Arda: aayy su soğudu!
-tamam tamam hemen şey yapıyorum hallediyorum pardoon
Arda: dondum ya
-özür dilerim bir tanem..
Arda: ya of saka yaptım üzülme aşkıım
-aşkım mı?
Arda: he evet evli çiftler gibi takılalım bundan sonra
-komiksin ardacığım ya
Arda: ciddiyim ben
-tamam takılırız ne olacak sanki"Son söylediğim sözü bir daha pişman olup tekrarlamak istemiyordum."
-evet minik bebişimizi yıkadık
Arda: bebişin miyim
-evet bebişimsin
Arda: çok seviyorum seni ya
-bende sevgilim bendee"Arda duştan çıktıktan sonra yanından koluna girerek onu içeriye götürdüm ve giyinmesinde yardımcı oldum daha sonra da duşa ben girdim."
"Duştayken aklım biraz karışmıştı."
"Yapmayı en sevdiğim şeylerden biri olan suyun yukardan sıcak biçimiyle akması ve altında oturup düşüncelere dalmak."
"Sıcak suyu açtım ve suyun altına oturdum."
"Bugün şampiyonluk yolundaki ilk maçlarımızı almıştık, çok mutluyuz. Bir yanımız kan ağlıyor, bir yanımız bağ bahçe."
"Şampiyon olmak zorundayız, sözler verdik, herkesi inandırdık, geri dönemeyiz bu yoldan."
"Her şeyimi ortaya koyabilirim, sakatlanma durumum olacağını bile bile yapmamam gerekenleri yapıp ataklarını bile engellerim."
"Peki ya Arda, O?"
"Arda'da aynı düşüncelere sahip diye düşünüyorum."
"Arda için Fenerbahçe bir hayat demek."
"1 saat daha su altında oturduğumda düşündüklerimden dolayı gözlerimden yaşlar aktığını farkettim ve kendime engel olmadım, rahatlayacaktım."
"Biraz sonra da Arda kapıyı tıklatınca irkilmiştim."
Arda: bebeğim çıkmıyor musun?
"Suyu kapatıp göz yaşlarımı sildim."
-çıkıyorum şimdi bebeğim..
"Duştan çıkıp üzerime bornozu geçirip elime de aldığım havlu ile saçlarımın suyunu alıyordum."
"Saçlarımın suyunu aldıktan sonra saçımı sarıp banyodan çıktım."
"Gözlerim biraz kızarmıştı ama Arda farketmez diye düşünüyordum."
"Ardaya doğru dönüp yatağa oturdum ve kafama havluyu sardım."
"Tam bornozumu çıkartacaktım ve Ardaya dönüp baktım."
Arda: hemen döndürüyorum kafamı
-yok yok hayır döndürme örtüyü çek üstüne"Arda pikeyi üzerine çekip benim giyinmemi bekliyordu."
"Pijamalarımı giydiğimde ardaya kafasından pikeyi kaldırabileceğini söyledim."
"Aynanın karşısına oturup saçlarıma bakım yapmaya başladığımda, Arda da gelip yatağın ucuna yaklaşıp bana yakınlaşmıştı."
"Saçlarıma sprey sıkıp taradıktan sonra bakım yağı sürüyordum. O sırada da arda beni izliyordu.."
Arda: senin saçlarına bir şey sürmene gerek yok ki, zaten güzeller.
-ama yapmak lazım
Arda: iyi peki"Saçlarımı kurutup düzleştirdikten sonra hala beni izleyen Arda'ya döndüm ve ellerimi boynuna doladım."
-nasıl kokuyorum..
"Arda burnunu boynuma yaklaştırarak beni çekebildiği tüm nefes boyunca koklamıştı ve daha sonra geri çekilip elleriyle saçlarımı geriye atmıştı."
Arda: o kadar muhteşem ki, tarif edemiyorum..
-senin kokun kadar muhteşem olamaz sevgilim.."Arda son söylediğim cümleden sonra gözlerimin içine derin derin bakmıştı.. Daha sonra da dudağımda hissettiğim sıcaklık ile bakışmamız son bulmuştu."
"Arda ile uzun süre birbirimize çok hasret kalmışız gibi öpüştükten sonra geri çekilip gözlerimizin içine bakıyorduk ki Arda'nın bakışları ciddileşmişti."
-ne oldu sevgilim?
Arda: Gözlerine ne oldu, kıpkırmızı olmuşlar?
-önemli bir şey değil ya.
Arda: durduk yere niye kızarsın gözlerin lavin.
-ya bir şey yok dedim ya?
Arda: tamam lavin ben yatıyorum iyi geceler."Arda yatağın ucundan kalkıp yattığı yere geri dönüp pikenin altına girmişti."
-ya sevgilim niye böyle yapıyorsun?
Arda: iyi geceler."Oturduğum yerden kalkıp Arda'nın yanına yattım, zaten beraber uyuyacaktık."
-lütfen böyle yapma..
Arda: o zaman ne olduğunu söyle.
-duşta biraz ağladım.."Arda dönük olan yüzünü hemen bana doğru çevirdi ve yattığı yerden dikelip ellerimi tuttu."
Arda: Sevgilim neden?
-öylesine düşüncelere dalmıştım, tutamadım kendimi işte..
Arda: gel buraya ya.."Arda kafamdan yavaşça çekip tamamen göğsüne yatmamı sağlamıştı."
Arda: ağlamanı istemiyorum..
-ya arada olur öyle şeyler
Arda: bir daha ne duyup ne de görmek istemiyorum lavin, anlaşıldı mı?
-tamam sevgilim.."Ellerimi sıkılaştırıp Arda'ya daha sıkı sarılmıştım.."
-ya bir gün ayrılırsak, ya bir daha bu göğsüne yaslanamazsam?
Arda: hayır öyle şeyler olmayacak sevgilim, mahşere kadar beraberiz dedik..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamam | Arda Güler'
FanfictionBazen mucizelere inanmayı bıraktığın zaman gerçekleşirler, o yüzden inanmayı asla bırakma.. "Kalbimin ortasında bir yere koydum seni.." "Seni Fenerbahçe kadar seviyorum.. 🤍" "Bir Fener, bir sen.." Arda Güler FF.