Arda'dan:
"Lavin neredeyse 40 dakikadır ortalıkta yoktu, panik basmıştı beni."Efe: kardeşim sakin ol gidip buluruz
Arda: tamam hadi bırakın yemeği falan"Herkes kalkmıştı, Lavini aramak için dağılacaktık. İsak ve ben, Efe ve Talya, Yusuf ve de Zeynep."
"Hepimiz ayrılmıştık, Lavin'i arıyorduk."
"İsak'la aklımıza gelen her yere bakmıştık ama yoktu. Sanki bakmadığımız bir yer vardı, eksik hissediyordum."
"Hepimiz aramayı bitirdiğimizde tekrar buluştuk yarım saat boyunca tekrar düşündük.."
Yusuf: Arda kaldığınız odaya baktınız dimi?
Arda: Dur bir dakika.. Hayır bakmadık! İsak yürü gidelim!"Telaşla isak ile oturduğumuz yerden kalkıp odaya doğru koştuk."
Lavin'den:
"1 saate yakın zaman olmuştu, ben hala burada deli gibi bağırıyor ve çırpınıyordum. Aşırı susamıştım.."
"Ya açlıktan ya da yorgunluktan ölecektim.."
"Biraz daha direnmeliyim diye düşünüp oturduğum yerden kalkıp bağırınmaya başladım.."
Arda'dan:
"Oda'ya yaklaştığımızda bağırma sesleri gittikçe yükseliyordu, sanırım bu Lavin'di"
"Onun bağırdığını duydukça içimi daha da bir telaş kaplıyordu."
"Kapıya yaklaştığımızda artık sesleri net bir şekilde duyuyorduk."
Arda: Lavin, Sevgilim içeride misin!?
-Buradayım! Arda.. Sevgilim lütfen çıkar beni! Öleceğim..!
Arda: Hayır ölmeyeceksin saçmalama, çıkartacağım seni!Arda: yanında oda kartı olan var mı?
Zeynep: bende olması lazım bakıyorum hemen
Arda: hadi biraz hızlı!"Zeynep alelacele çantasına koyduğu kartı çıkartmıştı ve kapının yanından kilidi kırmaya çalışmıştık."
"Baya denedik, hatta bayağı da uzun sürdü ama bir türlü açılmadı."
Arda: kapıyı kıracağım, sinirimden duramıyorum resmen!
Arda: Lavin, sevgilim geri çekil. Kapıdan uzaklaş!
"Arda'nın dediğini dinleyerek kapıdan uzaklaştım."
"Çok geçmeden kapı sert bi şekilde açılmıştı ve birisinin koşarak bana sarıldığını o anki durumumla idrak edememiştim."
"Biraz sonra anladım ki bu kişi Arda'ydı."
"O kişinin Arda olduğunu anlayınca sıkı sıkı sarıldım.."
"Kapalı alanlarda fazla kalınca, özellikle zorunlu bir şekilde, fenalaşıyordum."
"Arda'yla birbirimize sıkıca sarıldık, Arda korkmuş olacak ki nefes nefese kalmıştı, ben de aynı şekildeydim."
"Yarım saatten fazla o şekilde kaldıktan sonra birbirimizden ayrılmıştık ve Arda, başımı ellerinin arasına almıştı.."
Arda: iyi misin..?
-şu an daha iyiyim..
Arda: çok korktum, korktuk..
-haklısınız, inanın neden oldu bende bilmiyorum..
Yusuf: iyi de kim böyle bir şey yapmaya kalkar ki?
Zeynep: Telefonumu almaya diye gittin, başına her ne geldiyse yolda gelmiş olmalı.
-tam olarak yolda değil. telefonumu almak için odaya girdim, telefonumun yatakta olduğunu farkedip eğilip aldım, daha sonra kapı kapanma sesi gelince elinde oda kartımızla karşımda duran Minel'i farkettim.
-Minel bana aptalca şeyler söyledi, sanki zamanında bir düşmanıymışım gibi konuştu bana, tek istediği Arda'yı elimden almak.
Arda: tabii ki bunu başaramayacak, boşa çabalıyor işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.