"22"

1.4K 53 27
                                    

"Abimle bir kaç saat oturduk, film izledik, muhabbet ettik. Zaman bu şekilde akıp gitmişti."

"Saat 16.30 olduğunda abim giyinmek için yukarıya gitmişti, bende telefonumu alıp ardaya mesaj atmıştım."

"Abim biraz sonra aşağıya indi. Üstüne bir sweat, altına pantolon ve spor ayakkabısını giymişti. Spor giyinmek ona çok yakışıyordu.."

-abicim.. Ne kadar yakışıklı olmuşsun!
Altay: senin güzelliğinin yanında az kalıyorum ama eh iyiyiz bizde
-yaa canım abimm

"Abime gidip sarılmıştım. Abim benim bu dünyadaki tek varlığımdı."

Altay: evett sanırım geç kalıyorum. Ha bu arada eve gelemeyebilirim. Tabi eğer mert abinlere gidersek yemek sonrası. Ardaya söylersin bizde kalır sana arkadaşlık eder. Büyük ihtimalle sabaha karşı gelirim haberin olsun kuzucum
-ya abi hani gelecektin
Altay: giyinirken iki dakika telefonuma baktım merto yazmış yoksa bende seni yalnız bırakmak istemiyordum ama işte. Hem zaten Arda olacak yabancı değil?
-peki..

"Abime surat asıyordum. Bana geleceğini söylemişti. Ama mert abiler ile olacağından sorun yoktu."

Altay: görüşürüz miniğim.. Surat asma hadii
-miniğim mi dkekfkwl. Görüşürüz abiiimm

"Abimi uğurladıktan sonra telefonumu alıp hemen Ardayı aradım ve yanına yedek pijama kıyafet almasını söyledim. O da 15 dakikaya burada olacağını söyledi."

"Bende gidip saçımı başımı düzelttim. Ev haliyle kötü görünüyordum. Gerçi beni her halimle sever mi acaba? Bunu hiç deneyimlememiştim."

"15 dakika sonra normal ev halimle ardayı beklerken kapı çalmıştı ve koşarak kapıya gitmiştim."

"Ardayı görür görmez üzerine atlayıp sarılmıştım.. O da elindeki çantayı yere bırakıp kollarıyla beni sarmıştı."

Arda: içeri geçmemi istemiyorsun herhalde?

"Ardanın "içeri mi geçsek artık" cümlesini andıran cümlesini duyunca geri çekildim ve utancımla adımlarımı geriledim."

-hayır tabii ki. Geç lütfen..

"Arda içeriye geçti ve elindeki çantasını koltuğun kenarına bıraktı. Çantasını bıraktıktan sonra bana dönüp kollarını açmıştı. Bende gidip tekrardan sarılmıştım.."

-Seni çok özledim..
Arda: bende sevgilim..

"Bir anda geri çekildim ve Ardanın yüzüne ciddileşmiş ifadem ile baktım."

"Daha sonra yüzüne sert bir tokat yapıştırdım."

-Bu, sevgilin varken sevmediği kızı omzuna yatırdığın içindi!

"Gözlerimi devirip koltuğa oturup elime kumandayı almıştım. Youtubeye girip bir şarkı açacaktım."

Arda: Sevgilim.. Haklısın biliyorum ama kendisi yattı. Engel olamadım.. Özür dilerim.. elimde değildi..
-Allah sana ağız vermiş susma, istemediğin şeyleri dile getirebil diye. Sana kullanmayı öğretmediler mi?
Arda: ağır konuşuyorsun
-gördüklerim kadar ağır değil arda.

"Son sözümü söylerken ağlamaklı konuşmuştum.."

Arda: affedecek misin beni?
-bilmiyorum..
Arda: kendini bana hasret bırakma..
-elini de tutuyordun.. ayrıca ben orada o şekilde yatarken..
Arda: sana top geldiği zaman minel ile beraber değildim. Teknik direktörümüz ile konuşmaya gittim...
-olabilir. O senin omzunda yattı.
Arda: ben onu omzumda yatmak olarak değil. Sadece kafasını kendi düşünceleriyle koyduğunu düşünüyordum aklımdan başka bir şey geçmedi bile.. Sevgilim nolur affet beni..
-Allah kahretmesin çok seviyorum seni ben ya

"Ardaya sarılarak kafamı boynuna gömmüştüm.. Ve aynı zamanda ağlıyordum.. Arda kollarını sıkıca sarmıştı."

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin