, Arkadaşlarım vardı,En önemlisi her şey daha güzeldi, Ama şimdi.. Minel ile konuşmuyoruz, Azra ve Asude hayatımdan çok kötü bir ayrılıkla çıktı, tek iyi şey Arda ile sevgiliyiz, Antrenmanlar sıkıcı geçiyor, Paslaşma eşim Minel değil, Abimle aramız soğuk gibi çok üzülüyorum.."

"Bunları düşünürken otobüsün durduğunu farkettim. Ardaların otobüsü ile aynı anda durduk ve otobüsten iniyorduk."

"İnerken hafif dolmuş gözlerim Ardanın yorgunluktan çökmüş olan gözleriyle buluştu.."

"Konuşmasak bile gözlerimiz aslında her şeyi söylüyordu.."

"Sahaya girdiğimde, o atmosferin kokusunu içime çektim ve.. "İşte ait olduğum yerdeyim.."
Dedim. Burası benim evim, her şeyimdi.."

"Sahaya girip ısınmaya başladık perşembe günki maçımıza hazırlık yapıyorduk."

"Bugün 4 saat antrenman yerine 8 saat antrenman yapmıştık. Ölüp bitmiştim resmen."

Teknik direktör: Takım! Toplanın!

"Bütün takım teknik direktörümüzün olduğu tarafa doğru ilerledi."

Teknik direktör: Bugün 8 saat antrenman yapmamızın nedeni perşembe günü olan maçımıza çok iyi hazırlanmalıyız. Eğer o maçı alırsak ligde 1. Sıraya yükseleceğiz. Kaptan Lavin!
-Efendim hocam..
Teknik direktör: Dağılabilirsiniz takım. Lavin sen benimle gelir misin, bir şey konuşacağım.
-Tabi hocam

"Sahadan uzaklaşıp yedek klübesinin olduğu tarafa doğru ilerledik."

T.D: A takımda oynayan Arda Güler ile bir ilişkin varmış, doğru mu?
-Evet hocam, bir sorun mu var?
T.D: Hayır, hayır.. Elbette bir sorun yok. Ama sorun olmayacağı anlamına gelmez.
-Anlayamadım hocam, biraz daha açık konuşur musunuz?
T.D: Lavincim, ilişkinizin olması beni ilgilendirmez ama bir süre sonra çok takılıp antrenmanlarını salmanı istemiyorum. Geleceğin söz konusu. Aynısı Arda için de geçerli, lütfen beni yanlış anlama.. Senin gibi bir orta saha oyuncumuz varken düşüşünü görmek istemiyorum..
-Ön yargılarınızı çok iyi anlayabiliyorum hocam. Ama emin olabilirsiniz ki Ardaya olan sevgim ve aşkım geleceğimi hiç bir zaman etkilemeyecek. Ki öyle bir şey olmasına imkan bile yok? Biz gerektiği zaman birbirinden uzak kalabilen iki insanız. Endişelenip uyarıda bulunduğunuz için teşekkürler hocam. Bana güvenin..
T.D: Sana her zaman güveniyorum kaptan. Hadi şimdi git eve dinlen. Perşembe günü göreyim seni!

"Teknik direktörümüze gülümseyerek soyunma odalarına doğru ilerlemiştim. Antrenman çıkışı Arda ile beraber onların Arabasıyla gidecektik."

"Soyunma odasına girdiğimde Minel içeride bir kaç kızla dedikodumu yapıyordu, çok yazık."

Melis: Lavin bişey soracağım.
-Sor Melis?
Melis: Teknik direktörle ne konuştunuz?
-Bu sadece Teknik direktörümüz ve benim aramda
Melis: Söyle işte ne olacak ki?
-Özel bir şey olmasaydı beni yanına çağırıp özel konuşmak istemezdi Meliscim.

"Melis bana göz devirip tekrar Minelin yanına doğru gitti."

Minel: Aman Melis boşver. Ölmüş anne ve babası hakkında konuşmuştur. Ne de olsa yetim o.

"Ne de olsa yetim o."

"Canımı yakan cümlelerden biri daha.. Minelin bu dediğini duyar duymaz çantamı toplayarak soyunma kabinlerinden tesisin dış kapısına doğru ağlayarak ilerledim."

"Tesisin dış kapısının önüne çöktüm ve ağlamaya başladım.. Neden, neden yani..? Kendimden nefret etmemi sağlayacak bir sebep daha. Yetim olmak."

"Kapının önünde 15 dakika oturduktan sonra beni gören Arda hızlı adımlarıyla yanıma doğru koştu. Ağladığımı görünce daha çok telaşlanmıştı."

Arda: Lavin.. Ne oldu sana böyle? Neden ağlıyorsun güzelim..

"Kendimi daha fazla tutamayıp Ardaya sıkıca sarıldım.."

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin