"19"

1.5K 59 35
                                    

Minel: nasıl yani, siz sevgili misiniz?
Arda: evett
-bir şey mi oldu minel? Yüzün soldu?
Minel: yok hayır canım ne olacak çok sevindimm.

"Minelin suratında somurtkan bir ifade olmuştu. Bu beni aşırı rahatsız etmişti.."

İsak: teneffüs bitti ya neyse öbür teneffüs biz gelelim yanınıza
Minel: olurr. Size iyi derslerr
Arda: size dee.. Ayrıca, görüşürüz benim canım sevgilimm
-görüşürüzzz

"Teneffüs bittiği için sınıflara gidiyorduk. Sınıfa giderken birisi bana koluyla çarpmıştı. Arkamı dönüp kim olduğuna baktığımda. O kişinin Hazal olduğunu görmüştüm."

"Derdi neydi bunun? Ardayla sevgili oldum diye etekleri mi tutuşmuştu? Arda ve isak'ta bize bakıyordu."

Hazal: pardon canım kolum çarpmış
-koluna hakim olursun bundan sonra
Hazal: niyeymiş o?
-benimde elim falan suratına çarpar da ağlarsın sonra ondan diyorum.

"Göz devirerek sınıfa doğru gitmeye başladım."

Minel: çok ağır konuştun ya
-az bile ona
Minel: neyse hadi sınıfa girelim artık

"Minele cevap vermedim. Çünkü ona ayrı sinir olmuştum. İlk olarak Ardayla sevgili olduğumu söylediğimde surat asmıştı. Daha sonra da bana Hazalı korudu. Hiç sevmediğim hareketler."

"Sınıfa girip sırama oturmuştum. Benden biraz sonra da hazal girmişti. Bana ters ters bakıyordu. Tanımadığım insanlar bana ters ters bakıyor çok komik. Gerçekten."

"Dersimiz matematikti. Matematik derslerini seviyordum, dikkatlice dinler soruları da rahatlıkla çözebiliyordum. O yüzden bu ders güzel geçmişti."

"Teneffüs olduğu zaman Minel'i beklemedim ve direkt Ardaların sınıfının kapısına gittim. Aslında bu teneffüs onlar gelecekti ama Ardayla tek dolaşmak istemiştim.. Ardaların hocası çıktıktan sonra Arda ile göz göze geldik. Hemen yanıma geldi."

Arda: biz gelecektik yanınıza, bir şey mi oldu?
-Yok hayır. Bu teneffüs seninle tek olmak istiyorum..
Arda: tamaam. İsaka haber vereyim ben.
-Burada bekliyorum.

"Arda isaka haber vermek için sınıfa girdi. O sırada Hazal geldi. Bu kıza bugün ne oluyordu?"

Hazal: aa ardaa!! Selaammm.. nasılsınn!!??

"Ardaya garip bir şekilde bakmıştım. Ama Arda cevap vermeden eli tutup beni bahçeye doğru götürmüştü. Bunu yapması içimdeki kelebeklerin hareketlenmesine sebep olmuştu.."

-Hazal'a neden cevap vermedin?
Arda: hazal kim?
-Boşver çokta önemli değil dahdjsj
Arda: hahahwj. Önemsemediğim için cevap verme zorunluluğunda bulunmadım.
-tamam sevgilim..

"Arka bahçeye doğru ilerliyorduk.. Okulun çoğu ön bahçede olduğu için Arka bahçede neredeyse, hatta hiç kimse olmuyordu. Rahat olabilirdik.."

"Arka bahçede bir banka oturmuştuk. Kafamı Ardanın omzuna yaslayarak derin bir iç çekmiştim.. o da elini omzuma atıp sarılmıştı.."

"Kokusunu içime çekmeyi uzun zamandır hayal ediyordum. Ama sabretmeyi bildiğim için bu hayalimi gerçekleştirdiğimi düşünüyorum.. Burada tek çabalayan bendim, ama başardığım için Ardanın beni gerçekten sevdiğini düşünüyordum.."

"Onun omzunda huzur buluyordum. Benim ilacımdı o.."

"Ama şu an aklıma asıl takılan kişi Minel'di.. Tek çıkmama rağmen arkamdan seslenmedi, Ardayla sevgili olduğumu söylediğimde surat astı ve ayrıca bana hazalı savunmuştu.. Neler oluyordu?"

"Bu sefer derin bir -of- çekmiştim.."

Arda: iyi misin?
-bilmiyorum..
Arda: hey, ne oldu?
-acaba sevgili olduğumuzu söylemese miydik?

"Arda bir anda ciddileşip yüzünü bana döndü."

Arda: nasıl yani, gizli gizli mi sevgili olacaktık?
-hayır ya of bilmiyorum işte.. Minelin tepkisi kafama takıldı
Arda: haa sen onu diyorsun..
-sen ne anladın?
Arda: boşver ya
-tamam peki
Arda: Minelin tepkisi benim de çok garibime gitti
-dikkat çekmeyecek gibi değildi ki
Arda: haklısın güzelim
-güzelin miyim gerçekten
Arda: sadece benim güzelimsin..
-seni çok seviyorum..
Arda: ben daha çok..

"Kafamı tekrar omzuna yasladım. Teneffüsün bitmesine 5 dakika kalmıştı. Omzunda biraz daha vakit geçirmiştim.. 3 dakika kala kalkıp ön bahçeye ilerledik. Keşke ilerlemeseydik. Ön bahçeye girdiğimizde ilk gördüğüm şey Minelin Hazallar ile konuştuğuydu. Umursamıyormuş gibi yapıp Arda ile içeriye girdik."

"Arda beni sınıfıma bıraktı, ve yanağımdan öpüp vedalaştık. Daha sonra sınıfa girip sırama oturdum. Kitapta çözdüğüm sorulara bakıyordum ki içeriye Minel girdi."

Minel: e yanıma gelmedinnn
-arkadaşlarınla beraberdin
Minel: ama sende sevgilinin yanına gittin
-en azından senin düşman olduğun eski sevgilin değil arda
Minel: ...
-ne?
Minel: Ş-şaka yapıyorum tabii mi ya djwjdj
-gülmedim
Minel: kızma hadi hoca geldi yerime gidiyorum ben

"Minele dediğim şey umarım dediği gibi şakadır.. umuyorum ki. Toplamda 2 derse daha girmiştik ve 1.30 saatlik öğle teneffüsüne ulaşmıştık. Yarı dakikası yemek yiyip sonra da antrenmana gidecektik. Bu yüzden okuldan ayrılmamız gerekiyordu. Arda ve ben beraber gidecektik.."

"Teneffüs zili çaldığında Arda bizim sınıfın kapısında beni bekliyordu. Çantamı alıp sınıftan çıkmıştım. Ardayla beraber yemekhaneye doğru ilerlemiştik."

"Yemekhaneden yemeklerimizi yiyip çıkmıştık. Kapı önünde bizim arabamızı bekliyorduk. 10 dakika içerisinde gelmişti. Arabaya binip gideceğimiz tesise doğru yol almaya başlamıştık."

"Ardanın omzunda 1 saatlik yolun sonucunda uyumuştum.. Arda da saçlarımı okşuyordu.."

"Geldiğimizde Arda beni öperek uyandırmıştı.."

—————————-—————————-——

Sevgili okurlarımm.. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Takip etmeyi, bölümü oylamayı ve yorum atmayı lütfen eksik etmeyin.. Şimdiden teşekkür ederim 💙

Sizce Minel doğru mu söylüyor ?? Yorumlara tahmin ettiklerinizi yazın!

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin