5 yıl sonra:
"24 yaşlarına basmış genç insanlardık biz artık. O küçük Lavin ve Arda'dan eser yoktu. İlişkimiz her geçen gün daha da kuvvetleniyordu.."
"Tartıştığımız geceden sonra bir karar almıştık; konuşup halletmeden, yanlış anlaşılmayla bir olayın üstünü kapatmayacaktık."
"Arda o gün Barcelona kağıdına imza atmıştı, aynı şekilde ben de."
"Herkesle vedalaştık, bu ikimiz için de oldukça zor bir karardı."
"Barcelona'ya bulduğumuz ilk uçakla gitmiştik. Yeni evimiz ve yeni başlayan bir hayatımız vardı artık.."
"Ben Barcelona kadın takımında 2 sene oynayıp bırakmıştım."
"Sabah antrenmanlara gidiyordum ama akşam eve gelince yaptığım işlerde aşırı zorluk çekiyordum. Bu yüzden bırakma kararı almıştım."
"Arda futbola devam ediyordu ancak Fenerbahçe'de değil. Fenerbahçe'den ayrılmak ikimiz için de oldukça zordu. Hangi insan evini bırakıp başka bir eve gitsin ister ki?"
"Her ne kadar artık o takımın birer oyuncuları olmasak da, Fenerbahçe bizim kalbimizde yer alıyor, sonsuza kadar da öyle kalacak."
"Akşam'a yakın Barça'ya iniş yapacak annemler uçakta ve bize geliyorlardı. Ben de akşam için hazırlık yapıyordum."
"Akşam yemeğine et yemeği yaptım, Arda da akşam bahçede babamla mangal yaparız diyordu."
"Yemeğin yanına tatlı olarak ne yapsam diye düşündüm, daha sonra aklıma kek yapmak geldi. Annem çok sever kekimi."
"3 tane yumurta almak için buzdolabının kapağını tuttum ve midem bulanmaya başlamıştı. Bugün çok karışık şeyler de yememiştim, düzenli besleniyordum aslında?"
"Kusacak gibi olduğumda koşarak lavaboya gittim ve eğilerek çıkardım."
"O kadar halsizdim ki, bayılacak gibiydim. Zar zor kalktım ve telefonumu alıp Arda'yı gelmesi için aradım."
"15 dakika sonra kapı çalıyordu, gelen Arda olmalıydı."
"Yavaş yavaş yerden kalkıp kapıyı açtım. Rengi solmuş suratımla karşılamıştım Arda'yı."
"Arda çok endişeliydi, elleri titriyordu."
Arda: bebeğim sana ne oldu böyle?
-bilmiyorum sevgilim.. hastaneye götürmen gerektiğini söylüyor içimden bir his..
Arda: ben içeri girip kimliğini alayım ve hemen çıkalım."Ardaya onaylarcasına kafamı salladım, Arda içeriye geçip kimliğimi getirmişti daha sonra da arabaya binip hastaneye gidiyorduk."
"Hastaneye gelmiştik, Ardayla yavaş adımlarıma yürürken bir anda gözlerim kararmıştı ve gerisini hatırlamıyorum, tekrar açtığımda bir odada sedyenin üzerinde yatıyordum, Arda da başımdaydı."
Arda: sevgilim, uyandın, nasıl hissediyorsun..?
-biraz yorgun.."Arda eğilip alnımdan öpmüştü, elimi de sıkı sıkı tutuyordu."
"Doktor içeriye girdi, şansımıza türk doktor denk gelmişti."
D: endişelenmeye gerek yok, ikisi de iyi.
"Arda, doktorun ikisi de demesine şaşırıp bana bakmıştı. Ama ben de bilmiyordum, doktora soran gözlerimle bakıyordum."
Arda: ikisi de derken?
...
D: hamilesiniz.. :)
-n-nasıl yani? Arda.. inanamıyorum, hamileyim!
"Doktor odadan çıkmıştı. Yattığım sedyede oturur bir pozisyon alıp Ardaya sıkıca sarılmıştım, ikimiz de ağlıyorduk.."
Arda: o kadar mutluyum ki, dilim tutuldu resmen.. 🥹
-bende, bende.."O günden sonra her şey sorunsuz ilerliyordu, bebeğimizin ilk ultrason görüntüsünü almıştık, hamile olduğumu öğrendiğimiz akşam annemlere harika bir sürpriz olmuştu. Hem 1 senedir görüşmüyorduk, hem de geldiklerinde hamileydim.."
@laviingulerr: Hiç beklenmedik bir anda çaldın kapımızı, sağlıkla gel miniğim..!! 🥹🤍
1M beğeni 8.970 yorum.@altaybyndr_1: Nasıl yani, ben şimdi dayı mı oluyoruuumm!!!! 😭❤️❤️
Yanıt: Evet benim biricik abim.. 💕@seravrj: İnanamıyorum, çok tatlısınız.. Size de aile olmak çok yakışır.. Ferdi ve benden selamlar minik yavrumuza.. 🩶
yorumu beğendiniz.@10ardaguler: En büyük hayalim bir yatakta iki kişiyle uyanmaktı; Birisi Günaydın bir tanem desin, diğeri de günaydın babacım desin.. Hayalimdi ama artık gerçek oldu. Senin sayende herşey güzelleşti.. 🥹🤍
Yanıt: iyi ki aşığım be adam, iyi ki.. ağlatacaksın şimdi 🥲@gozdekahveci: Bayılırıım, bayılırım!! Allah kucağınıza sağlıkla almayı nasip etsin güzel Lavin'im.. Çok sevindik, Caniko havalara uçtu.. 🥹🩷
Yanıt: Güzel kalbinizi yerim ya, teşekkür ederiz.. Caniko'yu öp benim için bol bol, çok özledik hepinizi.. 🥲@ardaxlavinfyp: çok tatlı bir aile olmuşsunuz🥺
@merthakanyandas: minik topçu geliyor. 😎
Yanıt: göreceğiz.. 😅———-
Duygularınızın ağır basacağı ve göz yaşlarınızı tutamayacağınız bir bölüm sizlerle..
Finale son 2!! heyecan var mı heyecaan?Yorumlara, yeni kitabın kimin hakkında olduğuna dair fikirlerinizi alabilir miyim?
bölümü beğendiyseniz oy atmayı, yorum yapmayı ve beni takip etmeyi unutmayın lütfen. şimdiden teşekkürler.. 🙏🏻 🥲🤍
iyi okumalar dilerim..
🥹💖🏩🫂💕🥺❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.