"Minel ile müdürün odasına doğru yürüyorduk. Ve biraz sonra kendimizi müdürün kapısının önünde bulmuştuk. Müdür ile çok iyi anlaşıyordum sebebi ise Abimdi. Biraz torpilliydim. Ama bunun önemi yoktu. Kapıyı tıklattım ve içeri girdik."
Müdür: lavincim, hoş geldin. Buyrun oturun.
Sende hoş geldin minelcim.
-hoş bulduk hocam. Biz buraya sizinle bir şey konuşmak için geldik.
Müdür: buyrun.
-Hatayda olan depremden haberiniz vardır diye umuyorum. Abim depremden 1 gün önce Hataya kaleci semineri için gitmişti ve şu an ondan haber alamıyoruz. Yapabileceğiniz bir şey var mı?
Müdür: çok üzüldüm.. Başkanınız Ali Koç'a haber vereceğim.. Ve haber alır almaz sana haber veririm Lavincim..
-sağ olun hocam. Gerçekten teşekkür ederim..
Müdür: rica ederim.. Ne demek."Minel ile müdürün odasından çıkıp Bahçeye Ardaların yanına doğru ilerledik."
"Ardalar hala bıraktığımız yerde oturuyorlardı. Arda başını eğmiş, İsak ise etrafına bakınıyordu. Yanlarına gittiğimizde merak içinde bize bakmaya başladılar."
Arda: Ne oldu bir şey yapabilirler miymiş?
-evet. Başkana haber veririz falan dedi
İsak: ulaşmak daha kolay olabilir. Konuşmakla iyi yaptınız. Hanginizi aklına geldi bu fikir?
-Minelin
İsak: tahmin etmiştim
-alınıyorum eniştecim"Minel bir anda öksürmeye başlamıştı"
İsak: eniştecim mi?
-nasıl oluyomuş
İsak: çok güzel oluyomuş
-ha ha ha! Çok güldüm. Allah affetsin"Arda bize bakarak gülüyordu. Gülme işte çocuk kalpten gideceğim şimdi.."
Arda: bütün beden dersinde bu bankta mı oturacağız
-ne yapmak istiyorsunuz Arda Bey?
Arda: bilmem bir şeyler yapalım
Minel: DC oynayalımm
İsak: aa evet güzel fikir
-dışarısı çok soğuk ama
Minel: sınıfta oturalım
-hocadan izin almamız lazım
Arda: yukarı çıkmak yasak mı
-bize izin vermiyorlar. Sizi bilemem.
Arda: neyse dediğin gibi yine de sormak lazım. Başımıza iş açmayalım."İsak beden hocamızdan izin almak için hocanın yanına gitti üçümüz İsakı beklemeye başladık. 5 dakika sonra İsak yanımıza geldi ve hocanın izin verdiğini söyledi, biz de bizim sınıfa çıktık."
"Sıraların üzerine oturduk ve çantamdaki su şişemi çıkarttım ve masanın ortasına koydum."
İsak: kim çevirecek?
-ben çeviriyim mi"Herkes kafasını olumlu anlamda salladı. Ben de şişeyi çevirdim."
-Minel ve Arda
Minel: ben mi soruyorum
-evet
Minel: Doğruluk mu cesaretlik mi?
Arda: doğruluk
Minel: eski sevgilin adı
Arda: sanırım Hazal'dı
-Hazal mı
Arda: evet, ne oldu?
-hangi okulda bu kız
Arda: bilmiyorum ki"İsaka sorar gözlerimle dönüp baktım."
İsak: valla bana hiç bakma yenge ben bilmiyorum
-of tamam çevirin hadi"İçimden bizim okula yeni gelen kızın olmamasını dilerken İsak'ta şişeyi çevirmişti."
İsak: Ben ve Lavin
-kim soruyor
İsak: ben soruyorum
-tamam
İsak: doğruluk mu cesaretlik mi?
-Cesaretlik tabii ki
İsak: ne yaptırayım ben şimdi sanaa"Arda İsakın kulağına doğru fısıldadı."
İsak: buradaki herkes gözlerini kapatacak ve sende içimizden en çekiciği bulduğun kişinin yanağını öpeceksin
-Oha
İsak: yapmak zorundasııınn
-Öff
Minel: tamam hadi gözlerinizi kapatın"Herkes gözlerini kapattı.. Tabii ki Arda'da. Bunu yapmaya mecbur gibi hissediyordum. Ama hiç olmadığım kadar da emindim. Bu yüzden gidip Ardanın yanağını öpmüştüm.. Arda ufak bir tebessüm etmişti. Bu çok hoştu."
-Gözlerinizi açabilirsiniz
İsak: ee kimi öptün
-söylemek zorunda mıyız ya"İsakla konuşurken Ardayla göz göze geldik. Aşırı utanmıştım.. Hemen gözlerimi kaçırdım."
Minel: belli olduğu kimi öptüğü
"diyerek sırıtıyordu. Minelin omzuna hafif bir şekilde vurmuştum. Gülüşürken telefonum çalıyordu. Abimin seminere beraber gittiği Mert abi arıyordu. Telaşla telefonu açtım."
————————————————————-
-Alo! Mert abi! İyi misiniz!?
M: alo lavin?
-Mert abi benim
M: tamam. Bak sakin ol tamam mı? Abin iyi. Şu an yanımda, doktorlar yardım ediyorlar. Bizim kaldığımız spor tesisi çöktü. Enkaz altındaydık. Ama çıkartıldık. Eğer müdürünüze haber vermeseydiniz belki de daha enkaz altında olacaktık. Çıkalı 1 saat oldu. Ali koç buraya hem sporcular için, hem de diğer depremzedeler için yardım gönderecek. Abin senin okul çıkışına uygun saatte oralarda olacak. Sen okul çıkışında Arda ve İsak ile beraber tesisimize gelin. Orada buluşalım ve gönderilecek yardımlar içim destekte bulunun.
-Tamam.. Tamam.. Mert abi aradığın için çok sağ ol.. Nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum.. İyi olduğunuza çok sevindim.. Sağ sağlim gelin.. Kapatayım ben artık, çok fazla tutmayayım seni. Görüşürüz Mert Abi.
M: Görüşürüz lavincim..
————————————————————-Sevgili okurlarım.. Bölümü beğendiyseniz oylamayı, yorum yapıp takip etmeyi lütfen unutmayın.. Şimdiden teşekkür ederim. 💕
sosyal medya hesaplarımı takip etmek isterseniz:
Tiktok: 10fenerxwq
İnstagram: 19fenerimxx07
Takip ederseniz çok sevinirim. Teşekkürler 🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.