"20"

1.5K 53 25
                                    

Arda: hadi kalk uyuyan güzelim.. Geldik.
-tamam kalkıyorum..

"Uyuyan güzelim miiii.. o sözüne bitmiştim resmen.."

"Neyse daha çok belli etmeden ben kendi tesisimin olduğu kısıma geldim, Arda ise kendi tarafına gitti. Soyunma kabinlerine girdim ve çantamdan formalarımı çıkartıp giymeye başladım.. Formamı giyerken içeriye Minel girdi onunla konuşmadım. Hatta konuşma dahi açmamıştım. Ama o benimle konuşmaya çalışıyordu, ben ise asla taviz vermiyordum."

"Formalarımı giyip hazırlandım ve soyunma kabinlerinden çıktım. Telefonumu falan çantada bırakmıştım. Minel ise ben çıkarken içerideydi."

"Sahanın kokusunu içime çektim.. Benim evim Fenerbahçe idi.. bu sahalar benim için her şeydi. Canımdan öte.. çok seviyordum."

"Isınma eşim ile biraz paslaştık.. Kalecimiz ile şut çalıştık vs vs bugün hazırlık maçımız vardı. Ve diğer oyuncuların antrenmanlarıyla normalde aynı saatte bitiriyorduk, ama bizim antrenman saatinden sonra maç olduğu için izlemeye geleceklerdi. Ve daha sonra abim ile beraber dönecektik."

"Maçın başlamasına 15 dakika kala Abim, Arda ve tabii ki diğer ekip de onlarla beraber tribünde yerlerini aldılar. Arda bana el sallayıp eli ile aşağıdan gizlice kalp yapmaya çalışıyordu. O haline gülmüştüm bende ona öpücükle karşılık vermiştim.. Uzaktan öpücük göndererek.."

"15 dakika hızlıca geçmişti ve maç başlıyordu. Karagümrük ile oynuyorduk."

"Zaten rakip kolaydı. Çerez bir maç olacağına emindim. Ben yine orta sahadaydım, hoca mineli beke koymuştu. Normalde defans oynardı ama, neyse beni ilgilendirmez."

"Maç onlardan başlıyordu. Karşı takımdaki bir kızın yanlış pas atması sonucunda top bana gelmişti koşarak kaleye doğru gidiyordum. Yanımdan delfin geliyordu. Çok güzel bir asist yaptım ve topu delfine attım ve gol oldu.."

"Önümdeki rakiplere acımıyordum önüme geleni yere atıyordum. Tabii ki faul olmadan."

"Maçın ilk yarısı bitmişti 4-0 öndeydik. 3 gol benden, 1 gol delfin ve 1 asist de bendendi. Kendimi bu konuda fazla yetenekli bulduğumun farkındaydım. Özgüveni aşırı yüksek olan birisiydim. Ama bu durumdan hiç rahatsız değildim."

"Minel bek'te oynadığı için orta sahadaki performansı yoktu. Belki de kendini Ardaya güçsüz gösterip ilgi görebileceğini sanıyordur. Yazık."

"Neler düşünüyorum ben ya öf. Neyse oturup birazcık su içtim. Daha sonra ayağa kalkıp sahaya gidiyordum ki teknik direktörümüz ve minelin konuşmasına şahit oldum."

:
Teknik direktör: Minel 2. Yarıda senin yerine başkasını koyacağım sağ bek'e
Minel: hocam ama neden??
Teknik direktör: ilk maçta yediğimiz gollerden birinin sebebi sendin. Topu yanlış çıkarttın. Ofsayt olmasaydı gol atmış olacaklardı.
Minel: hocam ama ofsayttı zaten ne olacak?
Teknik direktör: ceza mı vereyim istiyorsun!
Minel: peki hocam..

"Minel kalktığı gibi geri oturmuştu. Onun adına üzülmüştüm ama maça odaklanmam gerekiyordu bu yüzden daha sonra kafama takacaktım. Şu an değil."

"Maç başlamıştı, gayet iyi gidiyorduk. Bizim yedek kulübesinin olduğu tarafa doğru koşarken ağlama sesleri duymuştum. Kulübeye yaklaştıkça artıyordu dönüp baktığımda ise.. Minel ağlıyor.. Arda da onun yanında onunla konuşuyordu! Ve minel kafasını ardanın omzuna koymuştu! Çıldırmak üzereydim!"

"Onlara bakarken yüzüme gelen sert şut ile yere yığılmam bir olmuştu."

"Ve en son duyduğum ses abimin "LAVİN DİKKAT ET!" Demesiydi."

"Gözlerimi en az yarım saat sonra sahanın ortasında açmıştım. Hastaneye bile götürmemişler sahanın ortasında geberip gidecektim."

————————————————————-

Sevgili okurlarımm.. Bölüm kısa oldu çok üzgünüm ama elimden bu kadarı geliyor. Okullar açıldı ve ben sabah 7 de derse giriyorum öğlen 14.20 gibi dershanem var o da 17.30 da bitiyor lgs öğrencisiyim ve akşam çalışmam gerekiyor. Tabi bu da erken yatmam gerek demek o yüzden elimden gelen bu. Ama hafta sonu daha uzun ve günde 2 bölüm atmayı düşünüyorum.
Bu bölümü oylamayı, yorum yapmayı ve beni takip etmeyi unutmayın lütfen. Şimdiden teşekkür ederim 🤍

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin