28 Mart 2024.
Sabah saat 10.45."Bugün hemen hemen tam 9 ay oluyordu oğluma hamile kalalı."
"Uyandığımda kendimi çok rahat hissediyordum, ayrıca aşırı mutluydum sebebini bilmediğim halde."
"Sabah kalktığımda Arda yanımda değildi, çünkü bugün sabahtan antrenmanı vardı."
"Serap annem ve Ümit babam o geceden sonra dönmüşlerdi, abim ise yalnız kalmamam için benimle kalmıştı."
"Sabah kalktıktan biraz sonra aşağıya indim, çünkü kahvaltıyı hazırlayacaktım."
"Abim erkenden kalkmış olmalı ki salonda oturuyordu."
-Günaydın abicim..
Altay: günaydın canım, nasıl hissediyorsun?
-biraz ağırlaşmış ama iyiyim..
Altay: yardım edeyim mi?
-gerek yok ben hallede- ahh!!"Abim hızlıca oturduğu yerden kalkıp yanıma gelmişti."
Altay: Lavin ne oldu??
-bilmiyorum aahh!! Sancı girdi karnıma.."Elimle karnımı tutarken kafamı aşağıya indirdiğimde akan suyu görünce tedirgin olmuştum.."
-abi geliyor..
Altay: ne geliyor
-abi oğlum geliyor, ardayı ara aahh!!"Abim beni oturtup hızlıca ardayı aradı ve ardanın gelmesi 5 dakika bile sürmemişti neredeyse."
"Yavaşça beni arabaya bindirdi abim, hastaneye doğru yola çıkmıştık."
"Abim o sırada serap annemlere haber veriyordu."
"Hastaneye biraz sonra gelmiştik. Beni sandalyeye oturtup doğumhaneye götürüyorlardı.."
"Sandalye hızlı bir şekilde doğumhaneye giderken Arda elimi asla bırakmıyordu ve bana "sakin ol." "Halledeceksin." "Nefes al.." "korkma güzel kızım." Gibi şeyler söylüyordu.."
"En son doğumhaneye girerken ağlıyordum, Arda da ağlıyordu çünkü, ya doğumdan çıkamazsam? Kendimi geçtim ya oğluma bir şey olursa? Ne yapardım, ne yapardı.."
"Bütün acılarımı unutup son kez olup olmadığını bilmediğim halde Arda'ya sarılması için kollarımı açtım ve gelip sarıldı.."
-ben de, oğlumuz da o doğumdan çıkacak bir tanem.. gözün arkada kalmasın..
Arda: sizi çok seviyorum, iyi ki varsınız.."Arda bir anda geri çekilip dudağımdan öpmüştü.. İhtiyacım vardı evet, ve o bunu hissetmişti.."
"Artık Ardaya el salladıktan sonra içeriye girmiştim, doğuma alınmıştım.."
Arda'dan:
"Lavinimin doğumdan çıkması saatler sürmüştü. Ne olmuştu acaba, bir şey mi vardı? Doğumhane kapısının önünde volta atmadan duramıyordum. Kafamda çeşit çeşit sorular vardı. Kafamdaki sorulardan birinin cevabını bulacakken içeriden ağlayan bir bebek sesi gelince anlamıştım. Sorumun cevabı oğlumdu.."
"Oğlumun sesini duyunca gözlerimden akan yaşlara engel olamadım.. Yanıma gelen Altay'a sıkıca sarıldım. Öz abim olmasa da bana abilik hissiyatını vermişti, her koşulda, her zorlukta da yanımda olmaya çalıştı.."
"Doğumhane kapısından çıkan doktorun yüzünün güldüğünü görünce rahatlamıştım."
Doktor: Eşiniz ve oğlunuz gayet iyi, endişelenmenizi gerektiricek bir durum yok. Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.