Pov Alex
Je normální den a já s Willem koukáme na televizi. Oba dva jsme ještě v pyžamu. Koukáme na Good Doctor.
Náhle někdo zaklepe a já jdu otevřít.
Otevřu a tam stojí policie.„Dobrý den, mohu vám nějak pomoci??” zeptal jsem se jich. Ano z policie mám strach, a to kvůli dětství.
„Dobrý den, jste Alexis Jones??”(ne, není příbuzný k té Sáře)
„Ano, Proč??” řekl jsem.
“Zlato kdo tam je??” zakřičel Wilbur z obýváku a přišel ke mě.
„To je váš přítel??” zeptal se policajt.
„Ano, jmenuje se William Gold”
„Dobrý den” pozdravil Will.
„Tak zpátky k tomu co jsem říkal, vy budete muset jít s námi” řekl a já se začal klepat. Will mě chytil za ruku, ale moc mě to neuklidnilo.
„Proč??” zeptal se Will.
„Ne nebojte, nic neprovedl. Rodinné důvody” řekl ten policista.
„Chcete jít sám, nebo chcete aby tam váš přítel byl taky??” zeptal se ten policista a já se koukl na Willa.
„Aby můj přítel šel taky.” řekl jsem
„Dobrá, dám vám 7minut na to si vzít věci a v autě vám to vysvětlím dopodrobna” řekl policista. Já a Will jsme šly do pokoje si vzít něco potřebného a převléct se
„Alexi, co si myslíš že chce?? A co myslí tím rodiné důvody??” ptal se Will
„Nevím, ale jednou jsem musel vytahovat mého tátu z vězení. Všechno co jsem tam řekl, byla lež. Bylo mi jenom 16let. Kdyby jsem řekl pravdu, tak by mě máma zmlátila a vyhodila z domu. To jsem v tu dobu nechtěl” řekl jsem a Will kývl.
Byli jsme hotový a šly jsme za tím policistou. Will zamkl náš byt a šly jsme.
Nastoupili jsme do toho auta a auto se rozjelo.„Pane policistou, řeknete nám k tomu něco víc??” zeptal se Wilbur
„Ano, Alexi zjistilo se, jak ti tvojí rodiče ubližovali a že zmlátili tvojí sestru až k smrti. Budete nám o tom něco říkat” řekl.
„A nebudou tam mojí rodiče??” zeptal jsem se.
„Já jsem tví rodiče nezval a to není moje záležitost. Já jsem vás měl jenom dovést na policejní stanici, kde budete do jedné místnosti a tam si vás vyslechnou” řekl policista.
Po 5minutách jsme tam dojeli. Vešli jsme dovnitř. Já jsem se s Willem pořád držel za ruku. A koho by jsem tam neviděl. Mojí matku. Samozdřejmě přisla ke mě
„Ahoj miláčku” řekla.
„Co chceš?” řekl jsem. Teda, nějak se mi s ní moc mluvit nechtělo.
„Teda, gaye jsem nevychovala” řekla.
„Ok, a já jsem zase celý dětství nepotřeboval prožít tak, že z toho mám násedlky a trauma. Vůbec, kde je ten psychopat?” řekl jsem
ČTEŠ
Only you..... CZ [karlnap]
RandomKarl ve svém prostě opakujícím se životě potká člověka. Bude s ním zažívat city které s nikým dosud nezažil. Děkuji ti za ty nejlepší dny mého života. Byl jsi pro mě člověk na kterého jsem myslel 24/7. Prožíval jsem s tebou krásné chvíle a taky záž...