"Gözlerimi açtığımda sahanın ortasındaydım. İlk yardım ekipleri gelmiş başımdaki şişliğe buz tutuyorlardı. Başımda aşırı derecede bir ağrı vardı."
"Elimi tutan bir şey vardı. Bakışlarımı o trafa doğru yönelttiğimde o kişinin abim olduğunu gördüm.."
"Ama eksik olan biri vardı. Arda yoktu, neredeydi?"
-A-arda nerede?
Altay: boşver ardayı. İyi misin?
-başım ağrıyor..
Altay: seni eve götüreceğim."Abime acı dolu gözlerle bakıyordum. Ama aklımda hala Arda vardı. Neredeydi?"
"İki kolumdan destek vererek beni ayağa kaldırmışlardı. Abim bir koluma girmiş beni arabaya doğru götürüyordu."
"Arabaya bindiğimizde camdan dışarıyı seyrede dalmıştım."
"Abime dönüp tekrar Ardayı sormuştum."
-Abi Arda nerede?
Altay: eve erken gitti o yanında Minel de vardı.
-Minel derken? Benim arkadaşım olandan bahsediyoruz değil mi?
Altay: evet güzelim bir sorun mu var?
-yok hayır.."Minel ile birlikte mi? Nasıl yani.. Telefonumu elime aldığım gibi Arda'yı aradım. Abimin yanımda olması şu an hiç umrumda değildi. Sinirden gözüm dönmüştü."
"Arda telefonu açmıştı. Ses tonu çok üzgün ve endişeli görünüyordu."
Arda: Lavin iyi misin sevgilim??
-hayır değilim!
Arda: sevgilim ne oldu?
-ne mi oldu? Eve minel ile gitmişsin! Sence daha büyük bir problemimiz var mıdır!?
Arda: çıkarken birlikte çıktık sadece. O bizim eve gelmedi ki?
-nasıl yani?
Arda: evet baya. Sen neden bu kadar sinirlendin?
-ya şeyy. Özür dilerim..
Arda: sorun değil. Görüşmek istiyorum.. Senin iyi olduğunu görmem lazım, çok özledim..
-nasıl görüşeceğiz?
Arda: abinden izin alıp bize gel ya da ben geleyim?
-abim şu an yanımda
Arda: ciddi misin?
-evett. Sorarım ama izin vereceğini sanmıyorum, şansımı denemekten zarar gelmez..
Arda: sen sor beni annemler çağırıyor. Ararsın beni. Öptüm sevgilim..
-Öptüm.."Diyerek telefonu kapattım. Abim sorar gözleriyle bana doğru dönüp baktı."
-Arayan Ardaydı..
Altay: ne dedi?
-onlara gitmemi teklif etti. Ya da abin izin vermezse ben size geliyim dedi? Ne düşünüyorsun.
Altay: hayır
-ya abi neden?
Altay: hayır dedim lavin
-abi lütfen. Onu görmek istiyorum
Altay: çok mu istiyorsun?
-evet lütfen..
Altay: peki.. ama akşam üzeri gelsin sabah seninle vakit geçirmek istiyorum. Akşam zaten mertler ile yemeğe gideceğiz.
-canım abimmm. Seni çoooookkk seviyorumm
Altay: tabi canımm"Abimin yanağına koccaamann bir öpücük bırakmıştım. Yolun bitmesine az kalmıştı. Yolun sonuna kadar mutlulukla gitmiştim. Başımdaki ağrı bile azalmıştı resmen dksksldmwk."
"Eve geldiğimizde hemen yukarı çıkıp ardayı aramıştım."
-Sevgilimmm
Arda: Efendim sevgilimm
-abim izin verdi fakat akşam üzeri gelsin dedi. Sabah beraber vakit geçirecekmişiz. Daha sonra da o mert abiler ile yemeğe gidecekmiş.
Arda: olsun sevgilim akşam üzeri gelirim. Film falan izleriz
-oluurr
Arda: tamam o zamann
-kapatıyorumm. Öptümm.
Arda: öptüümm"Ardayla olan konuşmam bittiğinde telefonu yatağa bırakıp aşağıya abimin yanına indim. Nasıl olsa beraber vakit geçirecektik."
"Abimin kucağına doğru uzanıp film izlemeye başlamıştık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.