"32"

1.1K 46 18
                                    

"Saat 00.12"

"Ardanın yüzünü biraz daha izledikten sonra uykumun geldiğini farkettim ve ellerimi Ardanın beline sararak uykuya dalmaya çalıştım."

"Gözlerimi kapattım ama bu sefer işe yaramamıştı, uyuyamıyordum. Aklımda binlerce soru, hepsi cevapsız."

"Cevapsız sorularımı düşünmeyi bir yana bırakıp gerçekten uykuya dalmak istiyordum."

"Bu sefer denedim ve evet uykuya dalabildim."

"..."

"Saat 09.07"

"Sabah Ardanın odasına giren güneş ışıklarıyla gözümü açtım. Aynı benim odamdaki gibi odalarımız aynı tarafa bakıyordu."

"Pencereye dönük olan kafamı Ardaya doğru çevirdiğimde uyanmış ve beni izliyor olan Arda ile göz göze gelmiştik."

"Ellerimi Ardanın yanağına koydum ve dudağına bir øpucuk bıraktım."

-Günaydın Sevgilim.
Arda: Günaydın birtanem.

"Ardanın yeni uyanmış erkeksi sesi gerçekten çok etkileyiciydi.."

"Bir yarım saat daha Ardanın yüzünü izledikten sonra yattığım yerden doğruldum ve kafamı bacaklarımın üstüne koyup pencereden dışarıyı izlemeye başladım."

-Odalarımız aynı yere bakıyor.
Arda: ne güzell
-dimi

"Yatağın hareket etmesinden anladım ki Arda da yattığı yerden doğrulup bana doğru yaklaştı ve ellerini belime dolayıp ensemden øpmüştü."

"Arda öptükten sonra yüzümde ufaktan bir gülümseme oluşmuştu.."

"Çok geçe kalmak istemiyordum bu yüzden yataktan kalkmıştım. Önce üzerimi değiştirdim daha sonra da Arda yatağını toplarken ona yardım ettim. Çantama eşyalarımı koyuyordum, yarın bayramdı sabah erken kalkıp abimle bir yerlere gidecektik daha sonra da turnuva için Antalyaya gidecektik."

"Çantamı toparladıktan sonra Ardayla beraber aşağıya indik önceden Ailesiyle bayramlaştım sonra onlar gitti kapıda biraz Ardayla konuştuk."

-Beraber geçireceğimiz ilk bayram olacak heyecanlı mısın?
Arda: Evet, hemde çok heyecanlıyım.. Sen?
-Evett bende en az senin kadar heyecanlıyım sevgilim.

"Arda bana bakıp gülümsemişti, daha sonra biraz yaklaşıp eliyle belimi kavramıştı, burunlarımız birbirine değiyordu."

"Ardanın nefesini hissedebiliyordum.. Bir insanın nefes alışı bile bu kadar mükemmel olabilir miydi?"

Arda'dan:

"Lavin'in o güzel yüzüne gerçekten insan dayanamıyor, daha fazla dayanamadım ki kendimi Lavin'in dudaklarında buldum.. Onu öpmek bambaşka bir histi.."

"Lavin'in dudaklarında biraz kafamı dinlendirdikten sonra geri çekildim ve bu sefer vedalaşmamız gerekiyordu.."

-Görüşürüz bir tanem..
Lavin: görüşürüz sevgilim, seni çok seviyorum..
-ben daha çok seviyorum..
Lavin: yarın görüşürüz
-görüşürüz..

"Lavin ile son bir kez daha sarıldıktan sonra artık gitmişti.."

"Lavin gititkten sonra bende eve girdim, odama çıkıp biraz yatağa uzandım."

"Telefonumu elime aldığımda Minelin bana mesaj attığını gördüm. Bir türlü peşimizi bırakamamıştı."

—————————
0546....... ~Minel Uysal

Minel: Arda selam, sana o gün bulunduğum davranıştan dolayı özür dilerim.. Beni affedebilir misin?

-Hayır Minel seni affedemem. Ayrıca o gün davranışta bulunduğun kişi ben değildim, Sevgilimdi. Hatırlatayım dedim, iyi günler. Bir daha yazmassan Sevgilim ve ben çok mutlu oluruz.

—————————

"Telefonumu komidinin üzerine koyup aşağıya indim."

Lavin'den:

"Uzun süren yolun sonucunda eve varmıştım. Eve girdiğimde abim aşağıda yoktu, seslendim meğer yukarıdaymış."

"Ceketimi kapının yanındaki askılığa asıp odama çıktım, eşyalarımı yerleştirdim, üzerime rahat bir şeyler giyip saçımı yaptım ve abimin odasına gittim."

-Naber bayındırrr
Altay: İyidir canım senden naber
-iyi valla nolsun, sana bir şey diyeceğim.
Altay: He söyle
-Yarın bayram biliyorum ama kız futbol alt yapısını ve Ardaları turnuvaya götüreceklermiş okulla ilgili yani, gidebilirim dimi.
Altay: sen zaten okulun kız futbol takımındasın, peki nerede olacakmış?
-Antalya'ya gidecekmişiz
Altay: iyimiş.
-Sen yarın ne yapacaksın?
Altay: sabah beraber kalkar kahvaltı ederiz, sonra annemle babama gideriz, yetişiriz herhalde. Benim de sonra antrenmanım var. Bayram haftası full antrenman koymuşlar ya.
-Ay kıyamam sanaa
Altay: abin yorgunluktan ölücek anladığın
-anlamaz mıyımmmm
-ha bu arada yarın bizi otobüs götürecek, otobüsler de saat 14.20 gibi kalkıcakmış
Altay: ohoo 10 kere yetişiriz biz sıkıntı yok o zaman
-ohh mis mis

Sevgili okurlarımm. Herkesin ramazan bayramını en içten dileklerimle kutlarım. Mutlu bir bayram geçirmenizi dilerim.. Bölümü beğendiyseniz beni takip edip bölüme yorum yapmayı ve oy atmayı lütfen unutmayın. Şimdiden çok teşekkür ederim. 🤍

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin