"46"

968 47 31
                                    

"Arda beni sudan çıkarttı ve kalktığımız yere tekrar oturduk."

Arda: özür dilerim, benim hatam..
-hayır saçmalama sevgilim, tabii ki senin hatan değil..

"Arda bu durumda kendini suçlu hissediyordu, onun moralini düzeltmek için kalkıp kucağına oturdum ve kafamı omzuna doğru koydum."

-sıkma canını sevgilim ya
Arda: odaya çıkmak ister misin?
-olur ama baş başa kalalım..
Arda: tamam ben bi arayayım yusufları.
-tamam canım.

"Ardanın masadaki telefonunu alıp ona verdim, o da Yusuf'u arayacaktı."

———
-Yusuf kanka odada mısınız?
Y: yok kanka Zeynepler ile birlikteyiz, dışarıya çıktık.
-tamam süper, hadi görüşürüz.
Y: görüşürüz.
———

"Arda telefonunu bana verdi, ben de masaya tekrar koydum."

-neredelermiş?
Arda: birlikte dışarı çıkmışlar, bizim odaya gideriz.
-tamamm..

"Arda koluyla bana destek vererek beni kaldırdı ve beraber odaya doğru ilerledik."

"Ker bela bir şekilde odaya varmıştık, Arda oda kartıyla kapıyı açtı ve beni yatağa oturttu. Ayağımı biraz sert vurmuştum, fazla acıyordu."

"Oturduğum yerden yatağa yattım, ayağımı da yastığın üzerine doğru uzattım. Daha sonra Arda lavaboya girip şortunu değiştirmişti, üstünü çıkartarak da yanıma yattı."

"Ne yapıyor bu çocuk, beni bayıltmaya falan mı çalışıyordu?"

"Kafamı Arda'nın göğsüne doğru koydum ve sabaha kadar o şekilde yattık. Bilirsiniz, tüm yaralarımın kapandığı, huzur bulduğum tek yer onun yanı."

"(...)"

"Aradan 1 ay geçmişti, kamptan dönmüştük. Arda ve benim ilişkim harika gidiyordu, abimin sevgilisi vardı, o da artık mutluydu. Ve beklediğim tek şey Şampiyona, yarın şampiyona'ya gidecektik."

"Marmariste deniz kenarında bir yerde kutlanacaktı şampiyona. Tüm futbolcular da orada olacaktı, Fenerbahçe ailesinden herkes.."

"Arda ve ben takım giyinecektik, benim siyah bir elbisem vardı, Arda ise siyah gömleği ile beraber takım elbise giyecekti."

"Bu günü bir şekilde atlatmıştık ve Cuma'ya girmiştik."

"Sabah heyecanlı bir şekilde uyandım, kahvaltımı ettim, kızlar ile saat 14.20'de kuaför randevumuz vardı, beraber ona gidiyorduk."

"Akşama abim de gelecekti, o da Ardalar ile hazırlanmaya gitmişti."

"Saçlarımızı ve makyajımızı yaptırdık saat 16.40 olmuştu bile, zaten buradan Marmaris 1-2 saat anca sürüyordu."

"1 saat geçtiğini anlayınca eve döndük. Abim takımıyla beraber orada hazırlanıp buraya beni almaya gelecekti, Arda da ailesi ile birlikte geliyordu."

"Eve geldim, odama çıkıp elbisemi giydim, biraz makyajımı tazeledim, çantamı hazırladım ve sandalyeme astığım ceketimi de alıp odamdan çıktım."

"Aşağı salona indikten sonra koltuğa oturdum ve ayakkabılarımı giydim. Çok iyi denk geldi ki ayakkabılarımı giyer giymez abim aradı ve kapıda olduğunu söyledi. Ben de hızlıca evden çıktım."

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin