Everybody??

74 5 0
                                    

Říkáte si jak se asi mají třeba ostatní. Tak já vám to shrnu do jednoho.
(Btw dám vám sem i Wilbura a
Alexe)

Karl:
Karl slaví Vánoce s jeho mamkou a jeho novým tátou Michaelem. Karl tam s ním ale nechce být, protože ví, že Michael je ten učitel co odešel ze školy kvůli drogám a dokonce je našel i  u něho a jeho mamky pokoji. Bojí se že Michael podvede jeho mamku a udělá i něco jemu. Karl jinak provolá a propíše hodně s Nickem

Nick:
Nick slaví Vánoce s jeho mamkou a taťkou. Jeho taťka má zase ty svoje nálady a celý dny je v jeho kanceláři a nikoho si nevšímá. Nickovo mamka je z toho celá na dně. Nick si většinou volá nebo píše s Karlem. Možná mezi nimi je jiskra. Ale co někdo ví. Třeba to bude celé jinak.

Tubbo:
Tubbo je u své rodiny. Ale tam si ho skoro rodiče nevšímají. Zase od jeho sourozenců dostává milión pozornosti. Neví jak má říct jeho rodičům že má kluka. Proto si nechává dávat rady od jeho sourozenců.  Pár krát si volal s Tommym a i několikrát s Ranbooem.

Tommy:
A jak je na tom Tommy. Tommy je u rodičů. Má se tam i dobře. Jeho rodiče bydlí na vesnici poblíž, ale i tak tam má nějaké kámoše z dětství. Takže tam není sám. Je to dobré, být tam s někým. Dokonce si už málem něco udělal, ale naštěstí ho jeho kámoš zastavil. Volá si někdy třeba s Tubbem nebo s Ranbooem.

Ranboo: 
Ano, i tenhle vysoký chlapec se má dobře. Je jen s jeho mamkou a babičkou. Děda mu umřel a jeho tátu nikdy nepoznal. Vánoce se u nich slaví hezky. Ranboo se jim už přiznal že má přítele jménem Tubbo. Vzali to hezky a brzo ho chtějí poznat. 

Dream:
Dream by nejradši slavil Vánoce s jeho láskou Georgem, ale George musel za rodinou a Dream taky. Ano. Pro ty co to aspoň trochu netušily, tak Dream a George spolu chodí. Dream ale s Georgem provolá hodiny času. Vánoce jsou tam u nich hezké.

George:
Jak jste slyšeli. DNF je tu. George je strašně daleko od jeho lásky Dreama. Na Vánoce je se svými rodiči. Jeho rodiče si žijí hezký život. Většinou s Dreamem provolá hodiny a ty další hodiny je se svojí rodinou. S Dreamem se ještě neshodli, že někomu řeknou, že spolu chodí.

Bad:
Bad slaví Vánoce se Skeppym. Jsou spolu nebo ne?? Nejspíše to začalo tak že... Bad a Skeppy byli v parku a jen tak se tam procházeli. Lezli na všechno možný a pak tam byl obtížný skok. Bad řekl. "Jestli to dám. Tak dám pusu Skeppymu" a co jste si mysleli dal to. Ta romantika která tam byla. Bad se domluvil s rodiči, že bude tyhle Vánoce s někým jiným, ale že pak přijede.

Zak/Skeppy:
Skeppy je s Badboyhalem na Vánoce. Za rodinou nejel. Navštíví je třeba příště. Skeppy a Bad na Vánoce spíše koukají na filmy a dělají píčoviny než aby dělali něco užitečného.  Ale tak. Jsou šťastný. Jednou potkali v obchoďáku jejich třídní. Radši utekli, než aby si s ní povídali.

Wilbur:
Will je na Vánoce s Alexem. Za rodinou nejel, protože všechnu jeho pozornost má jeho setra. Ani ho tam nechtějí. Ještě plánuje říct Alexovi že ho miluje a bude se řídit tím, co mu poradili kluci, když byli na tom výletě.

Alex:
Alex je na Vánoce s Willem. Za rodinou radši nejel. Jediný co by mu tam dělali, je to, že by ho mlátili, jako v dětství. Odešel od nich v 16letech. Jeho rodiče byli i tak šílení, že umlátili jeho mladší sestru k smrti. Jeho sestře byli 2roky.

(Tady máte menší info. Je tam těch slov míň, ale doufám že z mého pobrání to pochopíte)

632 slov

<BAMBULKA>

Only you..... CZ [karlnap]Kde žijí příběhy. Začni objevovat