"Ardayı elinden tuttuğum gibi aşağıya indirmiştim. Buzdolabından malzemeleri alıp hamur yapıyordum elime aldığım unu Ardanın burnuna dokundurmuştum, aynı şekilde Arda da benim yüzüme unla çizik atmıştı."
"Pizza yapıyorduk, yaparken de kahkahalar, espriler havada uçuşuyordu resmen. O kadar eğleniyorduk ki kelimelerle anlatılabilecek gibi değildi."
"Pizzayı tamamladıktan sonra fırına atıp dereceyi ayarladım, daha sonra da beklemek için tezgaha oturmuştum."
"Arda beni tezgahla arasına alarak belimi kavramıştı"
Arda: öpiyim mi bi tane?
-öp bitanem.."Arda dudağıma doğru yaklaşıyordu, yavaş yavaş dudaklarımız birleşmişti.. Dudaklarımız birbirine değdiği an içimde oluşan hissi size kelimelerle tarif edemezdim.."
"Biraz sonra geri çekilmişti Arda. Arda geri çekildiğinde kafamı onun omzuna yaslamıştım.."
-Seni kelimelerle tarif edemeyecek kadar çok seviyorum sevgilim..
Arda: Bir gün sonumuz olacak diye çok korkuyorum."Ardanın son söylediği cümleden sonra geri çekilip Arda'nın yüzüne ciddileşmiş ifademle baktım."
-Nasıl yani?
Arda: Her aşkın bir sonu olur ya
-yok öyle bir şey, kim dedi sana ya?
Arda: Annem küçükken derdi hep. "Hiç bir şey sonsuza kadar sürmez, ancak gerçek aşklar, sahte olmayan, birbirine gönülle bağlanılmış ilişkiler sonsuza kadar sürer." Derdi.
-hayır sevgilim, bizim aşkımız son bulmayacak..
Arda: öyle diyorsan..
-evet öyle diyorum, şimdi aklındaki tüm bu kötü düşünceleri lütfen sil."Arda son söylediğim cümleye gülümsemişti.. Ardanın gülen yüzünü izlemem kısa sürmüştü, çünkü yukardan telefonum çalıyordu."
"Oturduğum tezgahtan kalkıp yukarıya doğru çıktım."
"Beni arayan o yabancı numaraydı.. Elimdeki telefonu yere fırlatıp koşarak aşağıya indim."
"Telaşla Arda'nın yanına gidip arkasına geçip ellerimle omuzlarını tutuyordum."
Arda: Sevgilim ne oldu??
-Arda o arıyor!
Arda: kim?
-yabancı numara..
Arda: korkma bu kadar sevgilim. Dur ben telefonu alıp geliyorum."Arda tam gidecekken kolunu tuttum."
-Beni yalnız bırakma..
Arda: Sadece bir telefon araması, niye bu kadar korktun?
-beni tedirgin ediyor..
Arda: tamam tut elimi beraber gidelim.."Ardayı onaylar şekilde kafamı salladım ve elini tuttum. Beraber hızlıca yukarı çıktık ve telefonu alıp aşağıya indik. Telefon kapanmadan koltuğa oturduk, Arda telefonu açmıştı. Ben değil Arda konuşacaktı."
——————————————-
-buyrun kimsiniz?
X: Kızım nerede, kızımı istiyorum!?
-beyefendi kimsiniz?
X: ben Lavin Bayındır'ın babasıyım.
-Lavin Bayındır'ın aile bireyleri o doğduktan 1 sene sonra vefat etmiştir. Lütfen kim olduğunuzu ya söyleyin, ya da ben sizi polise vereyim. Ayrıca, lütfen artık sevgilime mesajlar atıp, onu arayıp rahatsız etmeyi bırakın. Yoksa polislerden önce ben sizi bulup gerekeni yapacağım. İyi akşamlar.——————————————-
"Arda telefonu kapatıp masaya koydu. Ben korkmuş bir şekilde Ardaya bakıyordum.."
-Teşekkür ederim...
Arda: Lafı bile olmaz sevgilim.. Gel buraya.."Rahat hissetmeye başladığımda kendimi Arda'nın göğsünde yatıyor olarak bulmuştum.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.