"35"

993 48 11
                                    

"Abimle yol boyunca sohbet ettik, kahkahalar attık, ilk değil ama uzun zaman sonra abimle bu kadar eğleniyorduk, umarım keyfimiz hiç bozulmaz."

"Eve vardığımızda saat'in 13.30 olduğunu görünce hemen valizimi aldım. 1 Hafta kalacağımız için valiz hazırlamıştım."

"Saçlarımı güzelce topladım ve aşağıya inip arabaya bindim."

"Abim arabayı tesislere doğru sürmeye başlamıştı."

"Tesislere gidene kadar 1 saat yolda geçiyordu zaten."

"1 Saat sonra tesislere varmıştık. Abimle vedalaştık ve içeriye girdim."

"Bizim grubun olduğu yere gittim, Arda'da oradaydı."

"Ardayı görünce sıkıca sarıldım.. "

"Ardadan ayrıldıktan sonra grupta biraz sohbet ettik ve karma otobüs sistemiyle oturacağımızı öğrendiğimizde Arda ve ben çok sevindik, beraber oturacağımız için."

"Eşyalarımızı bagaja yerleştirdik ve otobüse bindik."

"Koltukların arasından ilerlerken en önde oturan Minel ile göz göze gelmiştik."

"Koltukta tek başına oturuyordu ve üzgündü. Kimsesiz gibi bakışları vardı."

"Daha sonra arka dörtlüye oturmuş olan İsak, Efe, Yusuf ve zeynep ile göz göze geldik. Zeynep arada kaynamış ve bu durumdan da pek memnun değil gibiydi."

"Zeynep'e Allah kurtarsın der gibi baktıktan sonra arka 4'lünün bir önündeki çiftli koltuklara Arda ile beraber oturduk."

"Yolumuz uzun olacağından bir kaç saat uyumayı planlıyordum."

"Arkaya dönüp bizimkilerle sohbet etmeye başladım."

-ee otelde kim kim kalıcaz?
Zeynep: biz üç kız kalalım isterseniz
Talya: bana uyar

"Ardaya baktım."

Arda: nasıl istersen güzelim

"Sonra kızlara geri döndüm."

-bana da uyar

"Birbirimize bakıp gülüştük."

Efe: ee bizde 4 erkek kalalım o zaman?
Yusuf: süper olur
İsak & Arda: olur

"Biraz daha konuştuktan sonra artık otobüs hareket edecekti, bu yüzden koltuğa normal bir şekilde oturdum."

Arda: bebeğim çok yorgunum, biraz kucağına uzansam?
-sormana gerek bile yok sevgilim..

"Arda bana gülümseyip kafasını kucağıma doğru yatırdı."

"Boynuma boyun yastığımı taktım ve kafamı cama doğru verdim."

"Kucağımda yatan Arda'nın saçlarını okşuyordum."

"Ben Arda'nın saçlarını okşarken Arda uyuya kalmıştı. Bende yavaş yavaş esnediğim için uyumuştum."

"Yarım saat uyuduktan sonra uyandığımda otobüsün durduğunu, mola verdiğimizi farkettim."

"Lavaboya gitmem gerektiğini anlayınca Arda'yı uyandırdım ve yerimden kalkarak otobüsten indim."

"Ben otobüsten indikten sonra Minel'in arkamdan geldiğini farkettim."

"Tuvalete girip çıktım ve lavaboda ellerimi yıkarken Minel de tuvaletten çıkmıştı."

"Ellerini yıkarken bir anda bana bir şeyler söylemeye başladı."

Minel: Ardayla çok yakışıyorsunuz, ama eminim ki uzun sürmeyecektir.
-1 ay oldu, elinden geleni yaptın ama başarabildin mi?
Minel: bir sonuç alacağım, göreceksin.
-umutlanmanı istemem.
Minel: Arda benim olduğu zaman bu konuşmayı tekrarlayalım. Ama rolleri değiştirerek.
-demekki bir daha hiç konuşmayacağız, aynı Ardayı elimden almaya çalıştığın zamanlardaki gibi.

"Son söylediğim cümleden sonra Minelin vereceği cevabı önemsemeden lavabodan çıktım."

"Otobüse doğru gittim ve otobüse bindim."

"En arkaya, yani yerime doğru oturdum."

"Burnumdan soluduğumu farkeden Arda iyi olup olmadığımı sordu."

"Kafam bulanmıştı, cevap vermekte zorlanmıştım."

"Arda beni dürterek;"

Arda: Sevgilim, gerçekten iyi misin?
-ha, efendim?
Arda: ne oldu? Gergin görünüyorsun..

—————————————

✍🏻 Sevgili okurlarım;
Bölümleri geç atmamın sebeplerinden biri:
Okunma sayısının artmasını bekliyor olmam ve uzun bölümler yazabilmek için fazla zamanımın olduğu vakitler yaratmaya çalışıyorum. Malum LGS'ye 31 gün kaldı, eskisi gibi çok vaktim yok.
Kitabın gelecek zamanlar ile ilgili ilerleyişinden düşüncelerimi sizinle paylaşmak istiyorum:
Haziran sonu Temmuz ortaları gibi 50 bölüme ulaştığım zaman final yapıp Altay, ya da tekrardan Arda ile ilgili fanfiction yazmayı planlıyorum.
İkisi arasında karar veremiyorum ya Altay ile ilgili ya da Arda ile ilgili yazacağım. Yorumlara tercihlerinizi belirtirseniz çok sevinirim..

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin