chill_

67 3 5
                                    

Pov Nick
Položim si kufr a jde se na to.

„Karle??” zeptám se ho

„Hmm?” odpoví mi

„Co se děje?? Od rána jsi, jak to říct, jiný. Nechováš se jako vždycky” řeknu.

„N-nic se ne-neděje. J-jen jsem mě-měl zlý s-sen” odpoví mi a začne se koukat z okna.

„Karle ty koktáš. Něco se musí dí. Karle nezapomeň, že tu máš mě. Můžeš mi říct cokoliv” chytnu ho za ruku a on se na mě podívá. Navážeme oční kontakt.

„j-jen...” řekne a začne se mu klepat noha. To znamená jen dvě věci. Stres a úzkost. Vím že to může znamenat i adhd. Ale to Karl nemá a tím jsem si jistý. Karl ten oční kontakt přerušil a zase se začal koukat z okna.

„J-je to k-kvůli tomu snu. P-pořád s-se mi op-opakuje” řekne. Poznám že je ve velkém stresu. Poznám to kvůli té noze, že se mnou nenavazuje oční kontakt a taky že koktá.

„A jestli se můžu zeptat. O čem je ten sen??” kouknu se mu do očí.

„O-o tom ž-že, j-já js-jsem přivázaný k-k posteli pod v-vodou. K-každý d-den co us-usnu, t-tak se mi o-o tom zdá. A po-pokaždý co se m-mi o-o t-tom zdá, t-tak mi d-d-dochází ky-kyslík” řekne. Snaží se abych nepoznal, že se snaží nebrečet. To mu ale neprošlo a já to poznal.

„Karle, takže ten sen se ti bude opakovat do té doby než se něco stane, ale ty nevíš co??” snažím se ujistit, jestli to tak je.

„As-asi j-jo” řekne.

„Neboj se. Něco vymyslíme a bude to v pohodě” řeknu a dám mu pusu na čelo. Ale jeho to neuklidnilo.

„Karle je tu ještě něco, co mi chceš říct?” zeptal jsem se ho

„N-Nechci n-na tu do-dovolenou” řekl koktavím hlasem.

„Proč??” zeptal jsem se ho

„v-v té vesnici, J-je je-jeden kluk, kt-který si že m-mě dělá sr-srandu atd” řekne a rozbrečí se. Já ho obejmul.

„Karle neboj se. Já budu všude s tebou a už si z tebe srandu dělat nebude.” utěšoval jsem ho. On se konečně trochu uklidnil a já se odtáhl. Koukal jsem se mu do očí a otřel jsem mu slzy.

„d-díky Nicku”  Karl se na mě usměje a já mu dám pusu. Začnou hlásit naší zastávku.

„Tak máš všechno??” zeptám se ho.

„A-asi jo” odpoví mi.

„Tak se připrav” usmál jsem se na něj. Mě hnedka na to přišla zpráva. Byla od mamky.

*V chatu*

Mamka
Nicku, za jak dlouho tu budete??


Asi nějak za 5minut. Už jsme ve vlaku a už hlásili naší zastávku

Napsal jsem a mamka mi dala zobrazeno. Vypl jsem mobil a v tu dobu vlak zastavil. My jsme vystupovali.

Only you..... CZ [karlnap]Kde žijí příběhy. Začni objevovat