"4"

2.4K 85 16
                                    

"Uzun süre minele anlattım minel beni hem şaşkın, hem de mutlulukla dinliyordu."
-yaşarken ben bile bu kadar içten gülmemiştim kızım
Minel: keşke isakla bende böyle şeyler yaşasam
-yaşatırız hayatım hahssjwh
Minel: off
-ayy hadi bak çıkıyolar
"Minel kafasını direkt sahaya çevirdi bizim oyuncular çıkıyordu.."
-ardanın güzelliği der susarım..
Minel: laviin
-off öyle deme
"Diyi minele bakıp güldüm minelin de yüzü sahaya dönüktü"
Minel: arda sana bakıyo kızım alo
-ne ne ne
Minel: tamam dur panik yapma yavaşça dön yüzünü ama gülmeyi unutma
-sırıtarak mı döneyim salak
Minel: ne yapıyosan yap ama dön yüzünü
-taammam dönüyom
"Yavaşça yüzümü döndüm ve arda bana bakıyordu.. göz göze geldiğimiz an kalbim öyle atmaya başlamıştı ki bayılacaktım resmen.. sonra Milli Marş okunmaya başladı Arda ile hala bakışıyorduk. Marş bitince oyuncular yerlerini aldı ve maç başlamıştı.. 15 dakika sonra arda düştü.."
-Arda.. minel.. Ardaya bişey oldu!
Minel: dur sakin ol. Kalkar şimdi, ama fena düştü.. yani.
-minel ekipler falan gidiyo bişey olmasın!
"Elim ayağıma dolaşmıştı aşırı tedirgindim.."
-bir şey olmaz dimi minel..
Minel: yok bak kalkıyor şimdi oyuna giricek bak demek ki iyi.
-evet huh..
"Yüreğimden bir ağrı azaldı kalktığını görünce.."
Spiker: FENERBAHÇENİN GENÇ YILDIZI ARDA GÜLER.. 10 NUMARA FORMASIYLA KALEYE DOĞRU GİDİYOR ARDA VE ARDA İŞTE GENÇ YILDIZIMIZ VE ARDAA GOOOLL GOOOL GOOLLLL!!
"Olduğum yerden zıplayarak alkışlamaya başladım. O sırada Arda bana baktı ve eliyle beni gösterdi.. Yani, gol benim için miydi?"
Minel: laaann ne yaptığını gördün mü ardanın. Eliyle seni gösterdi resmenn!!
-evet gördüm.. Minel, çok mutluyum şu anda!
"Minel ile birbirimize sıkıca sarıldık. Daha sonra maçın ilk yarısı bitti, ilk yarıda hakemin hataları çok fazla olmuştu altay'a gereksiz sarı kart, verilmeyen penaltılar, ADS oyuncularının sert çıkışları, batshuayi'nin yere ittirilmesi.. Ve daha çok şey.. Umarım 2. Yarı da böyle olmaz.. İlk yarı sonucu Fenerbahçe:1 / Adana demir S: 0
Umarım maç sonucu aynı şey olur.. Maçta gerçekten söylüyorum iyi olan tek şey; Abim, Arda, Ferdi ve Valencia'ydı. İnanılmaz bir maç olacak gibiydi.. bunları düşünürken tribüne arda yanımıza geldi 8 dakika kalmıştı maçın başlamasına.."
Arda: golümü beğendin mi?
-evet çok güzeldi :)
"Bir cesaretle ardanın yüzünü avuçlarımın içerisine aldım ve.."
- 2. Yarıda senden aynı performansı bekliyorum.. Çok iyiydin..
"Arda gözleri çok az dolmuş şekilde bana sıkıca sarıldı ve tekrar gözlerimin içine bakmak için geri çekildi."
Arda: senin için yapacağım..
"Ardayla birbirimize bakakaldık, o sırada jesus ardaya seslendi."
Jorge Jesus: Arda! a partida começa! (Maç başlıyor arda)
Arda: gitmem gerekiyor. Maç sonrası görüşürüz.. :)
-görüşürüz :)
"Arda yüzümü okşayarak gitti.. Şu 4 dakika içerisinde yaşadıklarıma inanamıyorum! Minel de bizi şok içerisinde izliyordu."
Minel: şaka falan mı yapıyorsunuz!!
-hayır minel
"Diyerek güldüm"
Minel: sevgili olun artık o zaman ya ben bıktım bıktım sizin ilişkinizle uğraşmaktan isak askima vakit ayıramıyorum!!!!
-Mineeel sakin ol aşkım ya tamam isakla aranız bendee
Minel: off seni çok seviyorum lavinimm
-bende senii <3
"Minel ile sevgi dolu dakikalarımızı bitirdikten sonra 2. Yarı başladı ve izlemeye devam ettik maç çok heyecanlı başlamıştı.. Maçın 85. Dakikasındaydık.."
spiker: VALENCİA KALEYE DOĞRU İLERLİYOR GOL SAYILARINA BİR GOL DAHA KATMAK İÇİN YOKSA GOL MÜ GELİYOR VALENCİA İŞTE VALENCİAAAAAAA GOOL GOOOOL GOOOLL ENNER VALENCİA EŞİTTİR GOL KRALI DEMEEKK!!
-GOOOOL GOL OLDU GOOOLLL
Minel: İŞTE BU BEE
Spiker: ENNER
Taraftar: VALENCİAA
spiker: ENNEER
Taraftar: VALENCİAAAA
"Gol duygusunu yaşamak çok güzel bir şeydi.. Ama sevincimiz iki dakika sonra hakemin ofsayt olma olasılığı var dediği için kalmamıştı.."
Spiker: Evet şuan hakem ali palabıyık ofsayt kararı olabilir dediği için golü incelenmesini istemiş kararı bekliyoruz.. ve evet ofsayt.
"Arda, İrfan Abi, Abim ve Valencia hakemin yanına gitti çoğu oyuncu ofsayt olmadığını tartıştılar hakem de ofsayt olduğu kararını sonuna kadar sürdürmeye devam etti.. inanamıyorum göz göre göre golümüzü yediler.. maçın 90. Dakikasına geldiğimizde ADS bir gol attı.. Ve puan durmu eşitlendi.. Dakika 96 ve Mert Hakan Yandaş'ta bir hareketlenme oluyordu."
Spiker: MERT HAKAN YANDAŞ KALEYE DOĞRU BİR ŞUUTT VE GOOOLLL MERT HAKAN YANDAŞTAN BİR GOOLL FENERBAHÇE PUAN DURUMUNU 2'YE ÇIKARTTI
-GOOOOLLL GOOOOOLL
Minel: GOOOOOOOOLL
"Gol oldu diye sevinirken ali palabıyık tekrar itiraz etti. Adam tüm gollerimize itiraz ediyor ve kimde hiç bir şey yapmıyor şaka gibi!"
Spiker: evet az önce mert hakan yandaş'ın golüne sevinmiştik ama hakem ali palabıyık golü tekrar incelemeye gönderdi ve "elle oynama kararı" alındığı için mert hakan yandaşın golü iptal ediliyor!
"İNANAMIYORUM! tek kellimeyle rezillik tertemiz golümüz 2. Kez yenildi Gerçekten tam bir rezilsin ALİ PALABIYIK şerefisizin önde gidenisin Fenerbahçe bu sene Şampiyon olmasın diye neler yapıyorsunuz inanamıyorum!"

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin