Pov Karl
Probudil jsem se a koukal jsem se na mobil. Spal jsem asi jen hodinu. Celou noc jsem se probouzel a nemohl jsem spát. Vstal jsem moc rychle. Zamotala se mi hlava a udělalo se mi před očima černo. Nějak jsem se z toho dostal a šel jsem do kuchyně.(Nejsem malíř ale pro představu to ujde. Je to Karlův byt)
Došel jsme tam a udělal si tousty. Dal jsem je do toustovače a náhle mi někdo zavolal. Byl to Tubbo. Zvedl jsem to.
„Ahoj Tubbo:) Co potřebuješ??"
„Ahoj. Hele nevíš kde jsou všichni ze třídy?? Dneska v jednu máme něco jako třídnickou hodinu ale nikdo mi to nebere."
„Za prvý nevím kde jsou kluci. Podle mýho budou někde ležet v té vile a za druhý jaká třídnická hodina!?"
„Možný to je. Ta třídnická hodina on ti o ní Nick neřek. No třeba nemusí to být Nick ale on ti o ní nikdo neřekl?"
„Ne."
„No já to tam s nimi potřebuju dobrat ale hádám že všichni mají kocovinu." řekl a zasmál se.
„Můžeš to jít dobrat se mnou a kdyžtak by jsme to přesunuli"
„Ok tak 10:45 buď před tvým domem."
„Ok tak ti pak zavolám zatím ahoj"
„Ahoj" řekl a zavěsil. Bylo něco okolo 9:34 a mě se dodělali tousty. Šel jsem si s nimi sednout do obýváku a v televizi jsem si zapl Simpsonovy. Dojedl jsem a šel se nahoru převléct. Vzal jsem si na sebe černé trochu volnější roztrhané džíny a fialovou mikinu. Vzal jsem si opět brašnu ze které jsem nic nevindal nic ze včerejška. Teda kromě mobilu. Obul jsem si boty a šel před můj dům. Čekal jsem tam ještě 7minut a potom mi někdo zaklepal na rameno. Já jsem se lekl a pak se otočil. Byl to Tubbo.
„Ahoj"pozdravil jsem
„Ahoj" řekl a obejmul mě.
„Jsem tak rád že jsi zaskočil za kluky."„Není za co." zjistil sem že Tubbo má rád objetí.
„Tak pojď. Půjdeme to probrat do jedné kavárny. Pracuje tam moje setra."
„Ok" řekl jsem a šly jsme. Bylo to asi 10minut ale po cestě jsme se dost na smáli. Po chvilce jsme tam došly a šly jsme si sednout. Objednali jsme si on kafe a já čaj.
„Tak co jsi potřeboval řešit?"
„Jo em takže postupně. Takže jeden z kluků se mi ozval. Ty máš tři pokusy na to uhádnout který to byl"
„Vážně. Takže Wilbur"
„Ne"
„Alex?"
„Ne"
„Já nevím třeba Ranboo"
„Ne byl to Nick"
„Ukážeš mi tu zprávu. Když jsem ho naposledy viděl tak byl opilej" řekl jsem překvapeně.
ČTEŠ
Only you..... CZ [karlnap]
RandomKarl ve svém prostě opakujícím se životě potká člověka. Bude s ním zažívat city které s nikým dosud nezažil. Děkuji ti za ty nejlepší dny mého života. Byl jsi pro mě člověk na kterého jsem myslel 24/7. Prožíval jsem s tebou krásné chvíle a taky záž...