"Şampiyona gecesi Arda'nın paylaşımı."
@10ardaguler: bir hayat boyu seninim.. 🖤
4M beğenme ve 12.345 yorum.@merthakanyandas: Maşallah size. 🧿
@altaybyndr_1: kardeşimi senin gibi birisine emanet ettiğim için gözüm asla arkada kalmayacak.. 🤍
@laviinbayındır: Sevgilim.. 🤍
Yanıt: ❤️@serapkaraaslanguler: Mutluluklar canım oğlum.
Yanıt: sağ ol canım annem. 🫶🏻vs vs..
Şampiyona'dan günler sonrası:
"Aradan günler, haftalar, aylar geçmişti Arda ve ben evlenmiştik, hala Fenerbahçe de oyuncuyduk ikimiz de. Ama ikimiz için bir takım resmen savaş veriyordu, Barcelona."
"Ama ben ait olduğum yerde, Fenerbahçe de kalmak istiyordum. Arda'nın fikri ise daha farklıydı, o Barcelona'ya gidelim istiyordu."
"Ben burada kendimi daha mutlu hissediyorum, oraya gidersem nasıl alışırım diye düşünüyorum, günlerdir bu düşüncelerle yaşıyorum. Artık kafam çok ağrımıştı, cevapsız sorulardan."
"Bu gece oturup Arda ile transfer işimizi konuşacaktım, konuşmadan anlaşamazdık.."
"Saat 18.30 olduğunda kapı çaldı ve tahmin ettiğimden, bu gelen Ardaydı."
"Beş karış suratımla kapıyı açtım.."
-hoşgeldin.
Arda: hoşbulduum.."Arda yanıma gelip sarılacaktı ki onu hafifçe geri yönlendirdim."
-içeri geç konuşalım canım.
"Arda merak eden surat ifadesiyle bana baktı ve bende ona içeriyi gösterdim, koltuklardan birine geçip oturdu Arda."
Arda: canım, sevgilim, ne oldu? Korkutma beni.
-Arda.. Meseleyi biliyorsun ama ben yine de söylüyorum sana.
-Senin geleceğini inan senden daha çok düşünüyorum ama ailemizi bırakıp Barcelona'ya gitmek çok zor..
Arda: sana o kadar hak veriyorum ki, günlerdir ben de aynı düşüncedeyim.. Ama olumlu tarafından düşünmemiz bu süreçte bizim için daha önemli, biraz beni de anlasan?
-Arda ben seni zaten anlıyorum, yardımcı olmaya da çalışıyorum.
Arda: baya yardımcı oluyorsun ya sağol gerçekten, geleceğimle oynamaktan başka bir şey değil senin yaptığın.
-Arda ne diyorsun ya?
"Oturduğu koltuktan kalktı, gözlerini de devirip yukarıya odasına çıktı, öfkesine ve sinirine hakim olamayan genç oğlan."
"Oturduğum yerden karşı koltuğa öylesine bakakaldım. Dolmuş gözlerimin göz yaşlarını tutamadım ve duyduğum sözlerin canımı acıttığı kadarıyla ağlamaya başladım.."
"İnsan sevdiğinden böyle sözler duyunca canı olduğundan daha fazla yanıyor.."
"Ayaklarımı kendime doğru çektim ve kollarımı sararak kafamı dizlerimin üstüne koydum."
"Ağladığım zamanlarda hiç bir zaman iç çekerek ağlamazdım, çok fazla üzüldüğüm zamanlar haricinde. Ama bu sefer, içimi çekerek ağlıyordum.."
Arda'dan:
Benim geleceğim Lavin'di.. O'na bu şekilde konuşmamalıydım, çok büyük yanlış yaptım. Aşağıdan ağlama sesleri geliyor bu benim canımı daha çok yakıyordu, dayanamayacaktım. Aşağı iniyordum..
"Kafamı televizyonun olduğu tarafa doğru çevirdim, merdiveni görmeyeceğim şekilde."
"Merdivenden gelen ayak seslerini duydum ama o tarafa bakmaya gücüm yetmeyecekti."
"Daha sonra gelip karşıma oturan Arda ile göz göze gelmiştik."
"O'na hala sevgilim gibi davranıyor olamazdım, o artık benim kocamdı. İki yetişkin gibi konuşmalıydım, çocuk gibi ağlamak yerine."
"Arda elleriyle göz yaşlarımı sildi ve beni kaldırıp kucağına oturttu.."
-Arda..
Arda: efendim karıcım?
-Barcelona'dan gelen iki teklifi de kabul et.
Arda: ne?
-bence anladın.."O, nerede mutlu olacaksa bende onun yanında olmak zorundayım.. Seve seve de olurum."
"Ardanın dolmuş gözlerinin içine bakıp gülümsüyordum.. Daha sonra kendimi Arda'nın dudaklarında, sıcacık bir öpücüğün içinde bulmuştum.."
Bir sen, bir ben. Dünya bizim etrafımızda..
Arda: çok aşığım sana, anlatamam.."Arda'nın sıcacık dudaklarından geri çekilip kafamı omzuna yaslamıştım.. Biliyorsunuz, huzur bulduğum tek yerler, onun dudakları, onun omzu ve onun yanı.."
Canlarıım, bölümü nasıl buldunuz?
bölüme yorum atmayı, oylama yapmayı ve beni takip etmeyi lütfen unutmayın. Şimdiden teşekkürler.. 🫠🤍
Final'e son 3! 🫂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.