"Abimle konuştuktan sonra telefonu kapattım ve Arda'ların takımı izlemeye başladım."
"Maçın başlamasına az zaman kala Talya ve Zeynep'te yanıma geldiler."
"Ardaların oynayacağı takım Vavacars Fatih karagümrük'tü."
"Fatih karagümrük ne zor, ne de kolay bir takımdı. Orta seviye diyebiliriz, ama şu anda küme düşme tehlikesindeler."
"Neyse, bizi ilgilendirsen onlar değil."
"Biraz sonra hakem düdüğü çalıp maçın ilk yarısını başlatmıştı."
(...)
Spiker: Evet Genç Fenerbahçeli taraftarlar, az önce kadın petrol ofisimizi izlemiştiniz, şimdi ise u19 karşınızda. Dakika 17 Fenerbahçe de Yusuf hareketlendi, Yusuf köşede, Pasını attı Arda'ya ve ARDAAAAAAAAA GOOOOLLLL!!! FENERBAHÇENİN GENÇ YILDIZI ARDA GÜLERDEN NEFİS BİR GOOLLL!!!
-KIZLAR GOLLL!
Zeynep: ASİST YUSUFUMDANN!
Talya: ay siz ne tatlısınız öylee, bende efeyle inşallah..
-olursunuz hayatım olursunuzz"Arda gol attıktan sonra elleriyle bana kalp yapmıştı, aynı benim ona yaptığım gibi.."
Arda: SENİ ÇOK SEVİYORUM LAVİN!
-BENDE SENİ!!"Mutluluğumdan ağlayacaktım şimdi.. Bu çocuk nasıl bu kadar iyi olabiliyor?"
"Arda'nın golünden sonra takımın çabası çok iyiydi, ama ilk yarı 1-0 bitti. Umarım 2. Yarı da 3-0 yapabiliriz o skoru."
"İlk yarı bitince Arda hemen tribünlere geldi ve maçtan beri bu anı bekliyormuşçasına dudaklarını dudaklarımla buluşturdu.."
"Beni öptüğünde içimde oluşan hissin bir tarifi yok.."
"Arda biraz sonra geri çekildi ve ellerini yanaklarıma koydu ve yüzümü okşamaya başladı.."
Arda: İyi ki varsın..
-sen de bir tanem!"Ardanın ellerini çekmesini beklemeden hemen kendimi onun kollarına bıraktım ve sıkıca sarıldım."
-huzurum..
Arda: bebeğim.."Şu an o kadar güvende hissediyordum ki, Anlatamam."
"Geri çekilip Arda'ya aşağıya gitmesi gerektiğini söyledim. Çünkü 2. Yarı başlamak üzereydi."
"Arda aşağıya indi, ben de yerime oturdum, kızlarla birlikte maçı izlemeye başladık."
Spiker: Fenerbahçenin Genç taraftarları, tekrardan beraberiz. Abdülkadir bitigen 2. Yarı düdüğünü çalarak maçı başlattı.
(...)
Spiker: dakika 25, Top Arda Gülerde, Arda ilerliyor ve olamaz! Arda güler topu kaleye hedeflemişken ayağına rakip takımdan Ata polar çelme taktı ve kafasını kale direğine çarptı, sağlık ekipleri şu anda sahaya girmiş bulunmakta. Ve Abdülkadir bitigen Ata Polat'a kırmızı kart!
-kızlar Arda.. Kafasını vurdu bir şey oldu iniyorum ben!
Talya: ya dur saçmalama seni sahaya almazlar şu anda otur izle, maçtan çıkarsa o zaman gidersin.
-off"Kendi kendimi yiyorum şu anda resmen. Arda kafasını çok kötü çarptı, umarım bir şey olmamıştır.."
Spiker: evet sağlık ekipleri arda gülerin durumunun şu anda normale döndüğünü söylediler, ama oynayabilecek durumu olmadığını da söylediler, Arda sahadan çıkıyor ve yedek klübesine gidiyor. Onun yerine oyuna girecek olan Efe Mızrakçı arkadaşına geçmiş olsun diyerek maça giriyor.
-kızlar ben iniyorum ya!
Zeynep: tamam hadi git bi bak"Kızlara görüşürüz dedikten sonra aşağıya yedek klübesine indim. Ardanın olduğu tarafa giderken beni, o manzarayı görmemem için tutan birini kollarımda hissettim, İsak.."
-İsak bırakır mısın lütfen!
İsak: yenge bence görmemelisin şu an Arda'yı.
-neden, ne kadar kötü olabilir?!
İsak: Lavin gel yukarı çıkalım hadi, lütfen."İsak'tan kurtulup Ardanın yanına gittim ve gördüğüm manzara ile kalbime bir ağrı oturmuştu.."
"Arda'nın kafası kanıyordu.. Eline verdikleri buzu kafasına tutuyordu. Kendimi tutamadım ve ellerimle ağzımı kapatıp ağlamaya başlamıştım.."
"Arda'nın yanına ufak adımlarla yaklaştım ve yanına doğru eğildim."
-Arda.. Bu halin ne sevgilim..?
Arda: L-lavin?
-burdayım sevgilim, yanındayım.."Arda zar zor kaldırdığı elini saçlarıma koyup okşamaya başlamıştı.."
-Hastaneye falan götüremez miyiz niye öyle bakıyorsunuz?
u19 t. direktörü: Lavin hanım endişeniz konusunda haklısınız ama Arda Bey'in durumu gayet iyi. Kafasındaki kan da gayet normal. Direğe sert bi şekilde kafasını sıyırdığı için.
-tamam, peki. Arda'yı tribüne çıkartabilir miyiz?
t. direktör: şu an sabit kalması gerektiği için hayır, ama tahmin ediyoruz ki maç sonuna yaklaşırken iyi olacağından o zaman çıkartabilirsiniz.
-tamam, teşekkürler."Herkes gittikten sonra yerden kalkıp Arda'nın yanına oturdum ve elini tuttum."
-Sevgilim.. Çok korkuttun beni..
(...)
—————————-
selam sevgili okurlarım, bölümü nasıl buldunuz? eğer bölümü beğendiyseniz; beni takip etmeyi, bölümü yorumlamayı ve bölüme son olarak oy atmayı eksik etmeyin.
🥰🙏🏻
şimdiden teşekkür ederim, iyi okumalar! 🙋🏼♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.