"37"

953 40 5
                                    

"Kısa bir süre yatakta uzanıp dinlendim. Yarım saat geçtikten sonra kalkıp hazırlanmaya başladım."

"Antrenman kıyafetlerimi giymiştim, oraya gidince uğraşmamak için."

"Talya ve zeynep de benim gibi antrenman kıyafetlerini giydi."

"Saçlarımızı topladık ve telefonlarımızı alıp odadan çıktık."

"Denk gelmiş olacak ki Arda'lar da bizimle aynı anda çıktı. Bu durumda aşağıya beraber indik."

Arda: formaların içine çok güzel görünüyorsun.
-sende öyle sevgilim..
Efe: aman efendim biz ayrılalım guruptan siz öyle flörtleşin isterseniz?
-konuşmak için konuşuyorsun var ya, tam boş muhabbet.
Efe: yengem ayıp oluyo
-yook valla hiç ayıp olmuyo, dimi sevgilim?
Arda: evet hayatım haklısın.
Efe: tam bir hanımcı örneği.
İsak: bana ne zaman manita buluruz tahmini?
-çocuğum ya sen iste ben sana kız bile yaratırım.
İsak: canım yengem ya.
Arda: ee efecim, talyacım. Sizden ne haber?
Talya: bilmem enişte bizden ne haber?
Efe: ne diyonuz amk
-küfür yok yalnız, biz ağzı bozuk insanlar değiliz.
Zeynep: Aynen, kesin.
-Sen atlamasana bir ordan ya?
Zeynep: bende seni çok seviyorum bebeğim 😘
- 😘

"Aşağı inene kadar baya bi sohbet ettik, ve aşırı eğlendik."

"Yemeğe inip 7 kişilik bir masaya oturduk."

"Hepimiz gidip yemeklerimizi aldık ve oturup yemeye başladık."

"Yemek yerken karşı masamızda oturan Minel'e baktım, yalnızdı."

"bir süre yalnız oturdu ama daha sonra yanına emir gitmişti, beklemezdim."

"Emirle konuşuyorduk, yani çok yakın değildik ama Minel ile takılacağını tahmin etmezdim."

"Minel ve Emirin yanına Duru ve Deniz'in de gittiğini görünce daha da şok olmuştum."

"Duru ve Minel önceden konuşmuyorlardı bile, hatta birbirlerine düşmandılar."

"İnanamıyorum gerçekten. Minelin seviyesi bu kadar düşük müydü? Öyleymiş."

"Neyseki bu değerli saatlerimi Minelin seviyesizliğini düşünerek geçiremeyeceğim."

"Yemeklerimizi yedik ve hep beraber takım otobüsüne doğru ilerledik."

"Otobüse bindiğimizde yine geldiğimiz gibi oturduk. Koltuktan arkamı dönerek Talya ve Zeyneple konuşmaya başladım."

-Duru ve Mineli gördünüz mü? Gerçekten rezillik.
Talya: ay gerçekten ya
Zeynep: abi yalnız kalınca küstüğün kişiyle barışmak kadar karaktersiz bi davranış yoktur.
-dimi abi
Talya: gerçekten
Yusuf: sizin de işiniz gücünüz antrenman ya valla
Zeynep: sanane ya
-of aman yusuf ya

"Otobüsün çalıştırıldığını hissedince direkt önüme döndüm."

"İki takımın da teknik direktörleri otobüse geldi ve açıklama yaptı. Bugün her iki takımın da maçı varmış. 1 saat antrenman yapıp kalan saatlerde de maç yapacakmışız."

"Teknik direktörler arabadan indi ve Fenerbahçenin Antalya tesislerine doğru ilerlemeye başladık."

-ilk günden maç mı olur aga
İsak: vallahi buramıza geldi
Arda: off of

"Arda bu duruma sıkılmış olacak ki kafasını omzuma doğru yatırmıştı."

-yorgun musun?
Arda: hemde çok!
-bende ya. Bu yol yorgunluğu üstüne bir de maç yapacağız.
Arda: gerçekten sevgilim.

"Arda yol boyunca kafasını boynumda tuttu.."

"1 saat sonunda sahaya gelmiştik."

"Antrenmanları yaparken sahanın bir yarısı bizim, diğer yarısı da erkek takımının olacaktı."

"İlk bizim maçımız oynanacaktı."

