"27"

1.3K 52 35
                                    

"Biraz sonra kafamı Ardanın omzundan çekip ona soran gözlerle baktım."

-Sen.. Ben yetim olduğum için, bana acıdığın için mi benimle sevgilisin..?
Arda: Lavin güzelim neler saçmalıyorsun? Kendine gel..
-Arda ben çok mu acınacak haldeyim
Arda: Bunları aklına Minel sokuyor değil mi?! Bebeğim biraz sakin ol ben hemen geliyorum.

"Arda çantasını bırakıp hızlı adımlarla kızlar soyunma odasının önüne gitti."

Arda: Minel çık dışarı!
Arda: Minel!

"Minelden:"
Minel: ay kızlar arda çağırıyooorr
Melis: koş koş belki bişey olmuştur
"Minel koşarak soyunma odasından çıktı."

Minel: Efendim ardaa
Arda: Ya sen hiç mi utanmıyorsun kızım!
Minel: Arda ne diyorsun anlayamadım
Arda: Gayet de anlıyorsun! Bak Minel sana iki çift laf edip gideceğim. Yoksa senin gibi kahpe bir insanla inan hiç uğraşmam. Bak Minel, Lavine onca şey yaptın. Bir de kıza Yetim mi diyorsun ya?! Hangi hakla ha? Allahın vermediği aklı nasıl kullanmaya çalışıyorsun anlamış değilim! Zorlama artık. Sana son kez söylüyorum, ben ve Lavinimden Uzak dur! Şimdi git arkadaşlarının yanında "Eski en yakın arkadaşımın sevgilisini elinden almaya çalıştım ve onun sevgilisi şimdi beni ona yavşadığım için azarlıyor" Diyerek ağla!

"Arda sinirle arkasına bakmadan adımlarını dışarıya yöneltti ve lavinin yanına gitti."

Arda: Güzelim.. Herşeyim.. İyi misin?
-Hayır değilim, berbat hissediyorum..
Arda: Hadi gel araba da geldi.

"Arda kolumdan yavaşça tutarak beni kaldırdı. Aşırı naif davranıyordu.. Beni yavaşça arabaya oturttu, yanıma oturup kafamı göğsüne yaslattı. Ve saçlarımı öptü. Daha sonra eve doğru yola çıktık. Bende uyuya kalmışım.."

"Biraz sonra Ardanın sesiyle gözlerimi açtım. Arda beni kendi evlerine getirmiş, odasına yatırmıştı."

"Biraz sonra kafamı toparlayarak yattığım yataktan doğruldum."

Arda: Günaydın sevgilim.. Nasıl hissediyorsun?
-Bilmiyorum, değişik..
Arda: Normaldir..
"Dedi derin bir iç çekerek."
-Arda..
Arda: Söyle sevgilim.

"Ardaya anlamlı gözlerle bakıp sarıldım. Kokusunu içime çekebildiğim kadar çektim.."

"Uzun sarılmamızın ardından omzumda hissettiğim ıslaklıkla Ardadan geri çekildim ve yüzüne baktım."

-Hey hey! Lütfen ağlamaz mısın?
Arda: Sen bana orda öyle diyince, çok üzüldüm lavin..
-Özür dilerim Sevgilim, amacım seni üzmek değildi..

"Ellerimi ardanın yüzüne yerleştirdim ve baş parmaklarımla Ardanın göz yaşlarını sildim.."

-Bak yanındayım işte? Değer mi göz yaşı akıtmaya..
Arda: Eğer hala öyle düşünüyor olsaydın değerdi..
-Ya sevgilim..

"Ardaya tekrar sıkıca sarıldım.. Ve evet sanırım bu sefer bende ağlıyordum.. Arda ağlayınca kendimi hiç tutamıyordum."

"Onun gözünden bir damla yaş aksa, benim canım yanıyordu. O benim bu hayattaki en değerlim.. Ona bir şey olursa ben biterim, mahvolurum.."

"Bunları düşünürken Ardaya daha sıkı sarılmaya başladım.."

-Seni çok seviyorum Sevgilim..
Arda: Bende seni Herşeyim..

"Sanki çok uzun zamandır sarılmayı bekliyormuşuz gibi uzun süre sarıldık. Ve daha sonra birbirimizden ayrılıp yüz yüze baktık. Gülmeye başladık. Çünkü biz beraber oldukça mutluyduk."

"Evde kimse yoktu. O yüzden rahat rahat takılıyorduk. Benim çok uykum gelmişti, arabada uyuklamam yetmemişti. Bu yüzden tekrar kalktığım Ardanın yatağına geri girdim."

"Ama bu sefer iki kişi olarak girdik. Ardanın içine gömülmüştüm resmen. Arda telefonundan bir şarkı açmıştı ve elini belime sarmıştı."

"Uzun süre öyle kaldıktan sonra Arda rastgele bir şey sordu."

Arda: Hayat nasıl Sevgilim?
-Bilmem, nasılsın Arda?

"Yattığım yerden kalkıp Ardaya döndüm. Bir elimi Ardanın diğer tarafına, diğer elimle de yanağını okşuyordum. Şu an onu o kadar øpmek istiyordum ki.."

"Ardanın da dudaklarıma baktığını anlayınca kendimi tutamadım ve bir anda Ardanın dudağını øptum.. O kadar harika bir histi ki.. Ardanın hoşuna gitmiş olacak ki ben geri çekildikten hemen sonra yattığı yerden doğrulup beni tekrar øpmüştü. Bu ilk sefere göre daha uzun ilerliyordu.."

"Vücudumda bir sıcaklık oluşmuştu. Karnımda normalden daha farklı bir his vardı.. Arda dudağımdan øperken bir yandan da belimi okşuyordu.."

"Biraz sonra Arda geri çekildi ve gözlerimin içine baktı.."

Arda: Her şeyin ilki güzeldir..

"Ardanın dediğini tam olarak anlamamıştım."

-Yani, ilk değil miyim, onu mu demek istedin?
Arda: Hayır, hayır sevgilim.. Çok yanlış anladın. Tabii ki ilkim sensin. Yani ilkim olarak güzeldi.. Onu demek istedim..

"Sanırım Ardanın dediğini biraz yanlış anlamış olacaktım ki dediğini açıklamadan önce biraz alındım."

-Ha anladım sevgilim, kusura bakma..
Arda: Sevgilim ne kusuru? Saçmalama lütfen.

"Arda yanağımı okşamıştı ve daha sonrasında çalan şarkıyı kapattı ve tekrar uyku moduna geçmiştik. En az 4 saat uyumuşuz.."

"Yarın Ardaların maçı vardı. Bu yüzden akşam antrenmana gidecekti. Eve gece yarısı gelecekti büyük ihtimalle."

Sevgili okurlarım,
Bu bölüm biraz kısa oldu, lütfen kusuruma bakmayın. Diğer bölümü daha uzun yapacağım.
Eğer bölümü beğendiyseniz yorum yapıp, oy atmayı lütfen unutmayın. Ve beni takip ederseniz çok sevinirim..
Şimdiden teşekkür ederim 🤍

Sizce diğer bölüm Ardayla aramız mı bozulacak? Yorumlarda tahmin edin!

Anlatamam | Arda Güler'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin