"Şu an o kadar mutluydum ki. Keyfime diyecek yoktu. Abimin durumunun iyi olduğunu öğrendim. Rahatlamıştım. Beni bırakıp gitmeyeceğini biliyordum.."
Arda: Lavin ne oldu??
-Mert abi aradı
Minel: ee ne olmuş?
-enkazın altından çıkartılmışlar.. İyilermiş..
İsak: şükürler olsun ya
-evet..
Arda: Abin nasılmış?
-iyiymiş, İlk yardım yapıyorlarmış. Okul çıkış saatimize yakın Arda ve İsak ile beraber tesise gelin dedi. Hem buradaki depremzedelere gidecek olan yardımlara yardım edersiniz hem de abini görürsün dedi.. Minel sen ne yapacaksın?
Minel: kuzum benim için sorun yok benim dershanem var zaten ordan da eve geçerim çıkışta. Daha sonra haberleşiriz.
-Tamam.. Anlayışın için sağ ol minel.
Minel: ne demekk kardeşim."Minel ayağa kalktı ve sıkıca sarıldık. Daha sonra oturduk ve oyuna devam ettik."
Arda: ben çevireyim mi?
"Herkes kafasını olumlu anlamda salladı."
Arda: ben ve minel
-kim soruyor?
Arda: Minel
Minel: doğruluk mu cesaretlik mi?
Arda: cesaretlik olsun
Minel: hmm ne yaptırsamm. Lavin, sence ne yaptırayım?
-ay bana ne soruyon. Sen yaptırcan
Minel: seni öpsün mü
-oha minel
Minel: öpsün öpsün
-saçmalama kızım
Minel: yaa tamam o zaman yanaktan öpsün
-ilk başta nereyi kastediyordun
Minel: bilmem kii
-of minel anca kafan bunlara çalışıyo
Minel: hadi Enişteciimm pamuk eller cebee ahwjska"Minel ve İsak gülüşüyorlardı. Ben utanmıştım, arda da yapacağı seyden pek bi memnundu beyfendi. Arda yanıma gelip yaklaşmıştı, ve yanağıma sıcacık bir öpücük bırakmıştı.. O kadar naif ve kibar öpmüştü ki. Bayılmama son saniyeler kalmıştı."
Minel: Lavin sakin ol djwkdja
-gerizekalı
Minel: yakışmıyo ağzına bunlaar
-yakıştırıcam ben sana şimdi de neyse. Sıktı bu oyun ya hadi aşağıya inelim zaten 5 dakika kalmış tenefüse.
İsak: hadi inelim o zaman yengem haklı
-bir di iki oldular allahım sabır ver"Ben İsak ve Minel ile tartışırken Arda da sakin sakin bizi izliyordu. Bazı şeylere tepkisiz kalabilmesi beni şaşırtıyordu. Dördümüz beraber aşağıya indik, zaten biz inene kadar teneffüs olmuştu son dersimiz vardı daha sonra antrenmana gidecektik."
"Aşağıya indik ders başlamadan önce oturduğumuz banka tekrar oturduk. Ve bahçedekileri izlemeye başladık. Gözüme Hazal çarpmıştı. Gerçekten Ardanın eski sevgilisi miydi? Kız güzeldi, ama benim kadar değildi tabii ki."
"Ayrıca pek bir özelliği de yoktu. Arda buna nasıl bakmış ki. Erkek bağımlısı bi kız bu resmen. Ardayı da 2-3 defa aldatmıştır. Tam o tip var kızda. Geçmişlerinin çok da güzel olmadığını düşünüyorum. Tabi bu geçmişin kötülüğü Ardadan dolayı değil, kızdan dolayı gibi görünüyor."
"Ardaya doğru kafamı çevirdiğimde, Ardanın morali bozulmuş gibiydi. Ne olmuştu acaba?"
"Eski olayları hatırlayıp mı üzülüyordu? Hayır tabi ki. Kimse eski sevgilisini yaptıkları şeylere rağmen özlemez. Peki ya Emre? Kapa çeneni iç ses. Sadece 1 ay özlem duydum o kadar."
Bölüm kısa oldu çok üzgünümm. Ama çok uykum geldi.. Sabah telafi olarak uzun bölüm atacağım 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.