"Minel arkamdan sesleniyordu. Ama ben sınıfa doğru hızlıca yürüyordum. Mineli hiç duymamış gibi yapmıştım. Sınıfa gidip sırama oturdum, çantamdan telefonumu çıkarttım ve abimi tekrar aramaya başladım.. Teneffüs bitene kadar abimi aradım, ama açmadı.. Yani en azından duyuyorsa bile açmamıştı.. Teneffüs bitince yanıma Minel geldi."
Minel: ya neden gittin
-siz orada İsak ile beraber eğlenirken ben yalnız yalnız sizi mi izleyecektim
Minel: Ardayı çağırsaydın?
-Arda içeride bir kızla gülüşüyordu görmedin mi
Minel: haa yok görmedim kuzum ya. Diğer teneffüs sorarız kim olduğunu
-banane ya kiminle gülüşürse gülüşsün
Minel: hadi hadi merak ediyorum demiyosun da
-yok ya ne edicem
Minel: ayneeenn
-off tamam sen isakla konuşursun. Ben bahçeye çıkıp hava alıcam
Minel: tamamm"Minel yanımdan kalkıp sırasına gitti, zaten hoca da gelmişti. Bu 40 dakika da çok sıkıcı geçmişti, daha doğrusu derse dair hiç bir şey hatırlamıyordum, çünkü uyumuşum.. Neyseki iki ders edebiyat dersinden sonra beden dersimiz vardı, ondan sonra da antrenmana gidecektik."
"Edebiyat dersi bitmişti. Sınıftan çıkıp beden dersi için okul eşofmanlarını giydim. Beden dersimiz 10-D sınıfı ile çakışıyordu, şansa bak. Bahçeye gidip bir bankın üzerine oturdum. Hava çok soğuktu. Boş boş bakınıyordum. Aklımın bir yerinde Arda, bir yerinde abim vardı.. Kara kara düşünürken birisi gelip yanıma oturdu, ama kim olduğuna bakmadım."
"Sonra bana bir şeyler söylemeye başladı. Bu ses tanıdık geldiği için yüzümü çevirip yanımdaki kişiye baktığımda, o kişinin Arda olduğunu gördüm. Ama ona kızgındım."
Arda: neden öyle bakıyorsun, bir şey mi yaptım?
-yapmadın mı?
Arda: ne yaptım?
-bilmem ne yaptın?"Arda anlamsız gözleriyle gözlerimin içine doğru bakıyordu.. Etkilenmemek mümkün değildi gerçekten."
-kendin düşünüp bulabilirsin
Arda: ama aklıma bir şey gelmiyor ki
-ne güzel
Arda: Lavin iyi misin
-hayır değilim. Aldın mı cevabını"Diyerek banktan kalktım ve oturduğumuz bankın yanındaki banka oturdum."
Arda: aşk mesafe tanımazmış
-tamam o zaman gidip o kızla gülüşmeye devam et. Ne de olsa yan yanaydınız."Diyerek göz devirmiştim. Arda da gülüyordu."
-ben gülmüyorum.
Arda: buna mı kızdın gerçekten?
-yok şu an yanımda oturmana kızdım
Arda: yanında oturmuyorum ki, karşındayım.
-mevki güzelmiş
Arda: yok ben beğenmiyorum mevkimi
-beğendiğin yere git o zaman"Arda yanımda duran banktan kalkıp yanıma oturdu."
Arda: bu mevki daha güzel
-oturmaya devam et o zaman"Oturduğum yerden kalkıp gidecektim ama Arda izin vermemişti. Kolumdan tutup beni tekrar oturtmuştu."
-Arda ne istiyorsun benden?
Arda: doğru düzgün bir açıklama yapmanı.
-açıklama yapması gereken sensin! Beni görmezden geldin Arda. İlk teneffüs kapına geldim, bu halimle. Ama sen.. Beni görmedin bile, başka kızlarla gülüşüyordun!
Arda: Lavin.. Farkında değildim.. Özür dilerim. Seni görsem yanına gelirdim, biliyorsun..
-Biliyorum.. Çok fazla abarttım.. Özür dilerim.."Arda gözlerimin içine baktı.. Ve bana sıkıca sarıldı.. İçim yumuşacık olmuştu.. Çünkü ben Ardayı çok seviyordum."
-seni kaybetmekten çok korkuyorum..
Arda: Güzel kızım.."Arda boynumdan öpmüştü.. İçimdeki kelebekler harekete geçmişti. Biraz öyle kalıp ikimizde geri çekildik.. Ve birbirimizin gözlerinin içine dalıp gitmiş gibiydik.. Daha sonra Minel ve İsak gelmişti."
İsak: oo yengem naber ya
-seni ne zaman dövsem acaba
İsak: çok ayıp yengecim
-hala yengecim diyo ya delirecem
"Minel kulağıma fısıldamıştı."
Minel: konuştunuz mu bebeğim
-evet
Minel: daha iyi misin?
-hayır
Minel: gel bi müdür ile konuşalım mı başkana falan haber verirler belki
-doğru söyledin. Hadi konuşmaya gidelim."Minel ile gitmek için ayağa kalkmıştık. Arda Ve İsakın gözleri hemen bize dönmüştü."
Arda: nereye?
-abimin durumu için müdürle konuşacağız.
Arda: anladım.. Gelelim mi?
-siz bilirsiniz.. Ama çok kalabalık gitmeyelim ya
İsak: doğru diyo cümbür cemaat mi gidecez
Minel: o nasıl bi kelime ya
İsak: kalabalık kelimesi anlamına geliyo
Minel: şaka yapıyosun
İsak: valla bak
Minel: salak çocuk ya. Neyse hadi gidelim Lavin"Minel ile müdürün odasına doğru yol aldık.."
İyi okumalar Sevgili okurlarım.. Bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.. Şimdiden teşekkür ediyorum.. 💕
Tiktok hesabım: 10fenerxwq
İnstagram hesabım: 19fenerimxx07
Takip ederseniz çok sevinirim.. 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.