"Abim antrenman için eşyalarını hazırlamaya gitmişti. Bende o sırada telefonuma bakıyordum. Telefonuma bakarken ansızın tanımadığım bir hesaptan mesaj gelmişti. Girip mesajı kimin attığına bakacaktım ama o sırada abim aşağıya inmişti."
-Gidiyor musun?
Altay: Evet, çıkayım da geç kalmayayım.
-Tamamdır abicim, görüşürüzz.
Altay: Görüşürüz canım."Abimle sarıldıktan sonra abim evden çıktı. Bende telefonumu tekrar elime alıp gelen mesaja baktım."
————————————
"0538......."
X: Selam Lavin, nasılsın? Umarım iyisindir. Benim adım Hazan, 35 yaşındayım. Sen ve Abin ile çok kara geçmişimiz var. Sana şu an bunları anlatırsam beni görmeyi değil, abini bile görmek istemeyebilirsin. Ama duyacaklarından sonra abine sakın kızma, o her ne yaptıysa senin iyiliğin için yaptı. Bilmeni istiyorum ki, ben Hazan, senin Annenim. Ve baban Ferdi. Sizi çok küçükken bırakmak zorunda kaldık, daha sonra ülkemize geri dönemeyince yanınıza bir daha gelemedik. Sadece bunları bilmen sana yeter, iyi günler kızım.
-Sen benimle dalga falan mı geçiyorsun ya? Her kimsen benim Annem ve Babam yok. Git işine bak ablacım.
————————————
"Mesajı çok önemsememiştim ama.. Ya gerçekse? Hayır olamazdı? Ama daha önce hiç mezarlarına da gitmedim? Nasıl yani.. Hayır, hayır..""Kafamda bin bir çeşit soru."
"Telefonu koltuğa bırakıp koltuktan kalktım ve kafamı dinlendirmek için odama uyumaya gittim."
"Abim gelene kadar 1-2 saat kestirmişim. Uyandığımda aşağıdan sesler geliyordu, abim yalnız gelmemişti."
"Yataktan kalkıp aşağıya indim ve koltukta oturan Mert abi ve İrfan abi ile biraz bakıştık."
İrfan Can: oo kızçemiz uyanmış
-Hoşgeldinizz
Mert Hakan: Hoşbuldukk
-Ee Gözde abla niye gelmedi
İrfan Can: Can biraz huysuzluk yaptı, o da ben gelmiyim çocukla rahat edemem dedi
-haa anladımm"Abimin yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum."
-Antrenman nasıl geçti?
Altay: Güzeldi, her zamanki gibi.
-Sevindim..
Altay: bir şey mi oldu?
-Yoo
Altay: iyi tamam. Ben mert abinlerin yanına geçiyorum sen kafana göre takıl abicim
-tamam abi, hadi size iyi eğlenceler!!
İrfan Can +Mert Hakan: Teşekkür ederizz!"Salondaki telefonumu alıp yukarıya odama çıktım. Daha sonra Ardaya mesaj attım."
————————————
🤍:
-Sevgilimmm, nasılsınn??
19.45
A: iyiyim sevgilim, sen nasılsın?
19.50
-İyi bende nolsun, sıkılıyoruz.
19.50
A: Bize gelsene?
-Yorgun değil misin?
A: Seni görünce yorgunluk falan unutuyorum.
-Ben ciddiyim
A: Bende ciddiyim
-iyi peki, abime sorup gelirim.
A: tamam sevgilim.————————————
"Telefonumu heyecanla yatağa bırakıp üstümü değiştirdim. Daha donra aşağıya indim ve abimden izin aldım, daha sonra da evden çıktım."
"Yolu yarıladığımda telefonuma sabah mesajın geldiği numaradan tekrar mesaj gelmişti, bu beni tedirgin etmişti."
————————————
"0538......."
X: Kızım.. İncecik ceketle dışarıya çıkmışsın, üşüyeceksin. Daha kalın giyinseydin.. hem bu saatte nereye böyle? Sokaklar tenha, yalnız başına çok tehlikeli, bin bir çeşit insan var İstanbul'da. Bir daha seni yalnız görmek istemiyorum bu sokaklarda. Abine söyle o seni bırkasın. Sevgilin ile güzel vakit geçirin, iyi geceler minik kuşum.
-Ya bilader sen manyak falan mısın, yoksa sapık mısın anlayamadım!? Beni mi takip ediyorsun anlayamadım. Bunu abim öğrenirse çok pişman olacaksın. Hem ayrıca minik kuşum falan nedir ya Allah Allah. Git başkalarıyla uğraş.————————————
"Son gelen mesaj beni oldukça rahatsız etmişti, bu yüzden adımlarımı hızlandırdım ve ardaların evine varmıştım, kapıyı o korkuyla o kadar hızlı çalıyordum ki."
"Arda kapıyı açtığında ayakkabılarımı çıkartmadan hızlı adımlarla içeri girdim ve kapıyı da ardadan önce hızla kapattım."
Arda: Bebeğim, iyi misin?
-Arda.."Hemen Ardaya sıkıca sarıldım, kafamı boynuna gömdüm.. Bu güvene ihtiyacım vardı.."
-İçeri geçelim anlatacağım..
"Ardadan ayrılıp geri çekildim, ailesine selam verip beraber yukarıya çıktık. Daha sonra da balkon kapısının önünde olan koltuklara oturmuştuk. Arda içecek bir şeyler getirmişti."
Arda: Evet, anlat bakalım..
-ne?
Arda: Lavin, Sevgilim iyi misin gerçekten?
-Hayır değilim Arda, bu gün 2. Kez bana yabancı bi numaradan onun kızıymışım gibi mesajlar geliyor, kafayı yemek üzereyim."Telefonumu açıp Ardaya mesajları gösterdim."
Arda: Sapığın biri bu resmen, polise haber vermemiz lazım.
-Ama diyorum ki, ya mesajlar gerçekse?
Arda: Mesajların gerçek olduğuna dair bi kanıtın var mı elinde?
-Mesela, bu kanıt gibi değildir belki ama.. Ben küçükken veya bu yaşıma kadar annem ve babamın mezarına hiç gitmedim.
Arda: Bu zamana kadar gitmemen çok garip.
-Evet.. Ben eve nasıl geri döneceğim, çok korkuyorum..
Arda: Bizde kalırsın sevgilim.. Hiç sıkıntı değil.————————————
Sevgili okurlarımm 🫶🏻
Bölümü biliyorum uzun süre sonra yayınladım, Sınav haftam yeni bitti, çok yoğundu kusura bakmayın.
Ve daha önce dediğim gibi LGS'ye 2 ay kaldı, bu 2 ay çok zor bir süreç. Anlayışla karşılamanızı istiyorum 🙏🏻
Bölümü beğendiyseniz; beni takip etmeyi, oylamayı ve bölüme yorum atmayı unutmayın 🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.