Pov Karl.
Byl jsem už venku u skate parku a jenom jsem čekal na Nicka. Domluvili jsme se, že si to tady projdeme. Jsme tu asi jenom 45minut, ale to nikoho nezajímá. Pořád jsem přemýšlel co řekl ten Michael o mě a proč se mě mamka nezastala. Po chvilce jsem slyšel kroky přicházet ke mě. Otočil jsem se. Byl tam Nick. Já jsem ho obejmul.
Asi po chvilce jsem se odtáhl.„Jsme tu jenom 45minut a ty už jsi se chtěl sejít" zasmál jsem se.
„Tak asi mě zajímá jak to dopadlo a dlouho jsem tu nebyl." pousmál se.
„Tak jak to dopadlo u tebe?" zeptal jsem se.
„Je to docela v pohodě, ale táta má ty svoje nálady. A jak u tebe?"
„No ten mámin přítel se jmenuje Michael. Je jasný že mu nebudu říkat 'tati'. Slyšel jsem je jak si povídali. Mamka se ho zeptala co si i mě myslí. On odpověděl že jsem gay a že si lakuju nechty, nosím fialovou a prej že ten můj styl vlasů je hrůza. Čekal jsem jestli mamka něco odpoví. Ale ona jenom mlčela" koukl jsem se do země.
„Parchant" řekl a já jsem se zasmál.
„Díky" pousmál jsem se.
„Nemusíš mi děkovat. Jsem přeci tvůj nejlepší kámoš" tak tohle mě potěšilo.
„A kam chceme zajít první?" zeptal jsem se Nicka, který se koukal všude možně.
„Třeba k naší bývalé škole"
„Klidně. Ty jsi tam dlouho nebyl."
„To máš pravdu. Změnilo se to tam nějak??"
„Jenom ve vnitř." vydali jsme se na cestu. Já jsem ještě měl jeden foťák, který vám hned vytiskne fotky. Asi nějak tak. Fotím si tam ůžasné chvíle. Nick stál zrovna u nějakých dvou stromů. Do toho ještě padal sních. Vzal jsem si foťák a vyfotil jsem si ho.
„Ty jsi mě fotíš" řekl. Já jsem si schoval foťák a on po mě hodil sněhovou kouli.
„Ty jeden" řekl jsem. Udělal jsem si sněhovou kouli a hodil jsem ji po něm.
Hodně jsme se tam smály. Nick měl tu svojí kšiltovku. Já jsem toho využil. Rychle jsem mu ií sundal, naplnil sněhem a zase jsem mu jí dal na hlavu.„Ty jsi ale-" nedořekl to a hodil po mě sněhovou kouli.
„Já jsem ale co?" zeptal jsem se se smíchem v hlase.
„Nic" řekl. Já jsem si sebral sněhovou kouli.
„Jestli mi to neřekneš, tak tuhle kouli budeš mít v obličeji" on si hnedka taky sebral kouli
„Jestli mě budeš ještě prosit, tak tohle máš za krkem." to není fér. Kouli jsem po něm hodil.
„Pojď už radši" šly jsme po cestě.
Po nějaké chvíli jsme došly ke škole„Máš pravdu. Nezměnila se" zasmál se Nick.
„To jo" řekl jsem.
„A jak ses tu měl, potom co jsem odešel?" zeptal se. Je to téma které nechci už rozebírat.
„Né moc dobře. " nevím jestli mu o tom mám říct
„Šikana?" zeptal se.
„Hmm" kývl jsem.
„Tak a na zlepšení nálady někomu zavoláme. Třeba Tubbovi"
„Beru" řekl jsem. Nick vytáhl telefon a po chvilce to začalo vyzvánět.
„Ahoj?" ozvalo se z mobilu.
„Ahoj" řekli jsme s Nickem na stejno.
„Jestli slyšim dobře Nicku. Je tam s tebou Karl?"
ČTEŠ
Only you..... CZ [karlnap]
AcakKarl ve svém prostě opakujícím se životě potká člověka. Bude s ním zažívat city které s nikým dosud nezažil. Děkuji ti za ty nejlepší dny mého života. Byl jsi pro mě člověk na kterého jsem myslel 24/7. Prožíval jsem s tebou krásné chvíle a taky záž...