Spiker: Az önce de dediğim gibi, Fenerbahçe petrol ofisi hızla önderliği sürdürüyor. Top şu an Talya'da, Talya, pasını verdi Zeynep'e, Zeynep, oradan Duru'ya, Duru asistini Lavin'e yapmayı tercih etti, Duru ortayı açtı ve bir kafa GOOOOOOOLLLLLL LAVVİİİNNNN, LAVİNNN BAYINDIRRRR!!!!! FENERBAHÇE PETROL OFİSİ 10 KİŞİ KALMASINA RAĞMEN 2-0 ÖNE GEÇİYOR!
"Sevincimden ağlayacaktım resmen. Şu an da o kadar mutluydum ki, 2 golü benden olan bir maçı oynuyoruz, tribünde sevgilim ve yakın arkadaşlarım.. İnanılmaz bir duygu!"
"Golümü attıktan sonra koşarak tribünlere giderek, Kuyt'un gol sevincini yaptım. Ve daha sonrasında Arda'ya ellerimle tekrardan kalp yaptım.."
"Daha sonra koşarak arkadaşlarımın yanına gittim 1-2 dakika onlarla sarıldık ve oynamaya devam ettik. Daha sonra ilk yarı 2-0 bitti."
"İlk yarı bittiği zaman Arda'lar yedek klübesine inmişti."
İsak: Tebrik ederiz yengeciimm
-sağol canımm
Arda: Neydin sen öyle yaa?
-hepsi senin için bebeğimm!"Ellerimi Arda'nın boynuna sararak biraz kendimi Arda'ya bırakmıştım."
Arda: hoopp düşüyoruzz!!
-düşersek düşelim hiç sıkıntı değil!"Herkes bize bakıp gülüyordu. Ama hiç umrumda değildi, şu an mutluluktan ölecektim resmen!"
"Arda ile biraz daha sarıldık sonra birbirimizden ayrıldık."
"Arda bir kolunu omzuma atmıştı."
Zeynep: biraz da benim asistimi konuşalım beyler bayanlar.
-doğru diyor ya, sen o kadar güzel orta açmasaydın ayağıma denk gelmeyecekti. Aferim kız.
Zeynep: hehheehee
Yusuf: tebrik ederim, güzel kız..Zeynep'ten:
Şu an yaptığım asist ve takımımızın önde olması aracılığıyla o kadar mutluydum ki, mutluluğumun fazlasına engel olamadım ve Yusuf'a sarılıverdim. Aslında böyle bir şey yoktu..
Ona sarıldığım an.. İçimdeki tüm kelebekler hareketlendi, sanki uzun zamandır bekliyormuş gibi!Yusuf'tan:
Hiç beklemediğim bir anda, ama uzun süredir beklediğim durum az önce gerçekleşmişti.. Zeynep ile sarılıyorduk.. Onunla sarılmayı uzun zamandır bekliyordum..
Ona hep sarılmak istedim, ama bir türlü kendimi ele veremedim. Bu benim için de bir fırsattı. Biraz sarıldıktan sonra geri çekildik, ikimizin de yanakları kızarmıştı.. Belliydi ki çok utanmıştık..Lavin'den:
-ay siz utandınız mı sizz??
Yusuf: h-hayır canım ne alakası var?
Zeynep: evet yani olur mu öyle şey lavin ya?
-hadi hadii, bilirim ben o suratları.
Zeynep: aa maç başlıyor ben gidiyorumm!! Gelmek isteyen ve gelmesi zorunlu olan kişiler gelebilirrr.
-kaçamak seni!"Herkes gittikten sonra Ardayla kısa bir konuşma geçti aramızda."
-2. Yarıda gol atacak olursam hepsi yine senin için sevgilim..
Arda: seni çok ama çok seviyorum, her şeyim..
-ben daha çok!!"Ardaya sıkıca sarılıp yanağından defalarca öptükten sonra maçtaki yerime doğru ilerledim."
Spiker: Evet sevgili izleyiciler, maçın 2. Yarısı başlamıştır. Top antalyaspordan başladı. Antalyasporda maxi, maxi ilerliyor pasını amelia'ya attı amelia, bir şut denemesi olmadı, ceza sahası çok gergin amelia'nın pası direkten dönünce maxi ceza sahasına koştu bir şut ve gol! Dakika 28 antalyaspor'dan maxi dari direkten dönen topu fenerbahçe kalesinin ağalarıyla buluşturdu. Skor şu anda 2-1 oldu.
"Gol yemiştik, ama asla umutsuzluğa kapılmayacaktık."
-HAYDİ TAKIM HAYDİ DEVAM, ÜMİTSİZLİĞE YER YOK!
"Takıma da gereken motiveyi verip maça devam ettik, top bizden başladı."
Spiker: Topun başında, Fenerbahçe A takım kalecisi Altay Bayındır'ın kardeşi Lavin Bayındır. İlk yarıdaki 2 golün sahibiydi kendisi. Lavin ilerliyor, pasını verdi Zeynep'e, Zeynep yine korner köşesinde, yoksa ilk yarıdaki ilk gol tekrarlanacak mı? Zeynep açtı ortayı, Lavinin ayağından sekti ve GOOOOOLLLLL TALLYAAA DERİNNN!! FENERBAHÇE PETROL OFİSİ 3-1 ÖNE GEÇİYOR!!
-AFERİM TALYAA!!
"Hepimiz Talya'nın üzerine koşup ona sarıldık."
(...)
—————————————-
Selaamm, sevgili okurlarım. Nasılsınız, umarım iyisinizdir. Bu hafta da bileceğiniz gibi sınav haftam. Yoğun olduğumdan hafta içi bölüm gelmeyebilir. Ama bu haftalardan sonra bölümlerin gelişi sıklaşır belki. Sınavlarım bu hafta biteceği için Perşembe'den sonra okula gitmeyeceğim, LGS ve Mezuniyete kadar.
LGS demişken ona da değineyim;
bu süreç aşırı stresli ve yorucu, belki bedensel, belki zihinsel. Çoğu zaman ikisi bir arada oluyor, ama üstesinden gelmem lazım, çok az kaldı. bu kadar yükün altında bölümlerin geç gelmesi konusunda özür diliyorum şimdiden.
bölümü beğendiyseniz lütfen oylar mısınız?
şimdiden teşekkür ederim. 🙏🏻😍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.