"39"

919 41 0
                                    

"Maçın 2. Yarısı Talya'nın golünden sonra sarmadı. Zaten bir süre sonra topu çıkartmaya oynadık. Ama gol yememeye dikkat ediyorduk, dikkat etmek zorundaydık."

Spiker: Maç'ın uzatmasına 3 dakika süre geldi ve şu an 2 dakikasını geride bırakıyoruz.
90+3'ün son dakikasındayız, ve dakika 93, hakem oyunun bitiş düdüğünü çaldı ve Genç Fenerbahçeli kızlarımız mutluluk içinde sahada koşmaya başladı! Tebrikler Fenerbahçe Petrol Ofisi!

"Şampiyona adımında ilk maçımızı aldık.. Darısı diğer maçların başına.."

Takım: OOOOOOOO, SHHHHH. 5-4-3-2-1-0, 1-9-0-7 FE-NER-BAH-ÇE! 1-9-0-7 FE-NER-BAH-ÇE!

"Tüm sahayı şu anda bizim alkışlarımız doldurmuştu, takımca o kadar mutluyduk ki. Tarif edilemez duygulardan biri."

"Arda formalarını giymiş bir şekilde sahaya geldi ve beni kucağına alarak kollarının arasında döndürmeye başladı."

-Ardaa! Düşücem şimdi ya!
Arda: Tamam tamam bırakıyorumm.

"Arda beni aşağıya doğru bıraktı. Daha sonra da kollarını açarak ona sarılmamı istedi, bende tabii ki reddetmeyecektim."

"Kendimi hemen Arda'nın kollarına doğru bıraktım."

"En huzur bulduğum yer.."

"Uzun süre boyunca sahanın içinde Ardayla birbirimize kenetlenmiş bir şekilde sarılıyorduk.."

"O benim en büyük aşkım, her hayalim, her hissiyatım, her düşüncem, kısacası her şeyimdi."

"Ondan ayrı tutulduğum zaman, kendimi eksik hissediyorum, bir kanadı kopuk, yaralı bir kuş gibi."

"Ama o yanımdaysa ve tamamen bana ait ise, o zaman dünyanın tüm derdini bile çekebilirim.."

"İyi ki sen Sevgilim.."

-İyi ki seni seviyorum sevgilim..
Arda: ben de iyi ki seni seviyorum birtanem..
-senden hiç ayrılmak istemiyorum.
Arda: ama biliyorsun, maça çıkacağım, sana goller atacağım..
-o zaman anlaştık..

"Ardayla birbirimizden ayrıldıktan sonra gözlerimizin içine bakıyorduk.."

"Arda'nın gözleri hafif dolmuş gibiydi."

-bu maç Fenerbahçe'nin hakkı, senin de hakkın sevgilim.
Arda: elimden gelen her şeyi yapacağım..
-buna eminim.

"Arda'ya gülümseyip yanağına bir öpücük kondurmuştum."

"Daha sonra yanından ayrılma vaktiydi. Adımlarımla sahadan çıkarak tribünlere gittim. Ardalar antrenman yaparken de Abimi aradım."

—————
-Abicim nasılsın?
A: iyiyim prensesim, sen nasılsın, maçlar nasıl?
-Ben iyiyim abicim. Maçları soracak olursan da 3-1 kazandık!
A: tebrik ederim bir tanem. Kaç gol senden?
-2
A: Ohoo bir gol daha atsaymışsın hatt-rick yapacakmışsın.
-evet ama nasip değilmiş, onu da bir gün yaparız!
A: hahhahaa komik şey senii!
-abicim yaa ben seni çok özledim..
A: prensesim daha sabah vedalaştık?
-olsun ya, bir an önce döneyim de sıkıca sarılayım sanaa
A: o anı bende dört gözle bekliyorum!!
-ee senin antrenmanlar nasıl gidiyor?
A: bugün biraz hafifti, bayram diye herhalde. Ama en kısa zamanda tempoyu arttıracakmışız.
-o zaman sana kolay gelsin abimm, ama sen zaten zoru da kolayı da başardığın için dert etmene gerek yok..
A: yerim senii
-hehhehee. Abicim ben şimdi kapatıyorum, Ardaların maçı başlıyor. Yarın yine konuşuruz.
A: Tamam abicim, he Arda damadıma selamımı söylersin..
-yaa abii, söylerimm hahshahs.
A: öptüm bir tanem, hadi iyi maç izlemeler..
-sağol abicim görüşürüzz, seni seviyorum..
A: bendee..

————————

(...)

selam sevgili okurlarım, bölümü nasıl buldunuz? eğer bölümü beğendiyseniz; beni takip etmeyi, bölümü yorumlamayı ve bölüme son olarak oy atmayı eksik etmeyin.
🥰🙏🏻
şimdiden teşekkür ederim, iyi okumalar! 🙋🏼‍♀️

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin