"Yemek yemek için aşağıya indim dolabı açtım yiyebileceğim pek bir şey yoktu o yüzden markete gitmeye karar verdim."
-abi, karnım acıktı da atıştırmalık bir şeyler alıp gelebilir miyim marketten?
Altay: tamam ama dikkatli ol, telefonunun sesini de aç tamam mı?
-tamam abicim
"Askılıktan montumu alıp giydim, kartımı aldım ve evden çıktım. Hava çok soğuktu biraz daha yürüyüp markete girdim bir şeyler almaya başladım sonra dolapların olduğu yere doğru ilerledim yanımdaki çocuğu tanıdık birisine benzetmiştim ama emin olamadığım için seslenmedim. Daha sonra çocuk bana seslenmişti çocuğa dönüp baktığımda bunun tahmin ettiğim kişi olduğunu görmüştüm ve aşırı tedirgin olmuştum.."
Emre: lavin?
-emre?
Emre: bu ne güzel tesadüf
-ben hiç beğenmedim şahsen
Emre: ben çok beğendim. Görüşmeyeli uzun zaman oldu ;)
-daha da uzun yıllara inşallah
Emre: benden bu kadar mı nefret ediyorsun
-bunu zamanında kendin istemiştin, şimdi işim var bir daha görüşmeyelim.
"Arkamı dönüp gidecekken kolumdan tuttu, bu sefer daha da tedirgin olmuştum.."
-kolumu bırakır mısın Emre!
Emre: benden bu kadar kolay kurtulamazsın özellikle seninle bu şekilde bir diyalog sağlayabilmişken ha şimdi ne yaparsın yıllardır peşinde koştuğun o Ardacığının yanına mı gidersin hiç umrumda değil eninde sonunda benim olacağını sende biliyorsun!
-Ardanın yanına daha sonra gideceğim! Ama ilk önce gideceğim yer abimin yanı olacak haberin olsun! Alabildiğin tüm savunma derslerini al ama abimi geçebileceğini sanmıyorum abim ile tekrar karşılaşmak istiyorsan tabi! Şimdi kolumu bırak, kolumla beraber beni de rahat bırak!
"Emre kolumu bıraktı, bende hızlıca kasaya doğru yürüdüm çok bir şey alamamıştım çünkü hızlıca aldıklarımı ödeyip marketten çıktım bu kadar uzun zaman sonra neden benimle konuşmaya çalıştı ki? Nefret ediyordum ondan zamanında beni aldattı, ama şimdi çok pişman ve geri dönmek ister gibi konuşuyor ve çok emin gibi ama onu asla affetmeyeceğim, affetmem de. Bu olanları abime anlatsa mıydım acaba? Evet evet anlatmalıyım sonra başıma bela olur bu salak gerek yok. Sonunda eve varmıştım buluşma saati de yaklaşıyordu kapıyı açtım içeri girip eşyalarımı bıraktım ve hemen kendime hızlıca yiyecek bir şeyler hazırladım abime sordum ama o istemiyordu yemeğimi yiyecekken aklıma abime anlatacağım geldi ve duraksadım ağzımdaki lokmayı yutup bir bardak su içtim zaten yemeğim de bitmişti abime anlatmanın tam zamanıydı.."
-abi.. Sana söylemem gereken bir şey var
Altay: söyle abicim
"Abim bunu söylerken telefonuyla ilgileniyordu"
-bugün markette emre ile karşılaştım
"Abim elindeki telefonu sehpaya koydu ve ciddiyetle yüzüme baktı"
Altay: ee?
-benimle konuştu tam yanından ayrılacağımda kolumu tuttu ve bana eninde sonunda benim olacaksın tarzında şeyler söyledi. Çok korktum.
Altay: tekrar dövülmek istiyor herhalde!?
-abi hayır.. Bir şey yapmadığı halde dövemezsin
Altay: sana bir şey yapmaya kalkışırsa hemen bana söyle lavin
-tamam abicim söylüyorum zaten ya
Altay: olsun ben yine de söyleyim sana da aklında bulunsun
-teşekkürler abicim..
"Diyip abime sarıldım.. O harika bir abiydi, dünyanın en mükemmel abisi.. Sonra geri çekilip buluşma işimizi sordum."
-bu benim buluşma işi vardı bakarız demiştin, baktın mı?
Altay: kim kim gidiyosunuz sadece Minel ve sen mi?
-hayır, Arda ve İsak da gelecek
Altay: hee tamam o zaman
-ya abi onlar gelmeseydi izin vermeyecek miydin
Altay: bilmem djsjdkakd
-öf abi
Altay: abiye öflenmezz
-taamamm. Ha bu arada Arda buraya gelecek beraber gideceğiz sahilin oralarda falan otururuz
Altay: iyisin bakıyorum
-yani, tabi, evet
Altay: iyi bakalım, git hazırlan hadi
-tamammm görüşürüz abiciim
"Abim bana gülümsedi bende hızlıca yukarıya çıkıp üzerimi giyindim üstüme bir tişört giydim altıma da eşofmanımı giydim ve üstüme ince bir hırka geçirdim çok soğuk değildi hava yani daha sonra telefonumu alıp Ardayı aradım.."
-alo arda?
Arda: efendim lavin
-şey ne zaman çıkarsın
Arda: aradığına göre şimdi çıkıyorum
-tamamdır süper
Arda: o zaman gelince kapıyı mı çalıyım
-olur
Arda: tamam o zaman 5 dakika sonra görüşürüz
-görüşürüzz
"Telefonu kapattım parfümümü sıktım saçlarımı da saldım ve aşağıya indim. Abimin yanına oturdum aradan 5 dakika geçti ve kapı çalmıştı. Heyecanla ayağı kalktım ve kapıya doğru ilerledim."
Altay: sakin ol lavin alt tarafı kapı çaldı
-sakinim been
"Diyerek kapıyı açtım ve karşımda Arda vardı tabi başka kimin olmasını bekliyordum ki.. çok yakışıklı olmuştu hayran kalmıştım resmen.. Sonra abim ayağa kalkıp kapıya yanıma geldi."
Altay: naber arda
Arda: iyiyim altay abi sen nasılsın?
Altay: sağol iyiyim bende. Bana bak Lavin sana emanet
Arda: tamamdır abi gözün arkada kalmasın
"Abime göz devirerek ayakkabılarımı giydim ve abimin yanağına bir öpücük kondurup dışarı çıktım."
-görüşürüz abicimm
Altay: görüşürüz abim
"Diyerek kapıyı kapattı.. bizde ardayla sahile doğru yürümeye başladık yürürken Arda elini omzuma attı.. karnımdaki kelebekler bu hareketiyle harekete geçmişti.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.