Arda: canım yanıyor..
-anlıyorum, kafandaki yara biraz derin ama endişelenicek kadar değil sevgilim.
Arda: gitmek istiyorum..
-maç bitsin öyle gideceğiz sevgilim, sabret biraz daha..
Arda: maç kaç kaç?
-3-0 öndesiniz.
Arda: güzel.."Ardanın elini hala sıkıca tutuyordum. Maç şu anda uzatmalara kalmıştı, 90+3'teydik. Yani maçın bitişine 3 dakika vardı."
"O 3 dakikayı beklememek için gidip İsak'ı çağırdım."
"İsak geldi İkimiz Ardanın yanında durarak onu otobüse doğru götürdük, yanımızda Talya ve Zeynep'te geldi. Yusuf ve Efe maç bittikten sonra geleceklerdi."
"Ardayla beraber ikili koltuklardan birine oturduk ve Ardanın kafasına tuttuğu buzu elinden alıp ben tutmaya başladım."
-acıyor mu bir tanem?
Arda: senin ellerin nasıl benim canımı yakabilir?
-anlaşıldı, iyileşmişsin sen."Ardanın yarasına buzu tutarken yüzlerimizin arasında çok az denilebilecek bir mesafe vardı, Arda'nın nefesini hissedebiliyordum."
"Arda'nın dudaklarıma baktığını farkedince dayanamayıp kendimi onun dudaklarında buldum."
"Biraz onu öpmeye doyduktan sonra geri çekildim ve boşta olan elimle ardanın yanağını okşadım."
-senin canın yanınca, ben paramparça oluyorum resmen..
Arda: iyi ki varsın..
-sende.."Maç bittiği zaman oyuncular soyunma odasında hazırlanıp otobüslere gelmişlerdi, bizde otele doğru hareket ettik."
"Otele geldiğimizde Arda'dan ayrılmak hiç istemiyordum, onu bu halde bırakmam ise hiç."
"Arda ve bizimkiler ile beraber odalara doğru ilerliyorduk, geldiğimizde kapıların önünde duraksadık."
-ben Arda'yı yalnız bırakmasam?
Yusuf: nasıl olacak o?
-sen zeyneple kalmaz mısın?
Yusuf: kalırım da,
Zeynep: e hadi gel o zamann
-efe?
Efe: yengem?
Talya: aslında biz de beraber kalabiliriz efecim?
Efe: olur hep beraber takılırız odada..
İsak: bende geleyim o zaman"Hepsi bizim odada kalacaktı, çiftlerimizi yollamıştık ama isak'ın hala bir sevgilisi yoktu."
"Ona da bulacağız birini elbet."
"Arda ve ben de odaya geçmiştik. Arda üstündekileri çıkartamadan kendini yatağa bırakıverdi."
"Bende kendimi Ardanın yanına doğru bıraktım.."
"Kafamı Arda'nın omzuna doğru yasladım."
-yıkanmamız ve üzerimizi değiştirmemiz lazım..
Arda: hiç yıkanacak gücüm yok..
-yardım ederim sana, istersen tabii.
Arda: o zaman beraber duş alalım.
-ben senin yıkanmana yardım ederim, sen gerisini halledersin sevgilim.
Arda: peki. 🥺
-alınganlık yapmak yok amaa?
Arda: taamam hadi"Ardanın üzerindekileri çıkartmasında yardımcı oldum, sadece boxer'ı ile kalacak şekilde."
"Arda'yı duşta bir bebekmiş gibi yıkamaya başlamıştım."
"Vücudu resmen mükemmel kelimesinin beden olmuş haliydi."
"Karın kasları, fiziği.. Her şeyi ile mükemmel di."
selaaammm, sevgili okurlarım.
biliyorum bölüm biraz kısa ama en yakın zamanda 1000 kelime belki daha fazla olacak şekilde bölüm gelicekk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.