"Rakiplerimiz sadece maç için gelecekti, antrenmanlarını kendi sahalarında yapıp geleceklermiş."

"Bizim maçımız oynanırken Ardaların takım bizi izleyecek, onların maç oynanırken de biz onları izleyecektik."

"Ardalarla beraber antrenman yaptık ve bitti. Rakiplerimiz yani antalyaspor gelmişti."

"Bunlara en az 4 atar gibiydik. Kim bilir belki hatt-rick yapardım?"

"Hepimiz sahadaki mevkilerimize yerleştik. Hem takım kaptanı olarak hem de orta sahanın yıldızı olarak mevkimde gururla duruyordum."

"İlk 11'de bu sefer Minel de vardı. Cezaları bitmişti."

"hakem düdüğü çaldı ve maç başladı. Top bizdeydi, sağ kanattaki leyla'ya pas verdim ve geriledim. Çoğu maçta barça taktiği ile başlardık, bu taktiğin bize her zaman şans getireceğine takım olarak inanıyoruz."

Spiker: Dakika 17, Fenerbahçe de gamze acar kaleyi korudu, defans mevkisine oynayan gamze acar kaleye isabet ettirilmeye çalışılan şutu sırtıyla bloke etti! Yaptığı blok sonrasında hemen yakınlarında olan Lavin Bayındır atağa geçti, Lavin hızlı çıktı, rakipleri ezerek geçiyor, pasını Sol kanattaki Zeynep'e attı Zeynep ilerledi ve korner köşesinde durdu Zeynep ortayı açtı ve LAVİN BAYINDIRRRRR, ZEYNEBİN ORTASIYLA SAĞ AYAĞININ İÇİYLLE TOPU BULUŞTURAN LAVİN BAYINDIR TOPU AĞLARLA BULUŞTURUYORR!!!

"golümü attıktan sonra dönüp elimle ardaya kalp yapmıştım. Bu golüm onun içindi."

Arda: İŞTE BENİM KIZIM!

"Tribünlerdeki Arda'ya gülümsedikten sonra Zeynep'in yanına gidecekken kafamı döndürdüğüm an karşımda Minel'i gördüm. Üzerime doğru yürümeye başladı. Önce beni kollarımdan iktirip yere attı ama bilincim olanları hızlıca algıladıktan sonra ayağa kalkıp Minelin üstüne yürüyen kişi ben oldum."

Minel: başarılarını görmekten, Ardanın senin olduğunu bilmekten ve en çok da senden nefret ediyorum.
-manyak mısın nesin kızım ya!? Ben ve Sevgilimden lütfen artık uzak dur ya?

"Zeynep hemen yanımıza koşup olayın büyümemesi için beni oradan uzaklaştırdı."

"Zaten Minel de hakemden kırmızı yedi."

"Minel kırmızı yedikten sonra ona seslendim."

-MUTLU MUSUN TAKIMDA 10 KİŞİ KALDIK! EĞER KAYBEDERSEK DAHA DA PİŞMAN OL!

"Hakem bu söylediklerimden sonra bana sarı kart verdi ama çok da önemli değildi."

"Maça devam ediyorduk."

Spiker: evet sevgili izleyiciler, az önce oyuncular arasında bir tartışma gerçekleşti. Minel özdoğan, Lavin Bayındıra bulunduğu davranıştan dolayı kırmızı kart yedi. Lavin Bayındır da Minel Özdoğan'a kırmızı kart yemesi hakkında bir şeyler söylerken sarı kart gördü. Bu Lavin bayındırın önüne geçebilecekleri anlamına kesinlikle gelmiyor..

Spiker: evet dakika 25 fenerbahçe petrol ofisi şu anda 1-0 önde

(...)

——————————————

selamlarr! okurlarım, daha çok bölüm yazmak inanın çok istiyorum, ama elimden bu kadarı geliyor. antrenmanlarımdan dolayı aşırı yorgunum. e tabi bunun yanında LGS'de olduğu için aşırı yoğun bir tenpodayım.
bu bölüm olan olaylardan sonra minel'in ortağı olacak kişiyi tahmin edebiliyor musunuz?
sizce mine lavin'i gerçekten seviyor muydu?
ya da bir bölümde dediği gibi, yoksa minel; arda'nın nefret ettiği eski sevgilisi miydi?

38. Bölümde görüşmek üzere.. 🙋🏼‍♀️🤍

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin